"HOYE"

"HOYE"
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
  

May, 13 2010     253 chars (2 sms)     3750 views       Funny

more Funny SMS Messages

*KUCH LOG*

Haseen Yaadon Ki Tarah Hote Hen,

Jinhen Yaad Kar K DiL KUSH Ho Jata He,

Or

"JiN" Ko Bhulana Na Mumkin He

"TUM Unhi Me Se Aik




"JiN" Ho... :P
What Will U Call A Crow Who |s Very Hard???












A-Crow-t
Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->
Teacher:Whats ur name?
Boy:Tata Indicom
Techer:What can you read?
Boy:Hutch ka chota recharge sirf 10 rs me
Teacher:apki life ka kya hoga?
Boy:Spice hai to life hai
Teacher:Tum apni life mai karna kya chahte ho?
Boy:Kar lo dunia muthi me
teacher:Class se bahar chlay jao
Boy:Aisi aazadi aur kahaan?
Doctor implants a New Ear 2 a man..

Man:"U idiot, U gave me a woman''s Ear"

Doc: It makes no Difference..

MAN: "It does, Now I hear everything but understand nothing" ;->
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Aadmi:Sharam Nahi Ati Itnay Hatay Katay Ho K Bhik Mangtay Ho

Bhikari: Nahi To Kya Tumhari Behen Ka Rishta Mangu... =P ;->
FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
Husban: Darling! tum mujhe aik jagah se boht achi lagti ho.

Wife(khush ho k): Kahan se?

Husband: dooooooooooooor se...