Last nite i had a dream abt U...

Last nite i had a dream abt U...
Last nite i had a dream abt U...
I saw tht v both were gettig married on the same day...
Ur wife was beautiful but mine is not...
I asked GOD:
Why it is so???
GOD replied:
"BALANCE OF NATURE"...!!!
  

May, 20 2010     204 chars (2 sms)     3161 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
JUB TUM HUMSE KHAFA HO JAO GE,



JUB TUM HUM SE ROOTH JAO GE,



JUB TUM HAMEY BHOOL JAO GE,



TAB!!






MUH PR AISA THAPAR PRHEGA NA K DUNIYA BHOOL JAOGA.!
Police Constable to his SOn: "Tumhara result acha Nahi aya, aj se Sara Khelna ,Baher jana Or T.v BAND"
Son: " Yeh 100 ruppee Pakro orr Mamla khatam karu "
" Pakistani Di Mushkil

Ghar Wich Punjabi Bolo

School Wich Urdu Bolo

Paper English Wich Karu

Tay

Maran To Baad Hisab Arbi Wich

Ufff !!

Hon Tusi Daso K Banda Kray Te Ki Kray. "
Yar apki Eik Photo
Chahiye,




Kitab Per Lagani Hai,





Kitab Ka NaaM Hai,







" QaBaR Ka AaZaB".
Ek bar Sardar Gangubai ke ghar jata hai aur darwaja knock karta hai...
Gangubai:"Kaun?"
Sardar:"Main!"
Gangubai:"Main kaun?"
Sardar:"tu gangubai!!!!!"
Here Is Some Career Advice


First, Listen To Your Heart




Then




Listen To Your Brains




Then




Do What Your Wife Tell You To Do . . . ;->


Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
=|| cRaZy tHoUghT ||=

Save Water

Take Bath

With


Neighbours Daughter
Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
. .
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Five Reasons Why We R Friends
. 1

. 2

. 3

. 4

. 5

Thapper Maron Kya??

Our Friendship is unconditional.
Reason dhoondho geShame on u..