''suno, Mehsoos karo,

''suno, Mehsoos karo,
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
  

May, 24 2010     231 chars (2 sms)     3065 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wht Will A "DRINK" Calld If It Is Made By Pthan,

.




.




Socho. .





.





.

Nahi






.






.

Let Me Tell U






.




.


.


"Khocha Kola"
Ur Eyes Patakha.

Ur lips Rocket

Ur ears Chingari

ur smile Phuljari

Ur style Anaar

ur personilty Bomb

Beta Nikal le

I''m Coming with candle
PHYSICS TEACHER: Now
As You All Know The
Law Of Gravity Explains
Why V Stay On Earth ... !

PAPPU: but Sir!
Where Did People Stay
Before The Law Was
Passed ? ;->
jisey dil diya wo dili chali gai

jisey piar kia wo poona chali gai

jisey ishq kia wo itly chali gai

majboor hoker socha

khudkushi ker loon

per bijli ko haath lagaya to bijli chali gai.
Agar koi achha sa Msg he to use Jaldi Se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Paper par likh kar almari me band kar do.
Kahin galti se SEND na ho jaaye,
Kanjoos.


Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->
1 morgi ne 3 anday diye .
Aur dua mangi babies naik nikley.
kuch din bad babies niklay.
pehla baby namaz parta hua nikla.
dosra baby tazbih parta hua nikla.
tesre anday se baby nahi nikla to murgi pareshan ho gai , itney mai andy se awaz aai , ammi mai aitekaf mai betha hun
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)
Raja Pervaiz Ashraf:
Yaar mujhey Mother''s Day pe koi Message nhi aaya?
Secretary: Sir, Pakistan me jub Light jati hai,
Log aap ki Maa ko hi yaad kertey hain :D
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”
Arz kia ha

sMs dosto ko itne kiye k jeet gaye sMs ki race,
Mobile bhi unka pareshan ho k kehnay, laga,
?


No sPace
No sPace