Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6314 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2006 & always
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"


All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
Agr MQM walay films banane lage to films k nam asey honge.

1. UNIT NO. 1.

2. SATHI ZAMIN PER.

3. BHAI LOG LANDON WALAY.

4. OPRETION 92.

5. LONDON TO NINE ZERO.

6. SIRF ALTAF.

7. BHAI JO BHI KAHEN.

8. LAGAY RAHO ALTAF BHAI...
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA