Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6306 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
Wife Pointing At A Couple Next Door Says To Her Husband: Look At Him He Kisses Her All The Time, U Cudn’t Do That ? ? ?
Husband I tried But She Slapped Me . . .
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
Whoever Says
''Money Can''t Buy
Happiness''
Is A Fool ...

Money Can Surely Buy
Happiness ...

Give Me Some
And
Watch Me Smile ... =P ;)
Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.
Yad-e-khuda dillo mein jagata hai WAPDA

Khalq-e-khuda ko shab-o-roz jgata hai WAPDA

Band kar ke bijli sulgti doophar mai

Dozakh ka aks youn dikhata hai WAPDA
Height of secrecy...


Tushar kapoor pays the producer 50 lacs for taking him in films..lol
Once An Ant Decided To Jump

From A Helicopter

But She Did Not Die

Can U Guess Why ???













Coz The Helicopter Was On The Ground!
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''