Cutest Love Story

Cutest Love Story
Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3624 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
The Easiest Way


To Make Your


Old Car Run Better,


Is To Check


The Prices


0f New Car ... !!

During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.


Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....
BeNaZeeR
Aakhir M.B.B.S
ban hi gai...

!

kaise?
?


?

?

nahi pata?

?

main batao?
?
M= Muhtarma
B= BeNaziR
B=Bhutto
S=Shaheed..
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
JuDGE: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun saala aisa kaehta hai
Judge: How Dare you call me SAALA ?
lawyer: My LORD ,I said Kaun Sa Law Kehta hai :)
Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->


Teacher : Correct the sentence,
“A bull and a cow is grazing in the field”

Student : “A cow and a bull is grazing in the field”
Teacher : How?

Student : Ladies first.
Laloo Invite Englishman 4 Lunch.

When Curd Served,Englishman Asks,What Dis?

He Explains
"Milk Sleeping In Nite,
Morning Become Tight"
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.:-)