Last nite i had a dream abt U...

Last nite i had a dream abt U...
Last nite i had a dream abt U...
I saw tht v both were gettig married on the same day...
Ur wife was beautiful but mine is not...
I asked GOD:
Why it is so???
GOD replied:
"BALANCE OF NATURE"...!!!
  

May, 20 2010     204 chars (2 sms)     3159 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sender:
SWEET
+92??????????

Sender:
CHARMING
+92xx???????? (first two digits of ur cell no)

Sender:
ADOREABLE
+9298xx?????? (next two digits)

Sender:
LOVEABLE
+92XXXXXX???? (next two digits)

Sender:
1&ONLY ______ (Name)
+92XXXXXXXXXX (Your complete cell no)
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HAI


Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !

Police-Chor Se-" Wada Karo Aagey Se Kabhi Jeb Nahi Katoge !"



Chor-"Mai Wada Karta Hun Ab

Aagey Se Nahi

Balki Pichhe Se Jeb Katunga..
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
Arz kia hai


parh parh kar kya karna
hai,


akhir eik din to marna
hai,


marne k baad b aagr dubra janam howa to,


shuru to nursery se hi krna hai!


wah wah wah wah wah ...:->

Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
once a king ask hisunshi k uski beti k leye larka dhondo
munshi ne beti ki omer pochi..
king:18
munshi:agar 18 saal ka na mila tu 9-9 saal k do le ao..


Dekhene Do Apne Chere Ko Jee Bhar Ke Hamain
FARAZ.......



Muddat Huwi Hai In Aanhkon Ne Koi BEGHARAT Nai Dehka....
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....