son papaaapko yaa

son papaaapko yaa


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
  

May, 06 2010     165 chars (2 sms)     2910 views       Funny

more Funny SMS Messages

Roses r red,
Voiles r blue,
Monkeys like u,
Should be kept in zoo,
Don’t get angry u’ll find me there too
Not in cage but laughing on u.

YAAD AAPKI NA AYE, AISA HUM HONE NA DENGE..

DOST AAP JAISA, HUM KHONE NA DENGE..

SHARFAT SE BHEJHTE REHENA HUMEIN SMS

VARNA HUM AAPKO CHAINE SE SONE NA DENGE ;->

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->
Forget abt D past you cant change it,
Forget abt d future You cant predict it
Forget abt d present I dint get you one
Happy birthday!!!
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
Larki [Memon Larke Se] Aaj Mujhe Kisi Bhat Hii Expensive Jaga Ghuma Lao ....





















Memon Us Ko Petrol Pump Ghuma K Le Aaya ... ;->
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
Fizao me tum ho hawayo Main tum ho Dhoop main tum ho .. chahyoo main tum hoo .

Sach hi suna tha buri aatma ka koi theikana nahi hota
Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
Shaadi k pehle: Darling!!
tum nahi to mai nahi... tum nahi to kuchh nahi.

Shaadi k baad: mai nahi to tum nahi... tum nahi to sab kuchh hai!


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******