dinner should be light

dinner should be light
Sardar:
Why Are You Standing Below
A Tube Light With An Open Mouth?

Pathan:
Because My Doctor Advised Me
Today's Dinner Should Be Light.:-)
  

Apr, 11 2011     140 chars (1 sms)     4523 views       Funny

more Funny SMS Messages

Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
One for Physics students!!
if a man if walking down from the 3 floor to the ground floor!! what does he need??



Ans: STEP-DOWN Transformer!!
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->
Lates New!
Ch.Parveez Ellhai.... Nay abhi Abhi Ellan Kia Hia Hia K
aaj Se Pora Panjab 500 Ruppy Per Month ...
.
.
.
.
.
.
Mujhay Day Ga
Parveez Ellhai Ka Khawab
Lot Loo Pora Panjab
Load shading me kia kia zulam nai howe humare sath


faraz


naraa shalwar ka khench liya kisi ne jarnaiter ki rasi samjh kar
Jab Se Para Hun Tere Ishq Mein JANU,

Kuch Is Tarhan Se Meri Zindaghi WIRAAN Ho Gayi,

Kal Tak Jo Mera OFFICE Tha GARMENTS Ka,

Aaj Woh
CHADDI-BANYAN
Ki DUKAAN Ho Gayi...!
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
When Sardar was traveling with his wife in an auto, the driver adjusted mirror

sardar shouted " you are trying to see my wife? " sot back , i will drive.

Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye

There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->