Girl:mein tumare liye sab

Girl:mein tumare liye sab
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     2986 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Baby Baby , Yes Mama"
In Punjabi Version ...

"Kakay Kakay
Haan Beybey
Phak Laii Cheeni
Na Beybey
Jhoota Marda
na Beybey
Lawaan Jutti
Na Beybey
Khol Bootha ...

HaHaHa ...
Ap dhond kar dikhao!






Acha




Tareef ke qabil





Pyara dikhne wala





Sweet




Smart






Chand se pyara






Dhondne ki kai zaroorat
hai












main hoon naa.->
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
Quaid Ke 3 Nakat
1)Awaam Ki Taraqqi Ki Bunyad Sms Pe Rakhi Jaye
2)Call Kro Is Se Mohabbat Barhti Hai
3)Jis Ne Miscall Di Woh Ham Main Se Nahin...
Aaj Newspaper me parha k cute Logon ko sMs karne se dil ki bimari ho sakti hai.!

To aj se BAND!!!









Kya Sms?






Nahi jee!















NEWSPAPER..
Sardar sharaab peeta
r rota jata,
Aik pathan nay poocha:
Kiya hua SARDAR G?
Sardar khta hai:Jis larki
ka naam bhulana
Chahta hun,
Yska naam yaad nh a
Raha....-;>
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!

*** Dua ***
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.***Aameen***

Dil mein maangi thi ... ;)
i mis u,
i love u,
i like u,
tu meri jan,
tu mera chand,
tu meri subha,
tu meri sham

-

-

-




zyada khush hone ki zarurat nhi.
@I LØVE PAKISTAN@

Aankhon me Jab Kabhi Tasveer Aap ki aati hay...


.

.

.


.

Hum..

Lahol Wala..

Parh lete hain..

Tabiyat Sanmbhal..

Jati hay...
Twinklw Twinkle LAZY STAR, kitna soyega uthja yaar, Up above d World so high,Sun has risen in d SKY,uthke jaldi PEELE CHAI, thn U Call & say me HI..(
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".