Girl:mein tumare liye sab

Girl:mein tumare liye sab
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     2978 views       Funny

more Funny SMS Messages

JISKA EK BI DOST NA HO USKO KYA BOLTE HAIN???

..

..

..

..

..

..

..

..

"Koena Mitra" (koi-na-mitra)
Suraj hua maddham,
Chand jal ne laga,
Aasma yeh hai,
Kyo pighal ne laga,
Main tehra raha,
zameen chal ne lagi,
Kya yeh mera pehla, pehla pyaar hai?


Yeh pyar nahi-earthquake hai bhaag!
Paida Hua Zardari Tou
Shaitaan Ne Kaha

.
.
.
.
.

Lo Aaj Hum Bhi
Sahib-e-Aulaad Ho Gaye

;->
3 tips to break a mirror: 1. Throw stone on mirror.... 2. Take mirror and just drop it.... 3. U just go and stand before the mirror & SMILE. . .
Pathan went to meet a Frnd On Eid Day.

Frnd:
Eid Namaz kahan parhi?

Pathan:
Sath wale ground me.
Ajeeb namaz thi,
na sajda,
na rukoo,
aur
Molvi k agay koi charpai rakh k so raha tha.

Frnd:
Oye Pagal, Wo to janaza tha kisi ka.

Pathan:
Oho, Mein to buht se logo ko galay mil k Mubarakbad bhi de aya..
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D
The Latest New Dance Craze

Is Called

"The Politician"



It''s Two Steps Forward


One Step backward


And Then


A Sidestep ... ;->
Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Paper Aur Thaper mEin kya fark Hai?






Think think...






I know u can Think this,







Abbey





Itena mat soch kha ka dekhle :
Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY