Pathan Pilot Kamyabi K Baad

Pathan Pilot Kamyabi K Baad
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
  

Apr, 11 2011     419 chars (3 sms)     3553 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
''Sweet fruits r nice 2 eat
Sweet words r nice 2 say
But sweet people r really hard 2 find
My goodness, how da hell did u manage 2 find me!''
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
A RoSe Rs. 10


A cArd Rs. 25


A lUnch Rs. 200


MoviE Rs. 150


But A fRen LikE U iS *pRicElEss*




ZyAdA uRRo mAt.. PricElEss BolE tO *PhokAt kA mAAl* =P
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
Subha Teri .....Shaam Meri Ho
Din Tera .......Raat Meri Ho
Hansi Teri ......Udaasi Meri Ho
Jab Maut Aaye Tou Dost
Kabar Teri Aur LASH.........












O. Hello
Teri Hi Ho
Meri Kion Ho.??? ;->


A ThermoMeter is n0t the 0nly thing
that gets a “DEGREE” without having a “BRAIN”…! :p

A silent msg f0r all studnts;-)
Ek Din 1 Farishta Janwaroo Ko Unki Zat Bata Raha Tha
Sher-Jutt
Cheeta-Rajput
Hathi-Butt
Zebra-MAlik
Khota-Pathan
Khota Replid O Pai Jee Mai Khota hi Theek Aan
I

Looked




4


U


Up






Down

Left


Right



Here



There



Everywhere


just




2

sprAy








MORTEIN.... ;->

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Heer Ranjhey Se Pyar Main

''''Mera Gulla
Mera Munna
MEra Sona
Mera Gugloo''''
.
.
.
.
.
Ranjha Heer Se: ''''Meri Mashooqa Ban, Maa Na Ban'''' ;-
Aaj Maine Ek Jaan Bachai

Wo Aisay bachai k

Fakeer Ko Pucha ,1000 Ka Note Dun to Kya Karega ?

Wo Bola Khushi Se Mar Jao ga

Mene Kaha Ja Nahi Deta ..!!