A teacher asked

A teacher asked
A teacher asked her class for sentences using the word "beans"..
My Father grows beans," said one student. "My father cooks beans," said
another.
Then little Johnny spoke up: "We are all human beans."
  

May, 21 2010     204 chars (2 sms)     2918 views       Funny

more Funny SMS Messages


DOOB MARO Nikammo

( -_-)(-_-)
/l l\_/)(\
/ \ )(



Shoaib Malik Ne
India Ki Bachi Phansa Li Hai.

Or Tumse

Abhi Tak

Muhallay Ki Set Nahi Ho Rahi. :-)
Teacher To Student:

Can You Define Who Is LECTURER?

Student : A LECTURER Is A Person Who Has A Very Bad
Habit Of Speaking When Someone Is SLeeping.
B.V Lani hai mujhay Wo Chant Kr,
Rakh Sakoon jisay Ghar mE dAnT Kr,
Shair KEH letI Ho wO aRAm sE,

J¡N ko Chupwaon mE aPNAy NaAM se.
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
50 - 50 kos dur jab koi bachha

oon oon karke rota hai to ma kehti he

k beta aise mat ro,varna

.

.

.

.

.

.

.

bada hoke HIMESH RESHAMMIYA ban jaega.
Hum raat ki tanhai mein,
Aapki aawaz sunte hai,
Chand se aapka jikar karte hai,
Mat aao hamare khawabo mein,
Hum bhoot-preeto se bahut darte hai..


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
L . I . F . E

Is LiKe

BoX oF cHoClAtEzZz ...

BiTe InTo EaCh OnE ...

UnTiLl ,

yOu FiNd A nUt YoU |IkE ... [:
Chahti hoon apko piyaar doon,

dosti pe apni zindagi war doon,

par jab apka SMS nhi milta hy to,

Dil karta hai apka SIR phar doon.
In A Marriage. . .





One Person Always Wins









And








The Other Person Is Called HUSBAND. . . ;->
''1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.''
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............