§ardar Made A Call

§ardar Made A Call
§ardar Made A Call To Airport & Asked:

"How Long Is The Journey From Punjab To America?"

Receptionist:
One Second Sir.

§ardar:
"OK ! Thank You"
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3428 views       Funny

more Funny SMS Messages

Man saw snake on bed of his Mom-in-law.
Man 2 snake : Meri saas ko dans le.
Snake : Kya dansle ? Mai usse hi to apna zehar recharge karvata hun.
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->

InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->
Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Wife: Main Jb Pooriyan Banati Hun Toh Phle Poori Kharb Banti Hai.

Pathan: O Kocha Tm Pehla Poori Banaya Hi Na Karo. :-) :-| :-D
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->
Can you explain to me how this lipstick got on your collar? the suspicious wife sneered.
No I cant the husband replied. I distinctly remember taking my shirt off.

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
Mother: Beta aagey matt jao, wahan paani zyada gehra hy.

Beta: ammi myn wahan jana chahta hoon jahan abbu tair rahey hyn.

Mother: nahi beta ! un ki zindagi ka to beema ho chuka hy... :-D