"HOYE"

"HOYE"
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
  

May, 13 2010     253 chars (2 sms)     3767 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
Customer:
I need a ladies suit.


Shopkeeper:
Begum k liye chahiye ya koi achha sa dikhaoon?
:-o
Love Happens Automatically.
.
.
.
Manual Working Of It
Is Called Flirting.....
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
Behind Every
Successful Man
There Is A WOMAN...
.
.
.
.
.
.
.
.
So, Dont Try N Waste Time

To Gain SUCCESS

Just Find A WOMAN..
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Ab terey sath "Gold Leave" kon piyega "ZARDARI"

Sheerey Smoker AUnti ki to Chohti hogayeee..
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!
Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P

Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->