Sardar:what is the name of yor car?

Sardar:what is the name of yor car?
Sardar:what is the name of yor car?

Lady:i forget the name,but it starts with T.

Sadar:oye kamaal ki gaadi hai,Tea se start hoti hai.Hamaari gaadi petrol se start hoti hai!
  

May, 25 2010     206 chars (2 sms)     3283 views       Funny

more Funny SMS Messages

HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA

Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY

''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
There Are
3 Kinds Of Men
Who Do Not Understand
Women ...

1 - Young

2 - Old

And

3 - Middle Aged ... ;->
The Devils Challenged The Angels To A Game Of Cricket.

We Have Got All The Cricketers,

Said The Angels.

Devils : No Problem We Have Got All The Umpires! :-)
isko
Raat
Me
Prhna

Oh
Ho
Abhi
Nhi

Ary
Phr
Parh
Rhe
Ho

Ye
Cheating
He

Chalo
Agar
itni
Hi
Jaldi
He
To
Parh
Lo

I''m
da BEST... ;->
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya

K Shawal K Maheeny May

Jo Shaks Kisi Ko 100 Rupay Ka Card

Send Karega Qayamat K Din

Usay Ek Warid Ki Sim Free Milegi
In a park 2 lovers were eating chps by looking in 2 each other eyes,
Boy:Wat r u thinking rite now?
Girl:I think ur eating more chips than me..!
“BHOOKAY”

2 Pathan Masjid Me
Namaz Parhne Aye
1st Pathan: Chalo
Shukar Hy Namaz
Nhi Nikli Agar Wazu
k Chakar Me Parte
Tou Namaz Nikal Jati ;)
A Little Bit Of Powder ...



A Little Bit Of Paint ....



Makes A Girl''s Complexion ....



Seems What It Ain''t ....
tawey per para POPCORN uchalta kyon hay?
?

?

?

?

?

?

?


?
khud beth ker dekho pata chal jaye ga....