''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur

''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka. Aur
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
  

May, 24 2010     195 chars (2 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yaad Kere Hain Tumhain Tanhai Main

Dil Dooba Hai Ghamo''n Ki Tanhai Main

Humain Na Dhonndo Dunya Ki Parchai Main

Hum Milenge Tumhain Tumhari Girlfriend Ki Razai Main . . .

HaPpY WiNtEr. . .
Try this magic
go to
WRITE MSG
select
DICTIONARY T9
Ab Screen ko aik hath se chupalo aur yeh key press karo
4164771968
aur magic dekho
''Roshni deker doob jana koi suraj se seekhey..
Dil deker dard lena ki ada koi humse seekhey..
kuch na deker Dil lena koi unse seekhey..
SMS leker REPLY na kerna koi Appse seekhey''
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!
Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....
1 aisa sawal jo apko aag laga dega.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AAP HAMARI CARKARDiGI SE KHUSH TO HAIN NA.....??

From
KESC
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Assalam-O-Alaikum, Moaziz Dost, Jaisa Ke Aap Sub Janty Hain Ke Mera Muqsad Koi Lambi Chori Taqreer Karna Nahi, Na Hi Me Koi Lambi Chori Kahani Sunany Ja Raha Hoon Kyunk Me Janta Hoon Ke Aaj Kal Waqt Kisi Ke Pas Nahi Hai, Na Hi Aap Ke Pas Lambi Bat Sunany Ka Waqt Hai Aur Na Hi Meray Pas Lambi Bat Sunany Ka, So Matlab Ki Bat Karty Hain,.....I MISs Y0..
''KaSH Hum Aap ka MobiLe Number Hote

Har Waqt Aap ko Yaad To Hote

Shayad Kabhi Aap Humain BadaL Detay

Magar

Humse Bicharnay Ki Khabar To Sab ko Detay''