Rehman Malik mera naam hai..

Rehman Malik mera naam hai..
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
  

May, 13 2010     419 chars (3 sms)     3897 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sheikh Sb k betay ki shadi thi.. sub Mehman intizar kr rahe thy k kab sheikh sb khanay ka bolen gey.. Raat k 2 baj gaye to sheikh sb se bhi raha na gaya .. unho ne garamjoshi se kaha.. sub 4,4 ho ker beth jayen..sub mehman khush ho gay k khana khulney wala hy.. phir sheikh sb ne sub k agay Tash pattay rakh diye k khelo
Bush ko agr joota nahi laga to kya defect hai?

Wah wah

Bush ko agr joota nahin laga to kya defect hai?

Aakhir jootay ki b koi self respect hai!

Taaliyan!:
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..

Kon Kehta Hai Tum Bewafa Ho.

Ye Aur Baat Hai Humse Khafa Ho.

Humko Pyaar Hai Sirf Tum Se.



Agar Tumko Nahi To Dafa Ho. :-)
Wedding nite:

Dulhan Sardar se,

aaj mujay itna khus kro
k ma sari zindgi yad
rakhon....







SArdar sari raat usay
gud gudi Krta raha...->
What Did The Banana Says To The Elephant. . . ?

































Nothing. . .
Bananas Can’t Talk Stupid. . . ;->
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..