1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Father:Tumne college mai sub se mushkil kam konsa sikha.
Beta:2 kam sikhe,
Aik danto se bear ki botel kholna,
Dosra teiz andhi mai 1 teeli se cigarat jlana! ;-)
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''