Ghareeb Aadmi Aik Kaam

Ghareeb Aadmi Aik Kaam
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

www . Muft Mashwara . com

Agar Aap Chahte Hain K Aap k ghar Saaf Rahay , Aap K Ghar KHUDA k Farishtay Aye , Aap K Ghar Brkat Ho , To Aap Apne Ghar Se Bahir Raha Karain . :)
Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
Remember !

Divorce is never a
solution
Try to stay away for
few years

If differences dtill
persist


Just



KILL YOUR WIFE

(Peer Asif Zardari) ;->

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
Larka: larki ko tang kar
raha tha


Larki:ap k ghar main
MAA,BEHAN nahi ha?


Larka:Hain, bus ap ki
kami hay


Larki:Ap ko meri kami
mehsus horai ha?


Ye baat agar mairay 5
BHAION Ko pata chali to
apkay ghar waloN ko
apki KAMI mehsus hogi....-;>
Ye awaaz pehchano,


Dhee choo


Dhee choo


Dhee choo


Dhee choo


Dhee choo


Dhee choo


Dhee choo

Maine awaz pehchanne ko kaha hai nikalne k liye nahi...!
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.
Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Pathan joined army and was given a gun ...
Pathan Sir Iski Naali Apni Taraf Rakhon Ya Dushman Ki Taraf ...

Major Say ...Abey Kisi bHi Taraf Rakh ...Faida Pakistan Ka Hi Hoga
Bhikhari: Shahb 1 rupiya dedo

Shab: Tumhain sharam nahi ati road pe khare ho k BHEEK mangte ho?

Bhikhari: Abay tere 1 rupeye k liye kya OFFICE khol Loon ??
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.
hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way