''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur

''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
  

May, 24 2010     195 chars (2 sms)     3380 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 billi chohe ko pakr rhi thi choha bhag bhag kr jb thak gia to bare style se khary ho kr bola!

.

.

.

.

.

."Billo rani kaho to abi jan day don".''
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Sleeping Disease Etiology

Caused By: Lecturer

Host: Student

Reason: Frequent Classroom Exposure

Symptoms: Swinging Of Head,Frequent Falling On The Table,Automatic Closure Of Eyes

Signs:
Rednes Of Eyes
Ptosis,Short Handwriting,
Loss Of Consiousnes

Spread:
Studt 2 Studnt

Treatment:
Leave Da Class ;->
A FOOLISH Man Tells A Woman To Stop Talking
But
A WISE Man Tells Her That: SHE Looks Extremely BEAUTIFUL , When Her LIPS
r CLOSED .... ;->
Ek bari ek bhikhari Santa ko kehta k bhagwaan ke naam pe kuch dede..Santa ne apni cycle bahar nikali aur usko.
.
.
.
.
.
.
Cycle pe "JHOOTHE" dene lagg gaya--..
''Larki Ro Ro Kar Larkay se Keh rahi hai
.
.
.
.
Haath to chhor Kaminay Meri Naak beh rahi hai..''
duniya ka sab sey barda joke,



"mujhe bardy joke nahee aatey"
better luck next time
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!
Rules ®ulations for college
1) Never make noise in class respect the fact that others are sleeping.

2) Keep the college clean so stay away.

3) Always take books cos u dnt get pillow to help u sleep well.

4) Never be early to class or else no one will notice u.....

*The only mantra U SHOULD believe is "though hard work hasn''t killed anybody but why take a chance".

*Should always copy assignment,lab etc.
Never even spare a thought of doing them on ur own
''Jab kabhi TooT k bikhro to batana mujh ko
.
.
.
.
.
Main thora bohat welding ka kaam bhi janta hoon.''
what wud u do if u have to call a crow??










crow-ko-dial :)