Pathan Pilot Kamyabi K Baad

Pathan Pilot Kamyabi K Baad
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
  

Apr, 11 2011     419 chars (3 sms)     3549 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
aj tenu maithon door hoyan 4 maheeney 8 ghantey 41 minute tey 25 second ho ghaye nein





"aye naa samjhee k mein dooriyan da time ghinya wey mein tey oh time ghinwan deha waan jehrda "Rub da bohta karam hundiyan shuru hoya seee"
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)

Forward dis msg 2 ur frndZ n get cool,
funny and amazing replies.
But reply me first.













































Kia haal hai? =P ;)
=|| cRaZy tHoUghT ||=

When A


Man Bring


His Wife Flowers


For No Reason,


There''s A Reason.
Ticket Checkr to sardar in Train:''Ticket dikhao''
Sardar:Ye lo''

T.T:''Ye to purana Ticket hai.''

Sardar:''to train kya abhi Showroom se nikali hai....??
Aap

Achy

Imandaar

Sundur

Samjhdar

Khobsurat

Dimagh wale

Ho....
.
.
.
.Pata karo ye afwahen kon phela raha hai..?
Hi,
Doing nothing?
Then make a place,
4 Me in ur heart!!
I may come there any time!
Urs faithfully,
Heart Attack
MaiNe nAyA MobiLE LiyA hy

JiS mE

USB


InfrAred


BLuE Tooth


DoubLE CAmErA



TouCh SCrEEn



Mp3 PLAyEr



2 GB MemOry






KuCh b nhi hy... :p :d :->
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare