Sometimes wen i cry no 1 c my tears,

Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
  

May, 21 2010     163 chars (2 sms)     3197 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)


Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling
Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
Kya tm urr sktay ho?

Kya pahaar utha sktay ho?


Kya tm buildng tor sktay ho?


Nai na?

Beta srf shakl bndr jasi hone se koi "hanumaan" nahi ban jata
Lrka lrki se:jan mjy tmhari ankhon me
sari dunya ka nzara nzr ata ha

Larky ka dost bola:
zra dkh k btao mri bhens kahan ha:-D
''Larki Ro Ro Kar Larkay se Keh rahi hai
.
.
.
.
Haath to chhor Kaminay Meri Naak beh rahi hai..''
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta

Wife:Apna Bacha Ab Chalne Laga Hai
Husband: kab Se?
wife: 8 din Se.
Husband: Arre tum Ab bata Rahi Ho?
wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
I know its your birthday today..
I am sure u will give me treat in a big hotel..
so I shall talk to you in person there,
because I don"t know to express my feelings in SMS
What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki*