Arz kiya hai

Arz kiya hai
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
  

May, 19 2010     326 chars (3 sms)     3047 views       Funny

more Funny SMS Messages


*** Dua ***
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.***Aameen***

Dil mein maangi thi ... ;)
Patient (Wakeel):Janab Ab Main Kya
Kha Sakta Hoon?

Doctor:Meri Fees K

Ilawa Sab Kuch Kha Saktay Hain....>

Dosti Kro College wali se
Dosti kro college wali se, Ishq larao office wali se, Flirt kro pros wali se, Pyar kro dilwali se, ankh larao sali se, aur maar khao ger wali se.
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
jungle me raheta hon
kaato par sutatta hon
jab bhi teri yaad sataati hai
pine tree pakad kar rota hon
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!
When u feel depressed, confused or hurt.
Don’t worry stand in front of a mirror,
u will find the best one to solve your problem.
TRUST YOURSELF.
chapal chhoti ho to panwoon mey nahi aati

biwi moti ho to bahon mey nahi aati


Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!