Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?

Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?
Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
  

May, 20 2010     140 chars (1 sms)     3294 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''n ko
kha jata hy ... ;->
Wat did an IT engineer scream while falling from the 10th floor.?



.



.



guess..!



.



.



.



.



.


HE SCREAMED- F1 F1 F1 F1 F1...
Height of Bravery/Stupidity -

A robber standing on the railway track with a knife to loot a speeding train...
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)
Officer Santa: Madam swimming is restricted in this lake.
Lady: why didn't you tell me when I was removing my CLOTHES?
Officer Santa: Removing clothes is not restricted.
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
''Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here..

1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka
1 Chooozay Ne Sherni ko Propose KIa

Sherni Boli : Aby Chal Tu Ne Apni Jaan, Height, Size Aur Shakal Dekhi Hai ?

Chooza Bola: Madam In Sab Ko Choro, Mera Confidence Dekho . . . ;->
agar kabhi app bohat serious hon, aur app ko kuch achcha na lagta ho to iss lamhay ko kya kahein ghey?




"Agar yeh waqai mein tum ho to phir Dramey Baazi"

1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)