Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15179 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Se Tum ko Dekha Hai


Mera Raat ko

Din Ko


Subha Ko Shaam ko

Khaate Waqt

peete Waqt


Sote Waqt

Jaagte Waqt

Huns Huns k Bura Haal Ho Gaya Hai............:P
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''
''ye zindgi hai ek kamal

bina pese ke nahi koi haal

tum bhi kangal

hum bhi kangal

to phir aao khhelte hn


MISS CALL MISS CALL''
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!
Wo ankh bohat payari thi jo hum ne us ko mari thi
Wo joti bohat bahri thi jo us ne hume mari thi
Hum to muft main e pit gaye Ghalib
Hamain to ankhon ki bimari thi.