lonG naiLs. . .

lonG naiLs. . .
IF U lovE sum1 donT keeP him iN uR hearT!
keeP him oN uR naiLs!
So iF U Fail iN lovE,
don’t breaK uR hearT!
JusT cuT thE naiLs!
......DatS Y girLS keeP lonG naiLs. . .
  

Mar, 19 2011     172 chars (2 sms)     3288 views       Funny

more Funny SMS Messages

Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
You know why women starts with ‘W’…
because all questions start with “W”.. !
Who ?
Why ?
What ?
When ?
Which ?
Whom ?
Where ?
&
Finally Wife..!!!

Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes
''Aap ke haath mein Mobile hai,
chehray pe khoob Smile hai,
Msgs ki achi khasi File hai,
phir bhi sms nahi karte ho,
Ye kon sa STYle hai''
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.
# Pathan: Larki Phansani Aati Hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara Aasan Hai, Ek Kaghaz Lo, Uspe Love Letter Likho,
Us Ka Jahaz Banao, Class Main Urra Do.

Teacher Puche To Larki Ka Naam Laga Dena.
Phans Gai Larki.:-P
Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
''Ai Khuda aaj barsaat ho jaye,kam se kam ek katori paani bhar jaye,jo SMS nehi
karte ho,uska mobile us me dub jaaye.
Na rahega phone,na bajegi tone!!''
School Life Is RELIANCE ''Kar Lo Dunia Muthi Me''

College Life Is AIRTEL ''Aisi Aazadi Or Kaha''

Married Life Is IDEA ''Jo Badal De Aapki
A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->