dinner should be light

dinner should be light
Sardar:
Why Are You Standing Below
A Tube Light With An Open Mouth?

Pathan:
Because My Doctor Advised Me
Today's Dinner Should Be Light.:-)
  

Apr, 11 2011     140 chars (1 sms)     4527 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sweetheart! u r so beautiful my love 4u will always b true, here’s a wish 4 my darling… may all your dreams come true & i wish u a very happy birthday. with lots of love and kisses… from a heart that beats…just 4 you by me.
Meet In RAJASTAN,

Love In HINDUSTAN Marrage In DEVASTAN,

Take Honymoon In AFGANISTAN,

But Dont Bring Ur Population 2 Our Pakistan

Aik molvi ki bivi marr gai,
wo khusray se kehnay laga k alaan kerdo.
khusra mike k aghay ja kar kehnay laga
"haijjmalo pao luddi.
molvi di marr
gai Ae buddi":-)
Agar Bruce Lee Galiyo''n Main Sharab Pee
Ker Ghoomta Tou Log Usay Kia Kehte ????








MAWA LEE ... ;->
What is the Difference Between Mother & Wife ?
A – One Woman Brings U into this world crying…
&
the other ensures U Continue to do so.
Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
Gaalib ne apni mashooka ko date par bulaya, Wo late aayi to ye sher sunaya ''Falak pe sitaron ko neend aa rahi hai, Dusri ka time ho gaya aur tu ab aa rahi hai''
If somebody comes n
Tell u,
That you Are FOOL,
Don''t Be Afraid,
Goto him
Catch his Neck
And Tell him

-

-


-
-

-

-
-
-
"kisi hor noo na dassi" ;->
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Ik Admi 24 Ghante Pani Me

Sanass Rokay Raha


Ajj 5 Baje Us Ki Namaz-E-Janaza

Cantt Qabaristan Me Ada Hogi