Rehman Malik mera naam hai..

Rehman Malik mera naam hai..
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
  

May, 13 2010     419 chars (3 sms)     3901 views       Funny

more Funny SMS Messages


Paida Hua Zardari Tou
Shaitaan Ne Kaha

.
.
.
.
.

Lo Aaj Hum Bhi
Sahib-e-Aulaad Ho Gaye

;->
* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
How Paki''s professors speak English:
*don’t dare talk in front of my back!
*both of u three get out of the class!
*y r u so late……say yes or no!
*take 5cm wire of length!!
*all of u stand in a straight circle!
*quiet…..the principal jst passed away!
*I hav 2 daughters both of them are girls.........
To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->
There are 3 Types of Men:

1. ASIAN: Has 1 Wife, 1 GF But he loves his wife the most.

2. AMERICAN: Has 1 wife, 1 GF But he loves his GF the most.

3. ARABS: Has 4 wives, 4 GF but he loves his housemaid the most!!!
What is a difference between a Kiss, a Car and a Monkey? A kiss is so dear, a car is too dear and a monkey is U dear.
Phoolon mai Tum


Khayalon mai Tum


Dil main Tum


Baghon main Tum


Sapnon main Tum


Yaadon main Tum



0 Tussi ghar v Benday O ke PHIRDAY E REHNDAY O.
IT''S A GIRLS WORLD...!!!


If Girl laughs loudly she''s Cheerful
If Boy laughs loudly he''s Mannerless

If Girl talks sweetly she''s Charming
If Boy talks sweetly he''s a Flirt

If Girl is shoping she''s Trendy
If Boy is shoping he''s Wasting Money

If Girl is silent she''s Feeling Sad
If Boy is silent he''s Being Rude

If Girls walk in group it''s a Group
If Boy walks in a group it''s a Gang

If Girl can''t come for a date she''s Busy
If Boy can''t he''s Lying.;-)
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
Jab Tak Zinda Raha.

Msg Karta Rahonga.

Jab Msg Na Bhejon, To Ye Mat Samajhna K Marr Gaya.

Balke.

Samajh Lena,
K
Bhai Par Bachiyon Ka Load Ziyada Hogaya Hai. :-)
Sardar:Bachpan vich maa di gal suni hondi ty aj aey din na vekna painda...


Judge: Kya kehti thi maa?


Sardar: Jadoun gal hi nahi suni tay fir ki dasaan.
U r BEST Heart Surgeon In the World , Beacause You Made a Place In My Heart Without CUTING and SPILLING blood . I am Lucky 2 have a Cute Friend Like You