son papaaapko yaa

son papaaapko yaa


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
  

May, 06 2010     165 chars (2 sms)     2915 views       Funny

more Funny SMS Messages

american bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us kai leg nahi thay hum ne ussay artifical leg laga diye ajj woh bacha atthele hai
russain bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us k haath nahi thay hum ne artifical haath lagwa diya ajj woh boxer hai
pakistani bola yeh tou kuch b nahi hamare mulk mein ek bacha paida hua us ka sir nahi tha hum ne ussay army ki head pehna hii ajj woh hamara president hai
Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::
Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)
Q) Why did Kareena leave Shahid ???
.
.
.
.
.
.
.
Because she was practising the ART OF LEAVING :))
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Master bachon ko english parhatay huay:"dekho bacho! yeh ''M'' ha. ''M'' se mother banta ha,jaise sheeday ki maan." aglay din master ne ek bachay se ''W'' ke bare mein pocha ke batao yeh kia ha? Bachay nai jawab dia: "Sir ha to yaih sheeday ki maan magar is ka sur nechay aor tangain oper hain."
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone

and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.

.
.
Boy(after long thinking)

“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH”


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!