Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6315 views       Funny

more Funny SMS Messages

Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
To live a life, one n eeds brains, reflex, perception, looks, IQ, knowledge,way of ______expression & many more mental
qualities. Hats off 2 u coz u manage 2 live without them
1Pathan exam dene
gaya to sath may
"PLUMBER"Ko le Kar gya!



Kiun?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beacuse
.
.
.
.
.
Pathan ko information
mili thi k paper leak ho
gya hai.->

Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
A student was asked to write a signboard 4 da traffic rules near school

He wrote: drive carefully so not kill the students


wait for the teachers
Sweet like honey,
Costly like money,
Blessing like shower,
Smiling like flower,
Cool like ice,
a friend so nice,
guess WHO,



"ofcourse Me"
" Not U"
''Kuch tey perday daari rakh, pawain pyar bazaari rukh, phone tey tu kerna nahi, merjaniya miss calan tey mari rukh.''



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
WeLCome


WWW.Love.Com

Type Password *****

Processing...


Sorry !
Aap K Pyar Karne Ki
UMAR
ABHi
NAHi
AAi.

PLease Try
WWW.Feeder-Choosni.Com.