Cutest Love Story

Cutest Love Story
Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3655 views       Funny

more Funny SMS Messages

Before U
Judge A Person,
Walk A Mile In
His Shoes..




After That,
.
.
.
.
Who Cares?

He''s A Mile Away & The Shoes R Yours!!
Take & Run..

* T V na Dekhne Se
Gunaho''n Main Kami *

* Sabar Kerne Se
Jannat Main Janey k
Ziada Chances *





~ A Public Service
Message Brought To
You By "K.E.S.C" ~ ;->
Girl: Agar moqa mila to tum mujh se shadi karo ge...??


Boy: Agar moqa mil gaya to phir shadi kerne ki kiya zroorat hai. :-) :-)
Dil se roye magar honto se muskura baithay,

Yu hi Hum kisi se dosti nibah baithe.

Wo hume eik SmS na kar paye.

Jin k liye Hum SmS package on karwa baithay.
U know my engagemnt is fixed










Its after 73 days









Surprised!










After 73 days its 1st april n u r the first fool of this year.:-D
''Na ye CHAND hoga na TARAY rahenge

Kya hum hamesha KUNWARAY rahenge?

Is dnya me kitno k NIKAH ho gye

Kya nseb mai apne
srf NIKAH k CHWARAY rhenge?''


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''
Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
Jis tareh exam me

qustion assan hote hai

aur answer muskil,

usi tereh apke liye

msg padhna bahut assan he

per forward kerna bahut muskil,Na mumkin.


In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D