Arz kiya hai

Arz kiya hai
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
  

May, 19 2010     326 chars (3 sms)     3057 views       Funny

more Funny SMS Messages




In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Afridi ko Gul Ahmad pehnao, Shoaib ko PEPSI pilao, Yousaf ko BRYLCREEM lagwao, Sami me CASTROL bharwao, lekin besharmo se cricket mat khilwao.
Ek Kabristan Me Ek Bhoot Ko Dhek Kar Sabhi Bhag Rahe The
Lakin Mai Nhi Bhaga
Pata Hai Kyu?



Kyoki Maine Aapko Pehchaan Liya Tha
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HA
Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
1 kanjoos Hajj par gaya or zor zor
se DUA mangne lga
"YA ALLAH MERE SARE GUNNAH
MAAF KARDE WARNA MERA
.
.
.
2 Lakh Wapas kar de..."




??????? ??? ? ??? ??? ?? ?? ??? ????
???? ?? ??? ?

Ye Sania Mirza ne Mujhe SMS kiya hy
k Pyar to mei tum se karti hun
Sohaib Malik Se shadi to Pakistan
Aane ka aik Bahana hain..!

Teri bhabi b na ;->



T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
Astrologer: U''ll meet a young gal who wanna everything about u.
Frog: When n where?
Astrologer: Next semester in Biology lab
Maa: beta shadi us larki se karna jo perhezgar ho, 5 waqt k namazi ho, hafiz e quran ho, sharef ho

Beta: maa mein ne shadi karni hai DAMM nai karwana...