Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3112 views       Funny

more Funny SMS Messages

Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
Iblees
Ne 1 din apne cheelön se kaha!
Logon ko
TLAWAT
ZIKAR
TASBiH
Se door rakhne ka khas Nuska
Batao?
Cheelon ne yak zuban ho kar kaha:Sir sms Free krwa dain.
FOR PEPSI - SHARUKH
FOR COKE - AMIR
FOR MIRINDA - VIVEK
FOR THUMPS UP - AKSHAY
CONGRATULATIONS. ..
DESI DARU KE LIYE TUMHE SELECT KIYA HAI....

Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->


Wh8''s d difference b/w
unethical & ethical
advrtising?

Unethical advrtising
uses falsehood 2
deceive d Public,
Ethical advertising uses
truth 2 deceive d
public ;)
YadOn ki iS duNyA mai iK paL merA ho..

PhuLon k iS chAmAn mAI ik phOoL mErA ho..

KHUDA kArE Aap jAb b SMS kAreIn ApNe dOstOn kO..

Un sAb mAi pEhLa numBER mErA ho.... ;->

KArAchi RoCk3rS
Duniya Ki Sabse Slippery City Kaun Si Hai???

Guess


Guess


I More Tym



Ohoooooo...

Its Greece.


Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
















2nd Pathan:

Hahahaha


Niklega Bhi ToU Andhere Main
Tere Baap K0 Bhi Nazar Nahi
Aye Ga... ;->
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Diff B/W Ignorance & Patience?

Wen u see de mirror & u dont laugh at urself,
dat is ignorance & wen i luk at u & i also dont laugh, dats called patience
:-)
Pakistan Dunya Ka Sab Se Khatam Tareen Mulk Hai.
1)Aata Khatam.
2)Bijli Khatam.
3)Cheeni Khatam.
4)Waade Khatam.
5)Ittehad Khatam.
6)Bachiyan 1 Dm Khatam.
7)Banday Mr Mr K Khatam Ya Phr Maar Maar K Khatam.
Aur Sab Se Bari Baat....
Ab To FARAZ Bhi Khatam . . . ;->

"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.