Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6326 views       Funny

more Funny SMS Messages

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Wife-1baat bolti hu,Par maarna nahi.Hus-Batao. Wife-Me Pregnant hu! Hus-Its
GoodNews.Wife- Shadi k pahle dad ko bataya to bohot maar padi thi
HEIGHT OF MT. EVEREST


8,848 metres. and 29.029 feet
Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Ek Ladka Ghar Der Se Lauta.
Ma: Kahan The?

Beta: Film Dekhne Gaya Tha ''Ma Ka Pyar''.

Ma: Ab Upar Jake 1 Aur Film Dekh...


''Baap Ki Maar''
Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
Paki-Nursery Poem 2009

Baby Baby ...

Yes Mama !!



Eating Sugar ... ?



Are You KIDDING MAMA ... ? =P =D
HEIGHT OF BAD LUCK
I just wanted to kiss a charming, attractive & most beautiful person on da earth but




















My lips cant touch my cheeks
Sorry 4 disturbing u.
can u fax me ur
photo,
its very urgent,
serious matter has
comeup
actually,
we r playing cards
and I lost the joker
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki*
Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R

Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!

Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!


~< SUnehri Baat>~
..."Aaj Ka Kam Kal Pe Mat Choro..
.
.
...Jo Lootna Hay Aaj Hi Loot Lo.."
(Mr. A.A.Z)
Samajh Gaya Na Jan|X ... ;->