Arz kiya hai

Arz kiya hai
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
  

May, 19 2010     326 chars (3 sms)     3049 views       Funny

more Funny SMS Messages

TeAcHeR:
bAtAo sAaL MaI kItNe MoSaM HotE HaIn

StUdEnT:
4 MoSaM

TeAcHeR:
koN koNsE

StUdEnT
1.HaRtAl
2.ElEcTi0n
3.ExAmS
4.HaNgAmAy
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->
A 4 Saib

B 4 KasHti

C 4 BillI

D 4 Kutta

E 4 Hathi

F 4 Phankha

Ye Sms Har Unparh Aur Gawar K Mobile Tak Pohanchaiyen
Jaisa K Maine Kia Hai
Aur
Taleem Ko Aam Karain

Humara Khuwab
Parha Likha Pakistan..... ;->
Ghalib ne moti larki ko dekh k farmaya


Un ka husn dekh k hum
beshak khushi se
phoolay hen


Lekin heran b hen dekh k



in k koolhy hen ya clifton
k jhoolay hen ...:->
''Who said english is easy???
Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid....''@''
"Job in Trafic Police"
The candidate must have the following qualities.

1-Behviour: battameez
2-Weight:Minimum 105 kg(125 gharri par aik hee purra aaye)
3-honesty: chalan kam kattey (oooper sey paisay ley ley)
4-looks: koi b ho(konsa behaviour pe farq pardna hai)

Yaar sunehri mauqa hai haat sey mat ghawana tum mein to iss sey b ziada khobiyan hein.

Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Fizayen Kehti hain Pyaar kro

Baharain kehti hain Aankhain Chaar kro

Magar Ghar walay kehte hain

Abhi Umar kam hai beta

PehLe B.COM tu Pass kro
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
A man jumpd in water&didnt cum out
Anothr man jumpd in the watr & didnt cum out
A sardar watching frm a distance concluded dat
"human beings r soluble in water"