dinner should be light

dinner should be light
Sardar:
Why Are You Standing Below
A Tube Light With An Open Mouth?

Pathan:
Because My Doctor Advised Me
Today's Dinner Should Be Light.:-)
  

Apr, 11 2011     140 chars (1 sms)     4545 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)
What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
MAiN TuM k0 BAtAoN kE koN hAi "HuSSy",,,


Ye w0hi hAi Jo kAr gAyA PAkiStAni TeAM k0 KhAsSi.. ;->
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
High clas insult:- Boy 2 girl: Apne baal to dekho jaise ghaas ugi hoi ho.
Girl: Main isi liye itni der se soch rahi hon k mere paas gadha q khara hai
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phr Uski Behan Ka Fon Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga.Logon Ne Pucha,
kya hua?

Pathan: Meri Bhen K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
I am sorry yaar, aaj tak maine tujhe avoid kiya,kai bar tujhse bat nahi ki,tujhse hath nahi milaya, Sorry yaar mujhe pata nahi tha ki “AIDS” chhune se nahi failta.
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!