Rehman Malik mera naam hai..

Rehman Malik mera naam hai..
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
  

May, 13 2010     419 chars (3 sms)     3906 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
B.B Ne 1 Kutta Pala
Moti Moti Ankhon Wala
Lmbi lmbi Munchon Wala
Mehlon Men Wo Rhta Tha
EnGlish Wine Peeta Tha
Khata Tha Wo Sonf Spari
Nam Tha Uska

Asif Zrdari
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
Sultan Rahi:
Oye, mere boovay aggay potti kinnay kiti ae.....?


Mustafa Qureshi:
Tez aai c shoniya, nikal gai thaa kar k.... =P ;)
What does a hen think when a cock runs after her?




















She thinks: I hope I''m running not too fast. . . ;->

The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
Goverment nay laga diya SmokinG pay bann..

Toyae Zoyae Aain Gain../ :-D
men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?
Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->

4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinking''s 2stdy 4next exam-:-D
Gaalib ne apni mashooka ko date par bulaya, Wo late aayi to ye sher sunaya ''Falak pe sitaron ko neend aa rahi hai, Dusri ka time ho gaya aur tu ab aa rahi hai''