''Jab koi Dost kisi Dost k Haq main Dua kerta hy

''Jab koi Dost kisi Dost k Haq main Dua kerta hy
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
  

May, 24 2010     207 chars (2 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar got job in a telenor call centre.
Customer: telelenor sim blocked what to do?
Sardar: dont take tension remove telenor &
put warid sim.
Thank you for calling ufone.

Tipz To Beat Da Summer

1-Drink Lot Of Fresh Water

2-Cover Ur Head Wen Outside

3-Eat Vegetables


But Most Important



4-Msg Me Daily Bcoz I M So
Coool.. ;->
Laziness is our biggest enemy- Jawaharlal Nehru
We should learn to love our enemies- Mahathma Gandhi
Dasso hun bapu di maniye ya chache di?
1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
''Barray Zalim Hain Teri Gali K Bachay Faraz.

.
.
.

Kutta Peechay Laga K Kehte Hain.

.
.
.

Aazma Luck Aazma
Apni Qismat Ki Baazi, Azma. :-)''
Rangeet Singh tells his girlfriend," tommarrow come my home, No One will be at home,
Next Dat she goes there and found the door Locked.
There Was No One at home Hahaha
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->
Somebody up there Loves you
Somebody down here cares for you
Happy Birthday!!!
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->

1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!
Woh kon hai ?

jo ,,

Uchaal Uchaal K Paida hOta hai ??

Peachano Kon?

Socho ??

Aray socho na ??


Tauba

Soch to sahi


ay loo


aray Budhu


" POPCORN"