Cutest Love Story

Cutest Love Story
Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)
  

May, 12 2010     188 chars (2 sms)     3638 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->
Feeling Sad?









Then Imagine
.
Im Wid U


( ‘ ; ‘ ) ( ‘ ; ‘ )
(,,)–(,,)(,,)–(,,)


Now U Happy?

.
.
.

No?
.
.
.



Chal Fer DAFFA Ho!
The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.
MERE SmS Milay?
Nahi Milay to ye Lo
SMS SMS SMS
Lo chotay Sms
sms sms sms
ye lo remix
SmS sMs smS
stylish wale Bhi Loo
$/|\$ $/|\$ $/|\$
Bas?
Now your turn
TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.






Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Valentine Day Bhi
Qarib hai Dosto….
.
From
Apka apna
.
.
.
.
.
Rehman malik
smjh tey gye o gey tussi…
A silent msg for All LOVERS

American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
ek sharabi 3rd floor se niche gir gaya

log us k ird gird jama hogae
aur us se pochne lage- kya hua bhai?

wo bola-pata nhi bhai main khud abi niche aya hn...!
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->