Girl:mein tumare liye sab

Girl:mein tumare liye sab
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Meri parosan chaat pr i or mjhe dekh kr kaha,

Mere aane se hi aya ye hawa ka jhonka...


Mein dheray se muskuraya or kaha
.
.
.
.
PONKA...!
Father:Tumne college mai sub se mushkil kam konsa sikha.
Beta:2 kam sikhe,
Aik danto se bear ki botel kholna,
Dosra teiz andhi mai 1 teeli se cigarat jlana! ;-)
Baharon Ki Mehfil Suhani Rahegi

Labon Par Khushi Ki Kahani Rahegi

Chamakte Rahenge Khushiyon K Sitaray Aap Ke

Jab Tak Humare Messages Ki Meherbani Rahegi ;->
An Archaeologist Is The Best Husband Any Woman Can Have. . . ! ! !










How. . . ? ? ?









The Older She Gets, The More Interested He Is In Her. . . ;->
Qus: Why girls cry on wedding day aT The Time of deparTure?

Ans: wo sochati hai k itney saal intezar karney k baad dulha mila bhi to sirf eik.. ;-|
Ek Tapori ki wife: Sunte ho ji, Apne chinku ne aaj pehla aadha shabd bola.
Tapori: Achcha, Kya bola ?
Wife: Behan
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
1 Aadmi Baba g Se: Main America Jana Chahta Hoon Magar Kaam nahi Banta . . .

Baba Says: Subha Suraj Nikalne K Baad 3 Tasbeeh ''''AL-QAIDA'''' Parha Karo
America Wale Khud Le Jayenge . . . ;->
Ek Tusi sharmandey bohat ho ,Ek Tusi itrandey bohat ho,Dil kar da hai tuhano dinner tay lay jawan per tusi khandey v bohat ho.