Aaj mene 1jaan bachai. Vo aise bachai

Aaj mene 1jaan bachai. Vo aise bachai
Aaj mene 1jaan bachai.
Vo aise bachai
Fakir ko pucha.. 1000 ka note dun to kya karega?
wo Bola..
khushi se mar jaunga.
Mene kaha..
ja
nahi deta...!
  

May, 21 2010     155 chars (1 sms)     2974 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar kay 8 bachon mein 1 alag dikhta thajab sardarni merny lagi to sardar ny poocha :
"Ab to bata do ye kiska hai?
sardarni: "Ye hi to aap ka hay!";-).


Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D
Nurse-congrats: Aapke jurwa bete hue hain.....
Santa: Ye to hona hi tha...
Nurse- Kyon?
Santa: Jab dekho KBC PART-2 dekhti rahti thi, Mil gaya na UMEED SE DUGNA


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->
I Don''t Cheat,

I Just Change The Rules!

I Always Want To Rise Up,

But Gravity Brings Me Down!

GLOBAL WARMING BURNT MY HOMEWORK
Once A pig fell in luv with a chicken & they both kissed each other.
Nxt day
Pig died of bird flu & chicken died of swine flu

AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI =P ;)
Aap ki valantian partner bhej rahi hon. ok
(\ /)
/¤¤) "^----;";
\,,/"( , , )\\
// \\ // \\
Ab thanx boll kar rulana mat;-)
Shaadi ke pehle - Dilwale Dulhaniya LeJayenge.

Shaadi ke baad - Baaki sab Sukhi HoJayenge..
Q: Lambi Umar K Liye Kia Kerna Chahiye ........ ????














Ans: SHADI......

.
.
.
.
.
.
.
.
Us Se Kia Zindagi
Lambi Ho Jati Hai.....???
.
.
.
.
.
.
Nahi, Magar Zindagi
Lambi Lagne Lagti Hai ..... ;->
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D