pathan gave a party

pathan gave a party
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
  

Apr, 11 2011     426 chars (3 sms)     3891 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laws of sex: The more
beautiful the woman is who loves,the easier it is to leave her with no hadr feelings,
Breaking News: Nawab Akbar Bugti is alive.

He escaped from the back side of cave on his Honda CD70 and was shouting

"MAIN TE HONDA EE LAYSAAN"!
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
un honto ko tum choom kr to dekho FARAZ

maza na aaey to paisay wapis.


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Man Tries To Throw A Lady From The Window. She Opposed.
The Crowd Shouts: Stop It, Man! The Lady Is Alive.
The Guy: This Is Not A Lady, This Is My Mother-In-Law.
The Crowd Shouts: Look, She Even Resists.
It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
An old to Doc: Doc, I think I''m getting senile. Several times lately, I have forgotten to zip up.
Doc: That''s not senility. Senility is when you forget to zip down
Dil dey diya hai, jaan tumhein dein ghey,




Kanjoos aur kya chahiye, chalo yeh b wapis karo mein uss ko doon gha jissey sirf in ki hi zaroorat ho ghee
"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Every walk of life will contain

ups and downs,

flowers and thorns...

So my sincere advice to you is

.

.

.

"Chapalaan pai rakhna"