§ardar Made A Call

§ardar Made A Call
§ardar Made A Call To Airport & Asked:

"How Long Is The Journey From Punjab To America?"

Receptionist:
One Second Sir.

§ardar:
"OK ! Thank You"
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3438 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
Your girlfriend is:
Smart.
Intelligent.
Sweet.
Talented.
Excllent.
Romantic.
In short she is your S.I.S.T.E.R.
''Marriage is the process of finding out what kind of man your wife would have preferred.''
Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->


Be-izzati No 1
1 Larka cycle pe ja raha tha

Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra

Qareeb kuch larkiyan khari theen

Unhon ne taliyan bja k kaha Happy Birth Day 2 U

Larka ruka aur jwab diya khali tali bjane se kaam
Nhi chale ga aa kar Cake to khain . . . .= p ;->
Pathan ka shair:
Na Botal main,Na jaar main.
Na hotel main na Bar main.
Na bike peh, Na car main...
Na Ishq mein, Na pyar mein.

Jo maza hy "NISWAR" mein.
One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Heer Ro Ro Kar Ranjhe Se Keh Rahi Hai,
.
.
.
.
.
.
.
Heer Ro Ro Kar Ranjhe Se Keh Rahi Hai,
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
Mujhe Rumaal De Kutte,
Meri Nak Beh Rahi hai..
3 Important Stages Of Life…
Before Marriage- ‘MAD For Each Other’
During Marriage- ‘MADE For Other’
After Marriage- ‘MAD Because Of Each Other..
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!