Bin Laden''s son

Bin Laden''s son
Bin Laden''s son was studying in an American school.
Teacher askd him: "I have four apples. How can i divide it among five children?"
He answered:.."Kill One Child!".. ;->
  

May, 19 2010     180 chars (2 sms)     3164 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: What''s your cast?


Student: Pehlay hum Lahori thay

phir Bhatti huay,

phir Rajput hogaye,

ab hain darzi,

aagey mummy ki marzi. .
Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
''Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?''


Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
1 pathen n other pathan were watchin a cricket match. When Afridi hits a boundary.
1st pathan: Kya Goal mara.
2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai
HEIGHT OF SUSPICION
Man asking his Wife" Who is the father of second child"

When....His wife delivers TWINS
L . I . F . E

Is LiKe

BoX oF cHoClAtEzZz ...

BiTe InTo EaCh OnE ...

UnTiLl ,

yOu FiNd A nUt YoU |IkE ... [:
Oh tErI...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj bAdI ThAnD hAi ..
rAjAaAi uDh Ke sO JaA.->
Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
Pakistani Cricket team ko Hollywood Movie ki offer Hui Hy.
Yousuf Hero hoga.. Movie ka Naam Hy..
.
.
.
.
.
























11 IDIOTS =P =X