"OEYEEEEE"

"OEYEEEEE"
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
  

May, 25 2010     106 chars (1 sms)     3028 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tera hona zarori tha na
hona b zarori tha na

Kisi b yad ka hasti me
hona b zarori tha


Kaha tak suchte rehte ise sham e gariba me Thakan inti
safar ki thi k sona b zarori tha ;.->?

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
TU JH SY KRTA HUN
MULAQAAT SMITNY K
LEYE!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TUJH SY MIL TA HUN TO KUCH OR BIKHER SA JATA HUN?
Jhatka kuch is tarah dia sanam ne apni zulfoon ko pappu"


Ikatthi char joein mere daman main aa girin . . . ;->
Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
height of dehydration..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
a cow givin milk powder...
One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
Latest poem in SCHOOL.
Twinkle twinkle little STAR.I just went to ROYAL BAR.Quarter rates are up so HIGH.
So drink a beer with chicken FRY
2 Dost
Year 1980
A=Yar ye Light kb Jati hai
B=Pata nhi, shaid Saal men 1 Bar.


year 1990
A=Yar ye Lite Q Jati hai
B=Pta nhi, shaid Transfrmr Badlty¿hen


year 2010
A=Yar ye Lite kb aye gi
B=Jub Hmary Elaqy ki Jae gi tb Tmhary Elaqy ki Ayegi


year 2014
A=Yar ye Lite ay gi Aaj?
B=Nhi Aaj lahore me hai, rwp/islmbd ki Bari Kal hai


year 2030
A=Suna hai Purane Waqton me Lite hua Krti thi
B=So Ja Lite wite Kuch nhi Hoti, Sub Tera Wehm hai..:
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!
1 Aurat Ne 1 Wakil Se Pocha K
Talak Lene K Lye Kia
Sharyat Lazmi Hoti Hai ?

Wakil Bola "Talak Lene K Lye
App Ko Shadi Shudo Hona Zorori Hai"