Once during the tea break

Once during the tea break
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
  

May, 19 2010     361 chars (3 sms)     6324 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shadi Ke Liye Do Parwaro Ki Baat Cheet:

Ladke Ka Baap:Hamara Beta Inta Achcha. Bada Ho Ya Chota Sabko Ek Nazar Se Dekhta Hai.
Ladki Ki Maa: Hamari Beti Itni Mehanti Hai Ki Sare Din Ek Tang Pe Khadi Rehti Hai....

Shadi Ho Gayi..
.
.

.

..

Shadi Ke Pata Chala Ki Ladke KANA Hai Aur Ladki LANGDI
Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->
How can a Sardar Kill a Lion ?
Sardarji thinks N thinks hard
&
comes to a conclusion:
I’ll drink poison n let lion eat me.
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->


Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->
Zindagi K
MUSHKIL
Aur
DUSHWAR
Raaston Par
Kon Aap Ka
Saath Nibhata Hai ?
?
?
?
?
?
?
Aap Ka Dost ?
?
?
?
?
?
?
Ya Aap Ka Humsafar
?
?
?
?
?
G Nahi

Sirf Aur Sirf







Aap Ki








CHAPPAL . . . . ;->
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
u get rich naturally as u grow old:silver in ur hair, gold in ur teeth, sugar in ur blood, stones in ur kidney & never supply of GAS...:-p :D
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !
Teacher: “I killed a person”
convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is “u will go to jail”.