Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15198 views       Funny

more Funny SMS Messages


After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga. :-)
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
if u dnt smoke,
dnt drink,
dnt have gurl frnd,
dnt play cards,
no late nites,






then visit our site..
www.paida ku howa.com

Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->
Do u want 2 see this world after ur death?

.

.

.

.


.


.
Plz Donate ur eyes
Teacher: Paani Ke Bina Hum Kaise Marenge?


Student: Paani Nahi Toh

Hum Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi

Kiya Toh Doob Jayenge...
Job In Mobilink








Send Ur Resume To
Mobilink.pk.com







Location Kharachi






Salary:25000 to 60000




Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth K Kawo''n Ko Urana Hai . . . .
Ustad Shagird Batao Chai(TEA) Nuqsun Dah Hai Ye Faida Mand ?

Shagird Nay Jawab Dia Agar Koi Piladay To Faidamand

Agar Pilani Par Jai To Nuqsun Dah Hay ;-);-)
''Ladki boli:
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi.

Ladka bola :
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.
-Agr tum:
0% busy ho
32% beemar ho
14% dukhi ho
20% temtion main ho
46% tarse huay ho
48% ghabra rahe ho

to in sare no ki % hata k mila k dail kero,tumhari sari tention door hojaigi!Money back guarantee! Trykerna must hai :-)
A RoSe Rs. 10


A cArd Rs. 25


A lUnch Rs. 200


MoviE Rs. 150


But A fRen LikE U iS *pRicElEss*




ZyAdA uRRo mAt.. PricElEss BolE tO *PhokAt kA mAAl* =P
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows