Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai
Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!
  

May, 21 2010     143 chars (1 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages

.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya


Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->


Pandit1-Ur Son Is Poor In Studies


Pandit2-Why?


Pandit1-My Son Failed After Copying Ur Sons Paper
Laado De Lashkare Jag Mag Kapre Sare!

O Laado Sabun...
O Laado Sabun...
















Ye Comercial BREAK Tha

Now

U Continue Ur Work Jo Kr Rahe Thay ;->
A Group Of Feminists Are Protesting In Front Of The White House:
- Free Women Now! Free Women Now!

A Man Passing-By Asks:
- Can I Have One?
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->


Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki koshish kr rha ho

to usy rokny k lie kia krna chahye?

Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga…

Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->


Pagal khaney Main Bht
Sarey Pagal Naach Rahy
Thay. In me Sy 1 Pagal
Khamosh Betha Tha
Dr. Tm Khamosh Q
Bethe Ho?
Pagal Ny Kaha-Bewaquf
Me "Dulhan" Hon ;->
app ko sil ki gahraioon se


















fitay moun
Pathan raat ko machardani laga kar
so raha tha, Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.

.
.
.
.
.
.
PHATAN:Lo ye kh0cha machar humko
torch le kar dondh raha hai :