Ghareeb Aadmi Aik Kaam

Ghareeb Aadmi Aik Kaam
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3379 views       Funny

more Funny SMS Messages

K B C
Amitab:In which state Ganga flows?
Sardar:Liquid state
Audience clapped.
Amitab stunned and looked behind and found all people sitting
were Sardar"s
1 ch0te bache ne darwaza kh0la aur apni behen k BOY FRND k0 dekh kar masumiat se b0la:
Aap r0z baji se milne aajate hai, Kia apki apni baji nai hai ;-)


Wife: What is so interesting in me?

Husband: I dont know the meaning of interesting!!!
Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
TeAch3r: Tum Late Q aye?

StUd3nt: Ammi aBBu Lar rAh3 thAy

T3Ach: Wo Lar rAh3 thAy tO Tum Lat3 Q ayE?

StUd: Kya krtA m3rA
1 jOtA amMi k pAss thA Or 1 aBu k pAsS... ;->
Height of telling a lie
.
.
.
.
.
.
.
.

a negro takin bath n singing d song " PANI ME JALE MERA GORA BADAN"
Sharabi ne Doctor se puchha-Aap meri sharab chuurva sakte ho? Doctor-Han kyun nahi. Sharabi-Toh Punjab Police ne meri 200 bottle pakdi hai. Pls chuurva do na.
Situation,

Whn 1 Hr Wi|L Be Back...

1st Frnd:Beth Ja Yaar Abhi To 10 Bjay Hain
Ghar Ja Kr Kya Krna Hai?

2nd Frnd:Nahi Yaar Naye To 11 Bjay Hain
Hi

The Cute

Sweet

Most Graceful

The Smartest

&

Beautiful

Person




Khush ??






Chalo Ab Apna Kaam
Kro, Duusro''n Ko Bhi
Bewaqoof Banana Hy .. ;->

2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)


(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)