Sometimes wen i cry no 1 c my tears,

Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile

lekin

sala. 1 ladki k saath ghume to sab dekh lete hai..
  

May, 21 2010     163 chars (2 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->

Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->
Masroofiat ?



Kanjoosi ?



Ghurbat ?




La-Parwahi ?




Narazgi ?






Hath Ya Ungli Main Chot ?




Mobile Ki Kharabi ?




Alfaz Ki Qillat ?



Nakhre ?



Ya Koi Aur Wja Hai Sms Na Kerne Ki . . .
I Don''t Cheat,

I Just Change The Rules!

I Always Want To Rise Up,

But Gravity Brings Me Down!

GLOBAL WARMING BURNT MY HOMEWORK

If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Kya aap panchvi pas se tez hain?
To batao?

Agr ram seeta hai,
To ram kya hai?

Socho socho

Simple hai yar


"Darzi"


Samjhay panchvi fail :-D
Yaar


Ranjha Chala Gya



Mahiwal Duub Gya



Majnu Bhi Nahi Raha




Romeo Bhi nahi



Meri Bhi Tabiyat Ab Theek Nahi Rehti



Pata Nahi Ab Larkiyon Ka Kia Banega ;->
Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking
Agar mera naam Jamil hota to pata hai kya hota?

Nahee pata to mein batata hoon.

Hamara pyar aur ziada Mazboot ho jata.

Kaisey?


Sunno, Tum Haseen mein Jamil

to jab b log hamein dekhtey wo kehtey




"Haseen O Jamil"