Ghareeb Aadmi Aik Kaam

Ghareeb Aadmi Aik Kaam
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)
I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
A cigrete shortns ur life

by 2 mins.

A beer by 4 mins,

But A lecture shortns ur life

by 1 hr!

So dont atend lectures.

Celebrating "BUNK AWARENESS"

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!


Professor:Chemical symbol of Barium?
Sardar: BA

Professor:For sodium?
Sardar: NA

Professor:What will we get if 1 atom of BA
& 2 atoms of NA combined?
Sardar: BANANA
Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.