Aaj mene 1jaan bachai. Vo aise bachai

Aaj mene 1jaan bachai. Vo aise bachai
Aaj mene 1jaan bachai.
Vo aise bachai
Fakir ko pucha.. 1000 ka note dun to kya karega?
wo Bola..
khushi se mar jaunga.
Mene kaha..
ja
nahi deta...!
  

May, 21 2010     155 chars (1 sms)     2980 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nayi-Nayi Shadi Thi
Naya Tha Zamana
Dulha Bechain Tha
Sun-Ne Ko Gana
Dulhan Ne Shuru Kiya
Gana





"Bhaiya Mere Rakhi Ke Bandhan Ko Nibana"
Muskurate Chehre Ko Rula Dete Hain Log


Khuloos-e-Ulfat Ki Kuch Aisi Saza Dete Hain Log



Barha K Baal Baghlo''n K


Haath Utha Utha K Sungha Dete Hain Log . . . ;->
indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
A Man Goes For Fishing,&



Catches A Big Fish..


He Comes Home & Asks His Wife To CoOk Da Fish..


Wife says: "How To Cook,
There is No Gas,No Electricity,No Wheat".

Man Goes And Puts The Fish Back in The Water...


Fish Comes Up To The Surface And Shouts:



"Geo Musharaf";-
Ek Admi Hotel Gaya Aur Waiter se Bola " Waiter Ek Sureelee chai Pilayo "
Waiter: Hamray Han GAAIY ka Doodh ata hai NArgis ka nahi
Lady: Dr. Plz. call my husband inside

Dr:Trust me,main sharif aadmi hun
Lady:No Dr
ap ki Nurse bahar akeli hai aur mera husband sharif nahi hai... ;-)

There Are Two Types
Of Women

1 - Without Whom You
Can''t Live (Every
Boyfriend Thinks So)


2 - With Whom You
Can''t Live (Every
Husband Thinks So ) ;->
Advantages Ov Load Shedding :

Generator, Ups & Candle Walo''n Ko
Rozgaar Ki Frahmi
Cell Charge Na Hone Se Balance
& Time Saving ...


A Public Service Msg Broght To U By KESC/WAPDA ... ;->
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->