Sometimes wen i cry no 1 c my tears,

Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
  

May, 21 2010     163 chars (2 sms)     3188 views       Funny

more Funny SMS Messages


Some Of The Unrefusable Facts Of Today''s World.
Today We Have Bigger Houses But Small Families,
More Degrees But Less Common Sense,
Advanced Medicines But Poor Health,
Touched Moon But No Contact With Our Neighbours,
High Income But Less Peace Of Mind,

Free Sms''s But No Intention To Send Anyone.. =P ;->
Jab Tum Hum Se Khafa Ho Jao Ge . . .








Jab Tum Hum Se Rooth Jao Ge . . .









Jab Tum Humai''n Bhool Jao Ge . . .






Tabb






Aisa









Thappar Pare Ga Na K Sab Yaad Aa Jaye Ga . . . ;->
Dr 2 Lady: Tou Aap Ko Chlne Me Takleef Hoti Hy
Sans Phool Jati Hy , Acha Ye Btaiye Aap Ki Umr Ktni Hy?
Lady: Is Saal 30 Ki Ho Jaongi
Dr: Mtlb Yaadasht Bhi Khraab Hy ;->
ik admi jungle main jaa raha hota hai tu ikdam se ik well main gir jaata hai kaafi dair tak gir raha hota hai tu achanak ik tehni pekerleta hai thori dair main awaz ati hai seedha haath chor woh seedha haath chor deta hai phir awaz ati hai ulta haath chor woh choor deta hai neeche gir raha hota hai tu azaaz ati hai ke CHOOOTIYAAAA!!!
After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D
Plz Pass This SMS
2 All Ur Frnd . . .






Sahi Se Parhi Is Msg ko





A Person Whose
Contact # Is
0321 - _______

Urgently Need
3 Bottles Of



















PEPSI
Wid
A Large Pizza . . . . ;->
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
MEN-opause MEN-strual pain MEN-tal illness GUY-necologist HIS-terectomy EVER NOTICED HOW WOMENS PROBLEMS START WITH MEN??
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P