Bin Laden''s son

Bin Laden''s son
Bin Laden''s son was studying in an American school.
Teacher askd him: "I have four apples. How can i divide it among five children?"
He answered:.."Kill One Child!".. ;->
  

May, 19 2010     180 chars (2 sms)     3146 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sachey kaul krar ghawachan lag pae nein,
yaran kolon yar ghawachan lag pae nein,







A tey hona ee see, Udhar dewo ghey tey fir enj ee hoye gha na
God

Sends


Us


Meat,


The


Devil


Sends


Us


Cooks.

Proverb
Santa: Oye, ladki dekh, kitni sohni hai.
Bata: Mujhe to uska naam bhi pata hai.
Santa: Kya naam hai.
Banta: Mein bank gaya tha, vahan yeh ek counter pe baithi thi, name plate pe likha tha: Chaalu Khata
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''
Teacher:Ramu,Pani Ke Bina Hum Kaise Marenge...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ramu:Pani Nahi To Hum

Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi Kiya To Doob Jayenge...!!!
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
WHICH IS THE SHORTEST JOKE?

A. SANTA SINGH AND BANTA SINGH PLAYING CHESS
Imran Hashmi On Cosmatic Shop :
Aik Lips Stick Dein.
Donkandar: Kon Sa Colour ?
Imran : Janab Colour Ko Chore Taste Acha Hona Chahiay..;-)
2 men were talking!

1st Said- I got married Bcoz I was tired of Eating out, Cleaning house, n doing laundry work.

2nd said- I took divorce 4 d same Reason ;->


Customer : How much is that banana for?

Salesperson : Rs.10

Customer : Can you sell it to me for Rs.6?

Salesperson : At that rate, you will only get the banana peel!

Customer : Okay I will buy the banana for Rs.4 , but you can keep the peel!

Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->