''Jab koi Dost kisi Dost k Haq main Dua kerta hy

''Jab koi Dost kisi Dost k Haq main Dua kerta hy
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
  

May, 24 2010     207 chars (2 sms)     3151 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->
Heaven is when u have

German car,

Amercian salary,

Chinese food

&

Pakistani Wife.


Hell is when Car is Chinese

food is German

wife is American

&

Salary Pakstani.
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:
Ae Faraz tuje zindgy se mila hai agr koi ghum

Bs phone utha or dial kr
0900-78601

Telefun,Telefun!

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy
WIFE:main maeke ja rhi han,te tenu talak de notis bhej dewangi.
HUSBAND: ja ja aive mithian galan krke mainu khush karan
di koshish na kar
Hum Ne Maana
.

Hum Ne Maana
.
.
.
Hum Ne Maana
.
Hum Ne Maana
.
.
.
.
.
Hum Ne Maana...
.
Abey Bas Kr 13 Number Ka Paana
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.


Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->