pathan gave a party

pathan gave a party
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
  

Apr, 11 2011     426 chars (3 sms)     3906 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
Do andhay apas main baten kr rhe thay..
ek ne dusre se pucha tm ne MenaR-e-PakistaN daikha hai..?
dusre ne kaha han jub me london ki sair ko gaya tha tab daikha tha..
Funniest Fact ...

When You Re-arrange
Word

"ELECTION RESULTS"



It Would Become


"LIES - LET''S RECOUNT"
girl are best engine in
world. Fits all Sizes of
piston. Self lubricating.
Start with finger touch.
Automatic monthly oil
change Best average in
3-4 drops...!!!!!!
Wat Does A Witch Ask 4 When sHe Arrives At A HoteL?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Broom Service


Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….
U R the one who is CHARMING
U R the one who is INTELLIGENT
U R the one who is CUTE
and I am the One who is spreading these RUMOURS
jisko b daikha hy rotay huwe dekha hy

"DOST"
ye mohabbt kisi tissue company ki saazish tou nhi ....:)
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->