Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3123 views       Funny

more Funny SMS Messages

Motivational Thought

In 1980, IDBI bank rejected loan for Mukesh Ambani(world''s richest man)

In 2008, Mukesh Ambani decided to buy IDBI bank

This shows that nothing is impossible

Now in 2009, Citi bank rejected loan for me

But in 2020, I''m planning to...

.

.

.

.

.
.
.
.
Apply 4 loan again. :-)
Why Is A Lecturer Greater

As Compared To A Mother?

Because A Mother

Can Put Only One Child To

Sleep But A Lecturer

Can Put The

Whole Class To Sleep.:-P
Jo
Ho Gaya
Wo Ho Gaya
Jo
Hona Hoga
Wo Hoga
Or Jo Nahi
Hona Hai
Wo Nahi Hoga
Q K Jo
Hona Hai
Wo Tu
Hoga Hi Hoga
Ab Dekhna Hai
K Kia
Hoga..?
OR
Kia Nahi
Hoga
Hönay Ko Tu
Kuch Bhi Hoga
Yahi
Sochna Hai
K Kia
Hoga..?
Agar
Kuch Hoga
Tu Theek
Hoga OR
Nahi Hoga
Tu Bhi Theek
Hoga
OR
Theek Nahi Hoga
Tu Kuch
Kaisay Theek
Ho Ga..?
Ab AAP Batao K Aagay Kia Hoga..?
Kisi Or
Ko
AAP
Bhi
Bhejo
Acha
Time Pass Hoga
Nai ho ga tu wo pagal ho ga.... ;->
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
Sardar kay 8 bachon mein 1 alag dikhta thajab sardarni merny lagi to sardar ny poocha :
"Ab to bata do ye kiska hai?
sardarni: "Ye hi to aap ka hay!";-).



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...
1 DOST Ne Pathan Se Pocha!
SHADI Ka Kb Tk Imkan Hai?
Pathan Kafi Sharmila Tha
Bola!
3,4, BAHNO K Rishte Aye Huwe Hain
Or 1 Behen Se To Baat Bi Chal Rahi He.
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
Ek admi BathRooM main gya aur purey 1 hr ke bad nikla..
Bahir bethay BhangI ne us se kaha.
20 rupay do.
Aadmi bola:
main BathROoM mai betha tha Net Cafe mai nahi..
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?