Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?

Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?
Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
  

May, 20 2010     140 chars (1 sms)     3284 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher Punishing The
Student Coz He
Forgot His Home
Work
Teacher Asked : Who Is
Ur Father ??

Student Put Out Mirror
From His Pocket &
Give It To Teacher

Teacher- Oh I Forgot .. ;->
When I was a kid I used to pray every night for a new bike.

Then I realised that The Lord doesn''t work that way,

so I stole one and asked him to forgive me.
Aaj K Baad

Na Mujhe


Call Kerna


Na hii



Miscall Dena


Aur

Na Sms Kerne


Ki Koshish Kerna



Kyun K

COMMANDAR SAFE GUARD

Ne Mujhe Har Waqt Jaraseem Se Duur Rehne K Liye Kaha Hy

Tick Tick TicK . . . ;->
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Twinkle Twinkle Little Star

Aishwrya Is A Film Star

Saniya Mirza Is A Tenis Star

Wasim Is A Criket Star

And

"Khalid Is A SMS STAR.!!
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Pathan To Imran Hashmi
Tum Buht Jhota Hai

Imran Hashmi : Kiun ?

Pathan : Kitni Baar Bola Aik Baar Aja Aja Aja Aaja
Hum Teen Baar Aya Par Tum Hum Ko Milta Na
U know i saw sumone in a coffee shop

Really good lookin

Very SmartSo Delightful

More like a Celebrity

I walked nearer...

Damn !

THESE MIRRORS YAAR!
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.

Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
1 Aurat Ne Bare Fakhar Se Kaha
Kuda Ka Shukar Ha k Is Ne Mujhe
Mard Nahe Banya Agr Mard Hoti
Tou Phr Mujhe kisi
Aurat Se Shadi Krni Parti.>