lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3284 views       Funny

more Funny SMS Messages

(Naqqalo) se Hoshi''yar

Asli SMS Ki
Pehchan

Apun ka sms

Har sms anokha, naya & Internatinol mayar k mutabiq.
Purany, ghisy pitay, Byhoda, Bazari SMS se parhez kijye,
Tabyat zyada bor ho to hamare Num
Pr 100 Rps Send karen or 999 asli SMS
or1000 Rs. Mai 1 saal tk sms
Receve Karen
Shukria:-)
Wo SUBAH ka Sukoon

Wo PANI ki Thandak

Wo SAABUN ki Khushbu

Wo DHULAY hue chehre ki Khubsurati

Aap kya Jaano

Ye to sirf Muu Dhone wale he jante hain
InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->
AK minute k liye duniya
me burey kaam ruk
gaey he





y?





Batao kio



?








B''coz

















"SHETAAN"is waqt sms
parh raha he:-p
Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Good looks catch the eyes but Good Personality catches the heart,
You are blessed with both!. FLATTERED?. Don''t Be, it was sent to
me, I just wanted you to read it.
Sardar ko DRIP Lagi
Thi
Jb DRIP Khtm Hony
Lagi Tou Us Ny Apne
Bhai Sy Kaha
"Jao Sister Ko Bula
Lao"
Wo 3 Din Baad
Punjab Se Apni BEHEN
Ko Le Aaya ... ;->
Choto:MoM Ap Jab Guest K

Samnay Khana Lagati Ho To Teen

RotiaAN Rakhti Ho To Wo Do Khata Hai

Phr Tum Teesri Kyun Rakhti Ho?

MoM:Teesri Roti Hmari Izat Hoti Hai. .
Ek Din Mehman Aya Khana

Khatay Waqt Choto Pas§ Betha Tha,
Mehman Ne Jab Dosri Roti

Khanay K Baad Teesri Roti Uthai,

To Choto Cheekha Maa. .
Mehman Hmari Izat Per Hath Dal Dia. . .

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
sochti thi kab hogi uski shaadi,
kab honge unke ghar barati,
kab honge sang uske sajna,
kab chhodegi wo apna angna,
kab uski baari aayegi,
kab wo apne naye ghar apni sasural jayegi.