§ardar Made A Call

§ardar Made A Call
§ardar Made A Call To Airport & Asked:

"How Long Is The Journey From Punjab To America?"

Receptionist:
One Second Sir.

§ardar:
"OK ! Thank You"
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3432 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?
Ek Kanjoos Aadmi Subha Utha Tou Usne Dekha k Us Ki B.v Mar Gayi Hai
Wo Bhagta Hua Kitchen Me Gaya Jahan Uski Beti Naashta Bana Rahi Thi
Aadmi Ne Usay Gale Laga Ker Rote Huey Kaha
''''Beti Aaj Ek Aadmi Ka Naashta Kam Banana'''' . . . ;->
What''s The Benifit Of
"Love At First Sight. . . ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

It Saves Time . . .
Raat ko 2 pathan chat pe so rahay thay,

Pehla dusray se bola:

Yaar maachis
kahan hai?

.

2nd:

Teeli jala k dekh le yahin kahin
hogi...!
Neeche mat jao neeche star plus laga howa hai!


Mat jao!



Plz mat jao!





* +


Daikh liya?
Hogaye tasalli?
Hun jaisay PAPPU
BACHAY Khubsutar
Bachiyoon ki amaanat
hain.




Apnay Aap Ko expired
AUNTIES Ki pohanch se
duur rakhein.



Wizart-e-Poondi.
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p

Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D