Rehman Malik mera naam hai..

Rehman Malik mera naam hai..
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
  

May, 13 2010     419 chars (3 sms)     3896 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ali Rides A Cycle Very Very Very Very Fast Suddenly He Stops Y?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because He Reaches His House
HamArE FLAG mEi
Green CoLour MeAnz
"MusLiMz"

White CoLour MeAnz
"AmAn"

LeKiN

Phir B HamArE MuLk mEi AmAn nhi Hy

Q

K

AmAn k AndAr

"DandA"

jo DaLa huA hy. . . ;-
Sincere apology: If u dont like any of my SMS & Don t like 2 read, Or if my msgs disturb u Then plz don t hesitate, Feel free to THROW UR MOBILE OUT !!
Officer: Soldier, do
you have change for
a dollar?
Soldier: Sure, buddy.
Officer: That''s no way to
address an officer! Now let''s try it again.
Soldier, do you have
change for a dollar?
Soldier: No, SIR ;->

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
ISHQ hy to IZHAR bhi hona Chahiye,
ADMI ko 1 Din BEEMAAR bhi hona Chahiye,
Apni YAADON se Keh do 1 Din ki CHHUTI de den,
Aakhir ISHQ me ITWAAR bhi hona Chahiy@@



I
Am
The
Most
Outstanding
Student Of
My
Class ...


Because ,

I
Always
Stand
Outside
The Class ... ;->

[Presudent Of
Out-standing Students]
Man to Doctor: I want to live long, tell me any tricks for this
Doctor: Get married
Man: Then can I live long???
Doctor: No, this desire will no longer stay...
Aap Mujhe Itne Pasand Ho
Jitna...


U||o Ko Raat...


Dentist Ko Daant...



Gadhe Ko Laat...


Ghareeb Ko Gaddi...


Kuttay Ko Haddi


Aur


Aur



Nange Ko Chadii........... ;->
2 men were talking!

1st Said- I got married Bcoz I was tired of Eating out, Cleaning house, n doing laundry work.

2nd said- I took divorce 4 d same Reason ;->