Ek pedh pe do kabootar,

Ek pedh pe do kabootar,
Ek pedh pe do kabootar,


Ab who kha kar
rahe the??


.
.
.
Socho
.
.
.
Socho
.
.
.
Nahi pata
.
.
.

.
.
.
Flytter fluter..............;->
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     3833 views       Funny

more Funny SMS Messages



Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->

Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
Your birthday is the perfect day to say I care,
because you will remember me when u certainly make it a
big affair and when you do hold a party... I bet you will
be the one who would care to make ur special day a costly affair!
Boy: I am not rich like rohit, I don''t even have a bid car like rohit. But I really love you!
Girl: I love you too, but tell me more about rohit

This is How Ayesha Got Married to Shoaib on Phone.

Ayesha: Hello Shoaib, Afghanistan ka Capital Kya hai?
Shoaib: Kabul

Ayesha: Sunai Nahi De Raha hai!
Shoaib: Kabul

Ayesha: Arey baba Phir Se Bolo.
Shoaib: Kabul

And They Got Married. :-)

1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
Hey how r u?How''s life?
Buddy my engagement is fixed on the 30th of this month
so u r invited n please pray for me!!!

hAmY
Aaj Mere Paas
Mobile Hai
Number Hai
Battery Hai
Balance Hai
Tumhare Paas Kya Hai?
Hai Koi Msg?
To Bhejo
Agar Nahi
To Mobile Pheko,

. '' 12 '' .
9 0 3
'' . 6 . ''

On every tick of clock,
may GOD giv u
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Electricity Ameen!
(ALL Is WELL)"
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!