Girl:mein tumare liye sab

Girl:mein tumare liye sab
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     2988 views       Funny

more Funny SMS Messages



man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->


Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
Aik Charsi Qabrestan Me Chars Pi Raha Tha
Police Aagai
To Charsi Ny Chars Chopa Diya
Police:Kia Kar Rahy Ho
Charsi: Kuch Nahi Apny Walid K Liye Dua Kar Raha Hon
Police:Ye To Kisi Bachy Ka Qabar Hai,
Charsi: Mera Walid Sahab Bachpan Me Mar Gaya Tha... ;->
Professor he aate hon hafta war college me

To uncha q na hoo taleem ka mayar college me

Agarcha dosre mashrob b mehenge nai milte

Magar chalta hai aksar sharbat''e didar college me

Wo degree k bajae ma''m lekar lot aya hai

Mila tha daakhla jisko samandar par college me

Mje shak hai hum dono samdhi na ban jaen

Teri GULNAR college me,

Mera GULZAR college me.... ;->
A fat girl is waiting 4 bus at bus stop.How do u describe this in 1 word? Think!!Itna difficult question nai.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






MOTIVATING ;-)

She Is Kidding...




Sardar:
Translated Into Urdu...











"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Teacher :Because of Qauid E Azam hard work what do we get on 14th August...?









Student:A Holiday... ;->


Boy 2 God:
Give me a pocket full of money,
A job & a big vehicle full of girls.

God replied:your wish is fullfilled
&
He became a bus conductor of karachi university point.:p
Suno

Aaj

Aftar me

Samose b thay

Cholay b thay


Kele b thay

Seb b thay

Angoor b thay

Chaat b thi

Sharbat b tha


Bas 1Teri kAmi Thi


PAkoRe.. :->
During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.