lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3271 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Kal"RAAT"
.
.
.
.
.
.
.
Buhat Dino Baad
.
.
.
.
.
Kitaab Kholi To Ehsaas Huwa???
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Ay V nai Anda Ay V nai Anda
Tay Ay V nai Anda=))''
1 srdar ji khali katori mein roti dubo k kha raha tha
Waiter ne dkha to pucha: Ap kia kr rhe hain?
Srdrji: Me maths ka teacher hu, Mene daal suppose ki hui hai!
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
Preliminary
Investigation :

The Shoes Tossed By
Iraqi Journalist At
George Bush Has Been
Linked To Pakistan
It Was Made In Lahore
By Terrorist
Shakeel Mochi ...
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Baniye ki biwi beemar thi:

Light na hone ki wajah se baniye ne candle jaladi aur bola
Doctor ko bulane ja raha hu,agar tumhein aisa lage ki tum nahin
bachogi to pleasw yeh candle bujha dena.
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->
Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->