pathan gave a party

pathan gave a party
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
  

Apr, 11 2011     426 chars (3 sms)     3889 views       Funny

more Funny SMS Messages

To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Teacher To Pathan :

"Agar-Batti" Ka Jumla Banao ...

Pathan:

Agar Batti Chali Jaye Tou Andhera Ho Jata Hy ... ;->

Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Sab Hamse Hr Cheez Me Aagay Chale Gye

Ham Sirf Is Mehngai Me Piste Chale Gye

Jab Kuch Na Kr Sake Hamare Ye Hukumran

Lo Aaj Ham Ek Ghanta Aagay Chale Gaye ;->

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!


Plz sirf 1 bar kehdo

sirf ek bar..

December ki wo yaden mujhe lota do,

wo bhegi bhegi ratain,

wo haseen lamhaat,

jub tum mere bilkul qareb aaker,
ankhon me ankhain dalkar,

jub tum ne..

kaha!

Aande lee loo, garam aande
''Jab Load Shedding ho Out of Control.
Khirki Darwaze Khol.
...
Khirki Darwaze Khol.
...
Chnada mama ko bol
All is Well
WAPDA KIA JAANE
Student KA kia ho ga??
Revision kare ya Paseene mein Khuwar ho ga??

to mom bati jla, Generatot Chal ya
U.P.S laga k bol
Bhaya all is well.....''
OX - Aey Kya Bolti Tu.
COW _ Aey Kya Mein Bolu,
OX _ Sun, Suna, Aati Kya Gosala,
COW - Kya Karu Aake Mein Gosala,
OX _ Ghoomenge, Phirenge, Ghas
Charenge, Gobar Kahenge Or Kya ? -
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''