Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!! 2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy..... iss liye choos choos k rakh deta hoon...
Ek bhikari ne hotel me phone kiya-
.
1 pizza,1 plate biryani,1 plet rasmlai, bhej do.
.
Hotel- Kiske naam par bheje SIR?
.
.
.
.
Bhikari-Allah ke naam par!!