Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai
Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!
  

May, 21 2010     143 chars (1 sms)     3366 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mein tum sey pyar karta hoon! mein tumharey baghair zinda naheen reh sakta, agar tum mujhe na millee to mein khudkushi kar loon gha, chahey kuch b ho jaye mein tum sey hee mohabat karta rahoon gha.


Shabash seekh liya.......ab rozana 10-15 sey yehi bol diya karna
Suraj hua maddham,
Chand jal ne laga,
Aasma yeh hai,
Kyo pighal ne laga,
Main tehra raha,
zameen chal ne lagi,
Kya yeh mera pehla, pehla pyaar hai?


Yeh pyar nahi-earthquake hai bhaag!
Teacher: ''Hello Boys, Remember.. Nothing is impossible''

One student: ''Ok sir, U please take out all the toothpaste & put it back in the
Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Last nite i had a dream.
I was walking with God.
He asked me, "Who''s ur best friend?"
I told him ur name.....

He smiled & said....

"Sab Pichle Janam K PaaP Hai !!" ;->


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Dirtiest Message Of All Tym .....

Sardar g In a Plane
Feels Vomiting & ask 4 a
Vomit Bag, Air Hostess
Gives Him The Bag After
Few Minutes When She
Comes Back Evry1 Was
Vomiting Except Sardar g
She Was Surprisd & Askd
"Sardar g In Sab ko Kia Hua?"
Sardar g: "Me Ulti Kiti Ena Lokan
Nu Buri Lagi Te Me Wapis Pee Gya ... "



Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo SASURAL hi kya kai jisme SAALI naho
Are yaaro wo program hi kya hai jisme Taali naho "...