Naka Naka Dumdum Fursat

Naka Naka Dumdum Fursat
Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3050 views       Funny

more Funny SMS Messages

A boy 2 pathan:
mai agar chahon to tamam pathano
ko janat se nikal kar jahanum main la sakta hoon.

Pathan:kaise?
Boy:main jahanum mai naswar
ka dukan kholon ga
Jaane Kese
Jeete Hain
Log Yaadon
K Sahare "pAppu",,,


MaiN Tu Aik SawAL YAad kAr k sotA huN Wo Bhi SubAh bhooL jAtA hoN... ;->
A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late
Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Its God''s responsibility to forgive the Terrorist Organizations.

Its our responsibility to arrange the meeting between them and god.

PaKisTan Armed Forces ;->
Ap ko pata hai Jis Ghar me Kutta ho us me Rehmat k Farishte Dakhil nahi hote

To jis mulk ka Sadar he Kutta ho wahan Rehmat bhala kese Nazil ho gi... ;->
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Sheikh ki BV rorahi thi
kisi ne pucha k q rorahi ho
us ne kaha k mujse DETOL gir gia tha
or sheikh sb ne meri ungli kaat k usi DETOL
min dbo de takay DETOL zaya na ho.


Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->
''2 Lahori larkey mar gaye

Naik thay to janat ma chaley gaye

But
Unhon ne janat ma bari kutt khai!

Pata ha kiyo?


Janat ma Farishto ko kehty hain
"Yaar jannat to achi hy Sb kch hy 70 hurain b hn,

Pr:
Lahore Lahore ey.. :)''