Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6310 views       Funny

more Funny SMS Messages



Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says ''To the only boy I ever loved'' Gal: Great! I want 10 of them
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
Dead Bird: A Sardar and a Paki were walking outside when the Paki said, "Oh look at the dead bird."
The Sardar looked skyward and said, "Where, where?"
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Pathan Ne Maulana Ko Bohat Maara,

Kisi Ne Pocha Kyun Maara.

PATHAN: Ye Kehta He Tamam Muslman Jannat k Mazay Lenge,

Janat Hamara Bewi Ka Naam Hai..
Santa Ko Ek Bar Paisi Ki Jarurat Thhi, Apne Dost Banta Ko Bola.

Santa: “Yaar Mujhe 3000 Rs De De, Main Tujhe 2 Mahine Ke Baad Lota Dunga.”

Banta Ne Paisi De Diye, Mahine Bad Jab Santa Se Paisi Mange To Santa Use Ek Lota Dete Hue Bola.

Santa: “Ye Le Apna Wada Pura Kar Raha Hun, Pakad Ye Lota.“
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
Ek bacha apne ammi se: ammi abbu bohat sharmeelay hain.

Ammi: haan sach, agar tumharay abbou sharmeelay na hotay to tu 5 saal bara hota ;->
yun raton ko na jago
so liya karo.....
yun dil main aansu na roko
ro liya karo...
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo..... ;->
''Samandar bhar syllabus he,

Nadi bhar parh pate he,

Balti bhar yaad hota hai,

Mug bhar likh pate he,

Chullu bhar number ate he,

Aao doob k mar jate he.! :$''