Yahoooooo……!!!!

Yahoooooo……!!!!


Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;'')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     2689 views       Funny

more Funny SMS Messages

Try this....

Go to "Write Messages" in your mobile sms editor...
Activate T9 english dictionary...
Then hide your screen with hand and type...

277451366514612382623

Now, remove your hand from the screen and read...
Just try, its very interesting...
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
HusbAnd: DeAr tumhAri Neck pAr ajeeb si chEEz hy jise dekh kAr khuf AatA hy,

Wife: Wo kiA ???

.

.

.

.

.

HusbAnd:TumhArA "FAcE" . . . ;-
Husband:Tumse shadi kar k mujhe ek baat ka to fayida huwa,

Wife:Konsa ?

Husband:Mujhe apne saarey gunaahon ki saza dunya mein hi mil gayi.


Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
''Marriage is the process of finding out what kind of man your wife would have preferred.''
ik admi ki nai shadi hoti hai wo apni begum se bharey huey

kareloon ki famaish karta hai jab us ki biwi kareley bana k lati

hai tu ik dhaga us k moo mein ajata hai wo nikalta hai or nikalta

hi rehta hai do min bad wo kehta hai k begum jaldi
aao mei udhara ja raha hoon....
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!