pathan gave a party

pathan gave a party
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
  

Apr, 11 2011     426 chars (3 sms)     3896 views       Funny

more Funny SMS Messages


Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!
Ques: Do You Know
Which Animal Has Good
Manner?


Ans: Cat

Why?
Because It Always Asks
Permission Before
Coming Inside
''Maiauon''
\==== A CrAzY ThOuGhT ====/


I HaVe g0t ThE KeYs To SuCcEsS . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BuT SoMeBoDy KeEpS On ChAnGiNg The LoCkS . . . . ;->
Dost ne Dil ka haal batana chour diya Hum ne bhi gehraee main jana chour diya aap ne sms kerna kya band kiya Hum ne bhi mobile charge kerana chour diya
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"


Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
ItNi BtAmiz AurAt MAinE ZiNdAgi mEin nAhe dEkhi...










Jo kEhti hAi "App k AcouNT ki RAqAm iS cALL k Liye nA kAfi hy... ;->
1 Pathan pani P raha tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ab kya Pathan pani bhi nahi p sakta ???Iss main bhi joke chahiay tum logo ko ???
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->