Prince charles & sardarji

Prince charles & sardarji
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3113 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whenever u feel lyk studying .......



just sit down.......





relax......




take a deep breath.....



n wait




just slap urself n say stupid wat is tis new habbit.
Goverment nay laga diya SmokinG pay bann..

Toyae Zoyae Aain Gain../ :-D
Americans Invented Cellphone.


Japanese Invented SIM Card.


PakistaniS Invented Missed Call..!!


Proud To Be An Pakistani!

Modeling offer for you

Apko karna ye hai k dopaty ki advrtisment
k lye PLAZA se kudna hai
or grne k baad khna hai:

Uff



Sar Phat Gya Mgr Dpata Nhi Phata.;->
Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn
Jab Kabhi Toot K Bikhro to Batana Mujhko...





Main Tumhain Welding waly k Paas le jaon ga. :-)
PATHAN 100 K note par likha Numbre dial kar raha tha
DOST:Ye kya kar rhe ho...?
PATHAN:Mai dekh raha tha Quaid-e-Azam ka mobile ab kis k pas hay.....
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
Agar Ness Wadia apna ek cyber cafe kholega.... toh woh apne cyber cafe ka kya naam rakhega..!



ness-cafe...~


Gadhi Ne Gadhe Se Pucha
Aaj Mai Kaisi Lag Rahi Hu?
.
.
.
.
Gadhe Ne Kaha
Bilkul "Kareena Kapoor."
Sir to student: batao Pyar ot ishq main kiya farq hai?
Student: Sir pyar woh ha jo aap apni beti se karte hain
or ishq woh hai jo main apki beti se karta ho