Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3116 views       Funny

more Funny SMS Messages


XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
LAHORE Or KARACHI Main Agar Taliban Aa Gaye
''hAmY''....

Tu Kaisi Lagey Gi Burkhey Main Meera Aur Sheeri Rehman...

Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
The World Thinnest Book, Has Only 1 Word Written In it....... "EveryThing"
& The Book Is Tittled By
"WhaT WoMeN WaNt"........... ;)



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.

Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter
[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..
Bas bohot hogaya..
.
Ab Apko Bura lagay to Sorry
Mene neeche Saaf Saaf likh dia hai..
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
"SAAF SAAF"
sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!!
2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy.....
iss liye choos choos k rakh deta hoon...
BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;-
''Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?

LIBRA SUNAAR''