Pathan Pilot Kamyabi K Baad

Pathan Pilot Kamyabi K Baad
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
  

Apr, 11 2011     419 chars (3 sms)     3541 views       Funny

more Funny SMS Messages

''What is the difference between a woman and a magnet? Magnets have a positive side!''

Devil <--


Devil <--


Devil <--


Devi<--


Dev<--


De<--


D<--


<--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--



"Samjhdar k LiAy iShara hI Kafi hAi
Promise me we are true friends I am lamp you are light I am Coke you are Sprite I am Sawan you are badal I am Normal you are Pagal I am Water you are Tanki I am Tarzan you are Monkey.
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Larki us Aashiq ko to Maf kr Daiti hy jo Mooka se Galt Faida uthae,

Mgr,

Usko Maf Nhi krti jo Moka se Faida hi Na uthae..
(Mohtarma Sheri Rehman)
''Agr Private Primary Student Mistake Kray To Teacher Kehta Hai K
Write An Essay On
“My Friend”
5 Times. . .
Or Agr Government Student Mistake Kray To Master Subah 8:30 Murga Bnata Hai,Or 2:00 BJAY Kehta Hai K Chalo Ab Dafa Ho Jao Chutti Ho Gai Hai.
Student Tang AA K Kehta Hai Sir 30 Mints Or Ruk Jain,
Master:KYUN?
Student:Sir [...]''
Hum Nay Ic Darr Se Vedio Game Hi Khailna Chor Di "hAmY"




K Achanak Lite Chali Gai To Rupaiya Zaya Hoga


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY

WAH
WAH
WAH
WAH

AUR HO TERA DEDAR BAR BAR ES LEYEA JAMAL GHOTA RAKA HY''
Heights Heights of super Bindaasness :


Finishing the Exam paper and coming out of the examination hall and then asking a friend --
“ Kaunsa subject tha yaar ?? !!!
''A rupee is easy 2 earn...
but a smile is hard 2 find...
rupee loses its value...
smile increases its worth..
i lost a rupee when i sms u...
but who cares!
i won ur smile...''