Agr moulvi films

Agr moulvi films
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
  

May, 19 2010     159 chars (1 sms)     3120 views       Funny

more Funny SMS Messages




Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->
Vakeel:
Judge Saab, Is Insan Ne Apni Biwi Ko Qatal Kia,
Salay Ko Qatal Kia,
Kaee Begunah Logo Ko Qatal Kia,
Paisay Khae,
Ghundagardi Ki,
Ye Pehle Bhi Jail Ja Cuka Hai,
Ap Bataye Is Drinda-Sift Or Corrupt Insan Ke Sath Kya Hona Chahye?
.
.
.
.
.
.
Judge:
Isay Pakistan Ka President Bana Do ;->
Larka Bus Stop Par Larki Ko Dekh Ker Bola :

Tu Tou Meri Jaan Hy
Tu Mera Emaan Hy

Larki Ne Apni Sandel Utari
Tou Larka Bola :

Main Bhi Pakistan Hoon Tuu Bhi Pakistan Hy ... ;->


Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
My Marriage is Fixed Surprisd?
Dekho free di party da sun k kivein khush hunde ne.
Old phrase:
A Bird in hand is better than 2 in Bush.
..
.
New phrase:
A Boot on Bush is better than 2 in foot.:-)
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....
Father to son after exam: "Let me see ur report card."

Son:"My friend just borrowed it. He wants to scare his parents." :P
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run
Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->