Arz kiya hai

Arz kiya hai
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
  

May, 19 2010     326 chars (3 sms)     3055 views       Funny

more Funny SMS Messages


Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
when u give a flower to gilrz so rection in nation

Japniess: pass rakh k muskuria gi

Austrilan: pyar bhari nazar se dekhe gi

Kiwi: tumhare gal pe kiss kere gi

Indian: guldan mai saje gi

pakistani: soche gi kash yeh gobi ka phool hota
raat ko aalo(potato) milla k saag banati ;->
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)
Father: Raat ko tum peekar room me gir gaye the.
Son: kya batau papa sab galat sangat ki wajah se hua.
4 dost, 4 bottle aur... saala peene wala sirf ek.
''Ai Khuda aaj barsaat ho jaye,kam se kam ek katori paani bhar jaye,jo SMS nehi
karte ho,uska mobile us me dub jaaye.
Na rahega phone,na bajegi tone!!''
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
Insan k ander message parhnay ka itna shoq hota hai k chahay us Pagal Fool Bewaqoof Naliq ko kitni bhi gaali par rahi ho nichay tak parhta zaroor hai ab tum soch rahay ho k kab yeh bakwaas message khatam ho ore main bhi kisi ko yahi message forward kar k parayshaan karoon tu kar lo ab tumhari bari hai.
Life Means ENJOY ,

ENJOY means Mobile ,

Mobile Means SmS,

SmS mEans ...

"salla muft da syapaa"
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
Cute… Good looking… Easy to handle… Cool… Sexy… Nice structure… Its my mobile. How about your?''
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->


A Teacher lecturing on population –
In India after Every 10 sec a
woman gives birth to a kid.

A Sardar stands up-
we must find & stop her!.