Last nite i had a dream abt U...

Last nite i had a dream abt U...
Last nite i had a dream abt U...
I saw tht v both were gettig married on the same day...
Ur wife was beautiful but mine is not...
I asked GOD:
Why it is so???
GOD replied:
"BALANCE OF NATURE"...!!!
  

May, 20 2010     204 chars (2 sms)     3171 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
Sitaroon se aagy jahan aur bhi hein,
Abhi muhabat k imthan aur bhi hein,
Tum hi nehi jalaty mere dil ko,
University mein ladkiyaan aur bhi hein
* * * * * *

Khuda bachaye hume in haseeno se…
''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
SIrf Is Baat Par Hum Road par Is Tarha Pittay hain Faraz!!!
K Rally MQM Ki thy Aur Hum G.A.Bhutto Keh Gaye.
''KaSH Hum Aap ka MobiLe Number Hote

Har Waqt Aap ko Yaad To Hote

Shayad Kabhi Aap Humain BadaL Detay

Magar

Humse Bicharnay Ki Khabar To Sab ko Detay''
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
AIRPORT Pe-
Patni:Dekho,Wo Couple KISS Karte Hue Kitna Khush Dikhai De Rahe Hai.


Pati:Wo Usse DROP Karne Aaya Hai,RECEIVE Karne Nahi..
Maine apny ghar walo ko samjha diya hai,wo sub maan gaye hai Tum b apny ghar walo ko bata do,
wo b maan jaiye gy

K


Shan baryani k sath qorma masala Free hai.