lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3270 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.
A Fool Can Ask More Questions Than A Wise Man Can Answer. . .
So
There Is No Wonder That We Are Speechless During The VIVA In Practicals. . . ;->


1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
''Ladka bola :
kash in hasinao ke baap mar jate,
kash in hasinao ke baap mar jate,
bahana gham ka hota, hum inke ghar to aate.
Ladki boli:
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.''
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
''Woh Kya Hane Mere Dil Pe kya Guzri Us Waqt

"FARAZ"

.
.
.
.
.

Jab Usne Meri Taraf Dekha Aur Boli,

Excuse Me!

Ye Naak Wala Rumaal Aapka Hai? :-)''
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
When swinning is good for the development of our arms & legs. . .





Than






Why dont fishes have arms & legs . . . ? ;->
Pathan Born in JUNGLE is called SHER KHAN

born in WAR is BANDOOQ KHAN

Born in 0cean SAMANDAR KHAN

Born in garden GUL khan

&

when Born in a BUS New khan.
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.
Dr 2 Lady: Tou Aap Ko Chlne Me Takleef Hoti Hy
Sans Phool Jati Hy , Acha Ye Btaiye Aap Ki Umr Ktni Hy?
Lady: Is Saal 30 Ki Ho Jaongi
Dr: Mtlb Yaadasht Bhi Khraab Hy ;->