Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai
Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!
  

May, 21 2010     143 chars (1 sms)     3364 views       Funny

more Funny SMS Messages

akhiyan udeek diyan dil wajan mar da,








Aaj aj tey dholna din wey aitwaar da, aja tenu akhiya udeek diyan
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
Name The Animal Which Is Exactly Like Dog But Wakls On Three Legs ..??


???

???

Socho

???

??

Itna Bhi Nahi Pata ...

LANGRA KUUTA


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Boy: Me Tum Se Shadi Nhi Kr Skta
Is lye Ye Lo Apne Luv Letter
Aur Mjhe Mere Wapis Kerdo

Girl: [Badi c Basket Saamne Rakhte Huey]
Is Mein Se Jo Tmhare Hyn Nikaal Lo ... ;->
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->


Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
Q:Paki Girl Ziada KhoOB Sorat Hai Ya Indian?

!

!


!


!


!



Aray Ziada Khobsorat Wo Hoti Hai Jis Ka Baap Ziada AmeER Hota Hai
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
Aik Admi Apnee Biwi K Hr Kam Me Nuks Nikalta Tha

Agar Wo Anda Boil Ker Dati Tu Kehta K Fry Kerna Tha

Agar Fry Krti To Kehta K Boil
Kerna Tha

Aik Din Biwi Ne Dono Bana Liye

Pehle Tu Wo Dono Andoon Ko Ghour Say Dekhta Raha
Phir Kehnay Laga ..

"Tumhay Akal Kaab Aiy Gee .. Jis Anday Ko Fry Kerna Tha Us Ko Boil Ker Dia Aur Jis Ko
Boil Kerna Tha Us Ko Fry.. " . . . . . . . ["!"]
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile
lekin…
sala. 1 ladki k saath ghoomay
to sab dekh lete hai..