MEN BEWAKUF... MEN BEWAKUF...

MEN BEWAKUF... MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.
  

May, 24 2010     155 chars (1 sms)     2592 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Aam K Aam Ghutlion K Daam Ka Kya Matlab Hay?
Studnt:Imran Hashmi.
Teachr:Wo Kaisay
Studnt:Wo Paisay B Lay Laita Hay Or Pappian B.
Police:Tumhe kal subah 5 baje phasi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police:Kion has rahe ho?
Sardar:Main to uthta hi subha 9 baje hon.!
hehehe:d
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
Beggar To Lady Sitting On A Park-Bench :
Hi Darling Lets Have Some Fun . . . !

Lady: How Dare U . . . ?

Beggar: Than What Are You Doing On My Bed . . . ? ;->


Pagal khaney Main Bht
Sarey Pagal Naach Rahy
Thay. In me Sy 1 Pagal
Khamosh Betha Tha
Dr. Tm Khamosh Q
Bethe Ho?
Pagal Ny Kaha-Bewaquf
Me "Dulhan" Hon ;->
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai.
Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
Height Of Diplomacy?


Forgetting gf''s b''day..n afterword telling her

"how can i remember ur b''day

when u never look an year older.
MUSHARRAF''s
ROZGAR SCHEME:

Army Join Kijeye
"APNO SE JANG
GERON K SANG".

Salary:
10,000

Medical:
Free

Home Rent:
Free

Commision:
1 Mulla Maarne Per
500 RS.
+
MEDIL
+
USA Tour
+
Group Photo
With BUSH.

Dozakh Me.

What R U Waitin 4 ?
Go Ahead n Apply 4 It.
Opportunity Never Come Back...
Hurry UP....
Similarity between Gandhiji & Mallika Sherawat?

Dono ne kaprey utaar diye, ek ne desh ke liye, doosrey ne Deshwasion ke liye!
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Sms Kartay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Sms Krtay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Nahi Krtay To"Mukhtaraan Mai" K Bhai Lagtay Ho!!!