lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run

Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
Maths Teacher asked ALI : if u have 12 choclates

and

u give 5 to sarah.
3 to sadaf
and
4 to Sonia
than what will u get?


Ali replied: 3 NEW GIRL FRIENDS !!


When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)
char dinnan da pyar oye rabba






panjwein din honee lardai
Special Offer! Now get daily 500 FREE MINUTES!
This offer is for ALL Numbers of girls from 9pm - 9am.
To activate sms "Your girlfriends no" to 03212535512... ;->
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.
News reporter:
KHAN SAAB ye batain k plateform
par kharay saray pathan kaisay maray?
Pathan: aik elan hua k train plateform per aa rahi hai,
sub ne patri par chalang laga di.
Reporter:Phir aap kaisay buch gaye?
Pathan:main khudkushi k liye patri per leta tha,
ye elan suna to main plateform per ja ker lait gaya:)
Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->