Teacher to Sardar:f

Teacher to Sardar:f
Teacher to Sardar: What is Number “Seven” , Even or Odd
Sardar: Even
Teacher: How can you make seven even?
Sardar:Remove the ‘S’!!
  

May, 26 2010     133 chars (1 sms)     2995 views       Funny

more Funny SMS Messages

Twade laye khobsurat hon di tarkib

Pres down buton


Once again

Ek wari hor

Bas ik wari hor

Lo daso g, banda kadi button daban nal v khobsurat hoya?
Kya tm urr sktay ho?

Kya pahaar utha sktay ho?


Kya tm buildng tor sktay ho?


Nai na?

Beta srf shakl bndr jasi hone se koi "hanumaan" nahi ban jata
Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can''t go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
Hi Keep messaging me & win exciting prizes, 1st prize Lots of Love, 2nd prize life time friendship, 3rd prize Free stay in my HEART!! Offer valid till I m Alive...


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Life is like a drama:

If u r sad (TRAGEDY)
If u r afraid (SUSPENSE)
If u r angry (ACTION)
If u look in da mirror (COMEDY)

NOW U R SMILING THAT''S (HORROR)!
UnKi Gali Say Mera Janaza
nikla

Wo Na Nikla Jis K Liye
Janaza

UsKa Ghar Aya To Meray Dost CT Bajanay Lagay


Rakh K Mera
Janaza Kaminy UsKo
Patanay Lagay..;->