"OEYEEEEE"

"OEYEEEEE"
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
  

May, 25 2010     106 chars (1 sms)     3048 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakistani ki awaam ko kitni khushiyan milli . . . ?


1. bijli jane k baad bijli aane ki khushi.

2. Line mei khara ho kar kabhi kabhi aata milne ki khushi.

3. sare din k baad raat k 11 baje gas aane ki khushi.

4. bazar se shopping kar k bomb blast se bach kar zinda ghar wapas aane ki khushi . . . ;-
I Accept

I Beleive

I Admit


I m "0" Zero

But This Is Not End

I Want Her

B''coz

Widout Her

I''m Incomplete

Her 0 = HER0



So Be Quick

Arrange
"HER" For Me ;->
Bapu Bola:
"Jo Bhi Msg Nhi KArta Usay Or Msg Kar,Aisa Karny Se 1Din Usay Sharam Aayegi,
Sorry Bolay Ga Or Msg Ya Call Karega"



Bolay To


"Sharam aai kya"


Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
Santa: Why Do Girls Look Beautiful? Is It Real Or Due To Make Up?

Banta: All False.
Girls Look Beautiful Because Boys Have Good Imagination
Pathan apne dost ko mobile de kar: Oh yara hamara Girlfriend ko sms to kardo ?

Dost: Tum khud Q nahi likhte ?

Pathan: Oh yara hamara Writing kharaab hai na isliye.
Colour of underwear reflects your mood:
Red - Wild,
Black - Sexy,
Blue - Romantic,
Pink - Seductive
White - Calm,
Yellow - time to change your undrewear
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
Feeling is a painting - neva spoil it

Face is a book - try to read it

Love is precious - dont miss it

Frendship is a mirror - dont break it
Aaya Aaya Kaalo''n Ka Zamana

Wah Wah











Aaya Aaya Kaalo''n Ka Zamana

Wah Wah

















Gaya Bush Aaya Obama ... ;->


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->