There was a couple.

There was a couple.
There was a couple. They were very happy and everyone thought they would end up together. But the girl left him. He was all heart-broken cos he thought he had found true love! After his chic breaks up with him, he feels like peeing. So he goes to the restroom. He suddenly realizes that the zipper of his pants have vanished!! how did this happen????







kyonki..Yaar bina chain kahan re, pyaar bina chain kahan re..!!
  

May, 21 2010     431 chars (3 sms)     2901 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: U R Sunshine Of My Life.With Out U Life Is A Dreamy Cloud. U R In My Heart Like The Windy Cloud In The Sky

Girl: Is This A Proposal Or A Weather Report?
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
Teacher:
Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy.,

Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka.. ;)
Teacher:
Ye bag kis ne phenka hai..???
;
,
Pathan:

Main ne ….. yahooo.. … Chutti :-)

Teacher shocked… :
sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!!
2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy.....
iss liye choos choos k rakh deta hoon...

What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!

Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
Ye mulaqat ek bahana hai

Pyar ka silsila purana hai

Tum se bus kam hai itna..........

Mujhe apna



TOILET dhulwana hey ;->
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''