''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur

''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
  

May, 24 2010     195 chars (2 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-

Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
Ek Janaza Ja Raha Tha
Bht Log Saath Ja Rahe Thay
1 Sindhi b Janaze k Saath
Mil Gaya
Kisi Ne Kaha
"Kalma-e-Shahadat"
Sindhi Zor Se Bola
"G.A Bhutto" ... ;->
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->

Hont Se Hont Milay Tou Kia Hota Hai.........????































SocHo......????





















Nahi Pata....!!!!
















Uff Kitni Gandi Soch Hai Tumhari
Kuch Nahi Bas Muunh Band Hota Hai......... ;->
Why in Couple Photo Women r on left side & male on right???




bcoz



In a BALANCE SHEET,
Liabilities r on left side
&
Assets r on right side!




USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->