Sometimes wen i cry no 1 c my tears,

Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
  

May, 21 2010     163 chars (2 sms)     3179 views       Funny

more Funny SMS Messages

Position of a Husband

Is just like a Split AC

No matter however Loud he is in the Outdoor

He is designed to remain Silent indoor...
Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;
What Did The Banana Says To The Elephant. . . ?

































Nothing. . .
Bananas Can’t Talk Stupid. . . ;->
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
U May Be BuSy,

U May Be Engaged

With Lots Of Works.

U Have 1440 min Per day.

Atleast For 1 min

Think
















Kahin Aap K Sms Na Kerne Pe Koi Aap Ko Galiyan Na De Rha Ho . . . ;->
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
Apna hath apne sar pe
phairen!


Aik bar phir phairen



Dobra phairen


Chalen 1 bar phir


Ab to aap ko yaqin ho
gya ho ga k...



"GADHEY K SAR PE SEENG
NAHI HOTEY..->



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge
Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Sms Kiya HAi

??

??

Rewayat Hai Zamanay Ki

..

..

Dastak Hai Un k Dil Par

..
..

Jin Ko Aadat Hai Bhool Janay Ki..!!!