Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?

Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?
Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
  

May, 20 2010     140 chars (1 sms)     3296 views       Funny

more Funny SMS Messages

Masjid ki deewar pe lekha tha ager ap Gunnah se tang aa gaye hain tu Andar a jaye.
Is ke neachay lipstick se lekha tha .. ager nahi tu samnay wale ghar main aa jaye
''Asi Pagl twady pichy,

Tusi Pagl kise Hor pichy,

Agon ''O'' Pagl kise Hor Pichy,

''O'' V pagl Kise Hor Pichy,

HaHaHa.....!

Sary Pagal aggay Pichy....! :-P ;-)''
Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-
Kal B SMS zinda tha,
Aaj B SMS zinda hy,

Tum kitne tax lagao gey,

Her mobile se SMS nikle ga.

(".)/'' Naar-e-Msg
>))
_//_

(.")/'' Zinda Bad
>))
_//_...

Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
Baniye ki biwi beemar thi:

Light na hone ki wajah se baniye ne candle jaladi aur bola
Doctor ko bulane ja raha hu,agar tumhein aisa lage ki tum nahin
bachogi to pleasw yeh candle bujha dena.
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
The night was dark, the moon was high
I stopped my car....you wondered why?
I leant so close, you felt shy
I uttered those three word

















I.....la
puncture? ;->
aisi apni wife ho
5.5 jiski hight ho
jeans jiski tight ho
chehra jiska bright ho
waight main thori light ho
umer main diffrence slight ho
thori se woh quite ho
too mamorable her ek night ho
aisi apni wife ho
sarak per sub kaheen
kia cute hey
bheer main sub kaheen
pakistan ki paidaish ho
beauty multyply by twice ho
favorite color white ho
make up thora light ho
zulfain dynamite hoon
aankheen us ki jaisey sunny twilight ho
hoonton ko dekh ker lagey
jaisey coke diet ho
jub sari pehan ker nikley
to kia sight ho
aisa lagey jaisey swtizerland ki flight ho
aisi apni wife ho
agar aisi apni wife ho
tu kia haseen life ho
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->