son papaaapko yaa

son papaaapko yaa


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
  

May, 06 2010     165 chars (2 sms)     2921 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 CHEETA CHARRS KI CEGRATE BANA RAHA THA 1 CHOHA BHAGTA HOWA AYA OR KAHA. KEYOON ZNDGI BARBAD KARTY HO DAIKHO KETNA KHOBSOORAT JANGAL HY AAO MAIRY SATH JANGAL KI SAIR KARRO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGAY AIK HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHOHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY AIK SHAIR HIRON PINY KI TAYARI KR RAHA THA CHOOHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY KHAINCH KY AIK THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY POOCHA KEH AAP NY ESSY KEYOON MARA TO SHAIR BOOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY YEH:-''
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!


Preeto 2 maid:
Oh Kanta, I have reason 2 suspect that
Banta is having an affair with his secretary.

Kanta: I don’t believe it!
U r just trying 2 make me jealous.
Kia Halat ho Gayi Hai Zamaane Ki

Sab Ki Aadat Ho Gayi Hai Paise Bachane Ki

Sms To Company Ne Kab K Saste Ker Diye

Par Fitrat Nahi Badli Tumhaari Chillar Bachane Ki ......... ;->

During Survey

Yousaf Raza Gilani To Man: P.P.P Ki Hakomat Ne Apko Kya Dia?

Man:
Haha
hahaHa
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahahah
Hahahaha
hahaha
Haha
Ha

Moral bY

Yusaf Raza Gilani: Dekha Awam Hum Se Kitni Kush Hai..
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..


Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
Ek shareef admi shadi k bad apni B.V ko bola:
Aaj sey tum he meri ZINDAGI ho, PYAAR ho, TAMANNA hoo!

B.V:
aor aaj sey aap he mere leye
FARHAN hain, SAAD hain NOMAN hain
Apni saanson ko rok lijiye,


Dil ki dharkanon ko thaam lijiye,


Dil ki gaheraai se mera naam lijiye,


Bus ab normal ho jaiye aur apna kaam kijiye..
:-).
''1 billi chohe ko pakr rhi thi choha bhag bhag kr jb thak gia to bare style se khary ho kr bola!

.

.

.

.

.

."Billo rani kaho to abi jan day don".''
When u win,
Evry1 takes pride in celebratng ur victory

But

When u lose only true frnds hold ur hand,
Sit by ur side
&
say

Tu sanu hmesha zalil e keeta.
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)