Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3147 views       Funny

more Funny SMS Messages

Altaf bhai jab school gaye
Teacher ne pucha?
mere pas 4 apple hain,
5 bachon me kaise taqseem karein?

ALTAF BHAI:ek bache ko urado:-D
yeh bat samajh main ayi nahi aur mom ne samjhai nahi! Main kaise mithi baat karoon jab mithi cheez khai nahi?

Yeh canda kaisa mamu hai jab mom ka wo bhai nahi?

q lambay baal hain bhaloo k kiyon us ki tind karwai nahi?
kiya wo ganda bacha hai? ya jungle main koi nayi nahi?

nani k husband jab nana haan or dadi k husband jab dada haan tu kiyon baji k husband baja nahi?

Yeh baat samajh main ayinahi aur mom ne samjhai nahi
T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
Q. which day is stronger..!

Sunday Or Monday...??



The Answer is..!


Its Sunday


Coz


Monday Is A Weekday(Weak day
Aankhon main SHARAFAT,
Chal main NAZAKAT,
Dil main SACHAI,
Phir kyon na boley her LARKI aapko BHAI.
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
What will Himesh say to magnify a picture..?
?
?
?
?
?
?
Zara Zoom Zoom… ;->


Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge
Larkiun Ko Bewaqoof Banaany Ki 100 Tips.
.
.
.

Ik Ye ..
.
.
.
.
.
.
99% Wo Pehly Hi Hoty Heen.
Pathan ko rastay mein ek charagh mila.Utha k saaf kiya to ek Jin nikla or kaha k woh uski 3 khwahishain puri krayga.
Pathan:"Umko esa naswar do jo khatam na ho!"
Ekdum ek naswar ka packet aa gya.
Pathan ne thori si naswar nikali to utni naswar or aa gai.
Jin: "Baqi 2 khwahishain?"
Pathan: "Esa 2 packet or do!" ;->
love knows no reasons, love knows no lies, love defies all reasons, love has no eyes, but love is not blind love sees but it doesn''t mind.


Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->