Ek pedh pe do kabootar,

Ek pedh pe do kabootar,
Ek pedh pe do kabootar,


Ab who kha kar
rahe the??


.
.
.
Socho
.
.
.
Socho
.
.
.
Nahi pata
.
.
.

.
.
.
Flytter fluter..............;->
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     3828 views       Funny

more Funny SMS Messages


2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->
aik larki hai jo kaali hai
fitrat ki bari niraali hai
aankhoon main hai kuch kuch kashish
aur khana -e- dimaagh khaali hai
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hy ???






SoChO !








SoChO !










Aur SoChO !














Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hyn ! ;->
''adhi raat chand nikla thori der da........

me jitho jitho kehni hei to kiyon nhi cherda.....

aa ja sajna tenu milan da dil kr da.....

me jithu jithu kehndi aaei tu kiyon nhi cherda....''
Special Offer! Now get daily 500 FREE MINUTES!
This offer is for ALL Numbers of girls from 9pm - 9am.
To activate sms "Your girlfriends no" to 03212535512... ;->
What Do U Call A Woman
Who Has Lost
95% Of
Her Intelligence . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DIVORCED . . . . :p
Ye Sang-e-Mar Mar Sa
Tarasha Gora Badan


Boond Boond Pighalta
Shabab

Honto''n Se Laga K Dkho
Kashish Kesi Hy

Kambakht Ye
"VANILA ICE CREAM"
Cheez Hi Aisi Hy .. ;->
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
chaahey gilaa kero ,

chaahey shikwaa kero ,

mobile ka mtlab ha k ,

:: SmS Kia keroo ::

"sms boy
Zindagi Me Kamiyaab Honay K Do Asool :


1. Kabhi Kisi Ko Puri Baat Na Batao...

2. ....

(Dosra Mujey B Nahi Pata.

Mujey B Itna Hi Aya Tha.

Utna Forward Kr Dia)