pathan gave a party

pathan gave a party
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
  

Apr, 11 2011     426 chars (3 sms)     3907 views       Funny

more Funny SMS Messages

teacher:bacho wada karo kabhi sharab,cigerate nhi peo gay?

bachay:nhi peean gay..

teacher:lerkion ka peecha nhi karo gay aur na hi unhain chero gay?

bachay:nhi karain gay...

teacher:is watan k liye apni zindagi qurban karo gay???

bachay:ker dain gay aise zindagi ka aur kerna b kia hay....
Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->
A boy on date with girl hn BMW jan mai yum sy 1 baat
chupai
.
k I''m already married.

GirL:oh God! Tum ne tu dara he diya.

Main samjhi ye car tumari nahi..;->

A man jumped into the sea n never came out.
2nd man also jumped in,

he ws drowned too.
Panjabi scientist wrote da conclusion:

Human beings r soluble in water.!
My night r becoming sleepless, my dream r becoming hopeless, i asked God is it love ? God said no.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Exams r near!
By The Time You
Finish Reading This Sms

You''ll Realize
































You Have Wasted Your Time

&

Been Made Fool As Well ... ;->
"ABEY
OYEEEEE"

Msg Bhej
werna
Teri......?


M

MA




MARZI.
Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!

Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->
Shiekh ka beta girl friend k saath ghoom phir k ghar aya to baap ne pocha kitne paise kharch kiye.
Beta: 50 rupay
Baap: Itne ziada
Beta: Us k pass itne hi thay
1-5 years girls
love MOM

6-15 years girls
love DAD

16-30 years girls love ME

30-60 years they love HUSBAND

61-100 years they love..


Aish kar Ja ye tu rakh le...!!!