''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur

''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
  

May, 24 2010     195 chars (2 sms)     3377 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
''Teri Dosti Ki Roshni Aisi Hai....?
K Har Taraf Ujala Nazar Ata Hai....
Sochta Hun Ghar Ki Bijli Katva Lu....
Ajkal Kambakht Bill Bahut Ata Hai.....''
I know U R So-So-So -B-U-S-Y
But...Take... 3 Seconds to think of me
1... ...
2... ...
3..................

So Sweet. now continue ur work..
''Yar Paisy kab do gay mery

Sendar+923343004071

































Ye msg sb doston ko snd kro
90% pagal pura msg parhe baghair he rply ka''
When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
All Tempting & Beautifull Things In Life Are Either. . . .



Illegal






Banned






Fattening






Expensive



Or . . .







Married to Others. . . ;->
Ek aurat ne 10 sal k bachay ko cigaratte pety dakha to seh na saken aur bachay se kaha
"kia tmary parents ko malum hy k tm cigaratte pety ho?"

BACHA: Mon se dhuwan chorte hue
"Mohtarma ...."

"KIA AAP K SHOHAR KO MALUM HY
K AP KISI GHAIR MARD SE BAAT KAR RAHE HAN... =P ;->


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
Tumhain Kia Pata
Gum Kia Hai




Tumhain Kia Pata
Gum Kisay Kehte Hai




Tum Kia Jano
Gum Kia Cheez Hai






Tum Ne Tou Hamesha







Thoook Se Hi Lifafa Chipkaya Hai ....


Balance Muft Charge Karny ka Tareeqa:


.
.
.
.
.
.
.
.

Abhi Tak Eejaad Nahi Hua. :P
IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate
agar app Pakistan k Prime Minister ban jayein to pata hai kya hoga,


1- App k daur mein Pakistan ka Naam Kanjoosstan
2- Sirf Imdad aaye ghee
3- fauj India sey Hathyar ley kar Istimal karey ghee
4- Milkman dhood mein pani naheen Pani mein dhood milayein ghey
5- aakhir mein aap kee ankh khul jaye ghee aur khwab toot jayein ghey