The Nine Most Terrifying Words In The English Language Are ..

The Nine Most Terrifying Words In The English Language Are ..
The Nine Most Terrifying Words In The English Language Are ...










"I''m From The Government And I''m Here To Help...." =P ;)
  

May, 13 2010     143 chars (1 sms)     3536 views       Funny

more Funny SMS Messages



Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"
Can v do romance in the evening today?
I''m in a good mood
Just a little bit of kissing and biting
reply me soon!
urs lovingly
"MOSQUITO"
Mom kya aapne mujhe paida hone se pehle dekha tha ??
Mom: Nahi to !
Kid: To phir paida hone ke baad aapne mujhe pehchana kaise ???
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''
Ek ladki thi diwani si, sunder si lambi si,
Nazrein jhukake sharmake galion se guzra karti thi
latak matak chalti thi, aur kaha karti thi,
Bartan Lelo Bartan....


~ T r u t h ~

Of Every Ten (10)
Person
Who Talk About You
Nine (9) Will Say
Something Bad
&
The Tenth (10th) Will
Say Something Good In
A Bad Way ... ;->
''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.