Girl:mein tumare liye sab

Girl:mein tumare liye sab
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     2993 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 aadmi bhagta hua bus me charha or zor se chillaya
"khabrdar koi apni jaga se nahi hile ga.....
.
.
.
.
.
.
Manjan wala khud aap k paas aaye ga"
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->

Once upon a time there was a sexy girl.












.
.
.
.
.
.
.
Sharm karo begharato mulk de halat
vekho te apne jazbat vekho.
An Englishman and Santa inside the toilet.
Englishman: Good evening, how do u do?
Santa: Gud evening, we open the zip and do.
if u want fastest n highest return on ur investment...........
use




use





usee ispghool

Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..


Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->
"JHOOM RE"
Ek sahab nAshay me LarkhratAY hUay fOOT paTH per JA rahay thay..!

Pol¡CemAn nE Roka oR poocha:Tum Jantay hO mA¡N Kon hoON?

Nashai Sahab Ne Gor Se Dekha oR kaha:NAHI...!

Haan agR Tum ye Bta Do k Tumhara ghar Kahan hai?

TO mAIN tumhaien tumharay ghar Tak Chor Aaon ga.
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
Haqiqat Smjo Ya Afsana

Apna Smjo Ya Begana

Hmara Apka Rishta Hy Purana

Is Liye Farz Tha Apko Batana

K Grmi Aa Gai Hy Ab Shuru Kr 2





GoLay ki redhi Lgana
Apki medical report a gyi hai dekh len


~ ~



Ghabrane ki koi bat nhi ap k ander sirf 2 kerrey hain
Ek apko call nahi krne deta dosra sms