Naka Naka Dumdum Fursat

Naka Naka Dumdum Fursat
Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing: either the car is new or the wife
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.
''Aaj deedar,

kal yaar,

parson pyaar,

phir iqraar,

aur phir intezaar,

phir takraar,

phir daraar,

saari mehnat bekaar,

aur aakhir mein

Ek aur devdas at beer bar!''
Pathan to another Pathan: Yara suna hai 2012 tak dunya khatam hojayegi...?


2nd Pathan: Aisa nahi hoga Qk maine kal Washing Machine khareeda hai us pe 2014 tak ka Gaurantee hai.
Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..
Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)
Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(