"OEYEEEEE"

"OEYEEEEE"
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
  

May, 25 2010     106 chars (1 sms)     3047 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Admi Ne Anda Fry Kia To Wo Jal Gaya.

Murghi Ne Dekhlia..

Murghi Ne Admi K Moo Par
Zor Se Thappar Marte Hue
Kaha:

Begherat Tujhe Dena Pare To Ehsaas Ho... ;->
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.


A student grabbed a coin,

Flipped it in the air & said,
“Head, I go to sleep.”

Tail, I watch a movie.

If it stands on the edge I’ll study:p

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
Phool Khil Ker Udaas Hyn

Samandar Ko Aaj Pani Ki Pyas Hy

Ek Bar Aap Muskura Do

Q k

Hum Ko Dunya Ki

Sab Se










"KHOFNAK"
Mukurahat Ki Talash Hy ... ;->
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
How lazy people like u wash face in the winter season?










They stand infront of da mirror, throw da water on da mirror & say
Oh God sooooooooooo cold water ;->
Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
''1 Girl: Mujhe to Aisa Larka chahiye jo,
Smart
Khubsurat
Descent
Shareef
Stylish
Naik
Ho


2nd Girl: Dafa ho Kameeni

""SADAQ""
Sirf Mera Hai.
Girl:Kon ho tum?

Boy:hasrat tumhari,

Girl:takte ho kia?

Boy:Surat tumhari,

Girl:karte ho kai?

Boy:poja tumhari,

Girl:kafir ho kia?

Boy:aisa hi sahi,

Girl:chahte ho kia?

Boy:muhabat yumhari,

Girl:pachtao gay?

Boy:kismat hamri,

Girl:Married hoon main.
Boy...
.
.
.
.
.

.
.
.
MA KI KUSS TUMHARI.;->