Rehman Malik mera naam hai..

Rehman Malik mera naam hai..
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
  

May, 13 2010     419 chars (3 sms)     3900 views       Funny

more Funny SMS Messages


Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
Pakistan means

P=Pistol

A=Atom bomb
K=Khud kash hamla
i=Ilim ki kami
S=Sarkon pe pani
T=Trafic jam
A=Awam''s sleeping
N=No response
Yhe he pakistan meri jaan
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
What is common between
Zindagi ka Safar & women?















Koi samjha nahi koi jaana nahi.. :-D
4 Dino ke Chutyian O Raba
Lambi Perhai Lambi Perhai
Perhne Me Dil Mera Lage Kabhi Na
Perhne Se Jan Meri Jai Hmesha
Ktne Zmane Bad O Raba
Chutya Ye Ai Chutya Ai
The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
Your network tariff has changed!
Call charges are now calculated according to brain size.
The smaller the cheaper!
Congrats You can make free calls!
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Agar mera naam Jamil hota to pata hai kya hota?

Nahee pata to mein batata hoon.

Hamara pyar aur ziada Mazboot ho jata.

Kaisey?


Sunno, Tum Haseen mein Jamil

to jab b log hamein dekhtey wo kehtey




"Haseen O Jamil"