Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3126 views       Funny

more Funny SMS Messages


No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
A teenage girl had been talking on the phone for about half an hour, and then she hung up.
"Wow!," SAID her FATHER, "That was short. You usually talk for two hours. What happened?"
"Wrong number," replied the GIRL... ;->

:''~'': K33P SMiLiNG :''~'':

<''"> K?r?chi RoCk3rS <"''>
1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
3 Mice Were Boasting About Their Bravery
Mouse1: I Poisoned The Dogs Meat
Mouse2: I Ate Cheese From The Trap
Mouse3: Ok Guys I''m Leaving,I Hav A Date Wid Cat
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)

Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
Muskurate Chehre Ko Rula Dete Hain Log


Khuloos-e-Ulfat Ki Kuch Aisi Saza Dete Hain Log



Barha K Baal Baghlo''n K


Haath Utha Utha K Sungha Dete Hain Log . . . ;->


Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
Main
Agar
Kahon
Tum Sa
Haseen
Kainaat
Main
Nahi
Hy
Koi ...


















Tou Yaar Yaqqen Mat Krna
Insan Pareshani Main
Kuch Ulta Seedha Bol Jata Hy ... ;->
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…