Yahoooooo……!!!!

Yahoooooo……!!!!


Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;'')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p
  

May, 25 2010     165 chars (2 sms)     2694 views       Funny

more Funny SMS Messages

Danton ko bachanay k 3 tareekay


1..Rozana Brush karna

2..Choclate or sweets kam khana

3..
!
!
!
!
!
!
!
Muj se kabhi panga na lena...
So keep sending sms and smile wid all 32 teeth..!!
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
Height Of Inspiration



College Ka 1 Student College K Toilet Mai Gya

Jab Ander Ja K Wo Cummood Pe Betha To Samnay Likha Tha

Itna Zor Taleem Per Dete To Exam Mai A+ Grade Laitay

Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)
I am the Best I Can Prove It .

I Can see The Tea In Tea Cup Can u see The World In World Cup?

I Can Send My Address 2 ur Mobile Can u Send ur Mobile 2 my Address?
Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
Latest Urdu Dictionary

Ikhlaq:
Jis Ki Supply Km Demand Zayada.
Admi:
Wo Janwar Jis Ki Khaal Kai Martba Utari Ja Sakti Hai.
Beauty Parlour:
Jahan Creams Se Gussal Dia Jata Hai.
Dopatta:
Aj Kal Locket K Tor Per Use Hota Hai..
Darzi:
Jo Sar-E-Aam Logon Ki Jaiben Or Galay Katta Hai Or Koi Kuch Nahi Keh Sakta.
Desk:
Students K Bjanay K Kaam Aata Hai.
Khudkushi:
Aj K Dor Ki Halki Phulki Dhamki.
GIRLS ARE LIKE...

Girls are like phones, we like to be held and talked too, but if you press the wrong button you''ll be disconnected
''KaSH Hum Aap ka MobiLe Number Hote

Har Waqt Aap ko Yaad To Hote

Shayad Kabhi Aap Humain BadaL Detay

Magar

Humse Bicharnay Ki Khabar To Sab ko Detay''


Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
I really deeply wish tat u r here with me in my room.on my bed&lights is off & we get under the cover together.. 2 show u my glow in the dark watch