Prince charles & sardarji

Prince charles & sardarji
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3111 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Aj tab tak piyenge jab tak wo samny waly 3 darakht 6 nhi dikhty.

Bar owner:
Bas kro kamino, samny 1 hi darakht hy. Ab kya jungle banaoge?
Masha Allah

Aaj Paanchwa Roza Hy
Sehri Aur Iftari Me
Aur Har Namaz K Baad
Dil Se Dua KAren''n








Ya Allah













Asif Zardari Ko Benazir Se Milwa De ...

- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
* Some Text Missing *











Jo Ukharna Hai Ukhar Lo .... ;->


Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->
Hi friends! I''m collecting Quaid''s photos

Have ur Contribution 2 my Collection
Generously Donate
in form of....

100..
500..
1000..

&
5000

rupees notes.
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->