lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3282 views       Funny

more Funny SMS Messages

once cow,elephant and donkey arguing who is the best?

cow:i give milk so i m the best

elephant:i m powerful so i m the best?


?


Say something its ur turn!
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
Pota Apne Dada Se Hanste Hue Poochta Hai

Pota: Dadaji, Aap Ke Saare Daant Hain,
Lekin Daadi Ji Ke Ek Bhi Nahi, Aisa Kyun?
Dada: Beta Baat Aisi Hai,
Main Doodh Bahut Peeta Tha Aur
Teri Daadi Ganna Bahut Choosti Thi.
Samjhdar Like Kare
EXAMS ARE LIKE GIRL FRIENDS;

1. TOO MANY QUESTIONS.

2. DIFFICULT TO UNDERSTAND.

3. MORE EXPLANATION IS NEEDED.

4. RESULT IS ALWAYS FAIL!
Ramzan K Dino Mei Ghar Se Na Nikla Karo "Pappu"





Ramzan K Dino Mei Ghar Se Na Nikla Kro
>hAmY<













Log Roza Na Tor Dain Eid Ka Chand Samajh Kar.
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…
Ek haseena par nigahain tehri thi,
uski aankhein jheel se bhi gahri thi,
thak gaya mei apne pyar ka ijhar karte-karte,
tab pata chala yaar wo to behri thi..
You r a DOG


KyuN Bura Laga Na?



Par Bura Mat Mano



DOG means..

D=Demand

O=Of

G=Girls
U came alone pick me from my home take t ur home in ur bedroom put off ur shirt touch ur head 2 my cheast put ur lips on my lips "THANK GOD I''M DA BOTTLE OF PEPSI"
Boy To Teacher:

Mam I Love U .

Mam:Stupid I M Ur Mother ,

Boy Dailed A Number 4rm Mob & Said
"DAD I Have Done Ur Work,
Now Increase My Pocket Money"
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"