Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15234 views       Funny

more Funny SMS Messages


Maantay Hain Lahore Lahore Hai.

Par Karachi Uska Shauhar Hai.


Karachi Main Bhi Ek Lahore Hai.

Jiska Naam "Gulistan-e-Jauhar" Hai.
Sirf Pet K Dard Pe Nikal Aaye Hain Aansu Pappu,



Qabz Ka Aalam To Abhi Ap Ne Dekha He Nahin.!! ;->
Two lovers plan 2 commit Suicide.Boy jumped 1st.Gurl closed her eyez n return baq saying love is blind.
Da boy in air opens his Parashute saying Love never dies
HEIGHT OF SUSPICION
Man asking his Wife" Who is the father of second child"

When....His wife delivers TWINS

Wesy to Amir khan ki har
movie men koi lesson hota hai,


Lakin 3 idiots men us ny
dunya ko aik new bat batayi..,

"ENGINEERS B DELIVRY KAR SAKTY HAIN" :-)
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.


Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
Friend: Matric k Baad kia Karo Gey?

Pathan: Agar Fail hua to Mochi Banun Ga.

Friend: Agar Pass Hue To?


Pathan: Phir to Inshallah Hum Apna Tandoor Kholey Ga. :-)


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
''Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.''
Balance Muft Charge Karny ka Tareeqa:


.
.
.
.
.
.
.
.

Abhi Tak Eejaad Nahi Hua. :P
I want to meet u
i want to talk to u
i wnat to spend time wid u
i want to admire u
but this stupid gate keeper is saying
"The Zoo is closed"