Pathan Pilot Kamyabi K Baad

Pathan Pilot Kamyabi K Baad
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
  

Apr, 11 2011     419 chars (3 sms)     3557 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Punjab Policeman notices his wife stealing Rs 500 note from his pocket

Says to his wife"I caught u red handed"


Wife take him to the corner and says"Ghar ki baat hai 100 rupey may nipta lo"

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
Most romentic shyari of the year Arz kiya hai..

Paani k bina tu Poty dho nahi sakti...

mere siva tu kisi aur ki ho nahi sakti... ;->
Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot
Q:College me ladkiyon ke kitne nam hote hai ?
Ans:4,



.
1.Meri vali,
2.Teri vali,


3.Teri Bhabhi,
4.Meri Bhabhi..
Dictionary is da only place where death comes before life,
success before work,
& divorce before marriage.
but the Best part is Friend comes before relatives.
!!!!!!!!!!! (QB)!!!!!!!!!!!!!!!