Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15850 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->
Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->
Bhol k bhi kisiko na
rulana,


Zindgi main sabko
hansana,


Dushman Ko bhi galay
lagana,


Phir bhi koi gham day to



90
pay phone lagana




"THOK DENGE"


saaley k
i Heard That

GOOD Looks

Can Kill ....


So

PlZzZ




Avoid Looking At Me


I Don''t Want To






See You Die ... ;->
boy: suniye
girl: kahiye
boy: aapko ek KAAM dena tha
girl: hein! KAAM! konsa KAAM?
boy:ZUKAAM
Last nite i had a dream.
I was walking with God.
He asked me, "Who''s ur best friend?"
I told him ur name.....

He smiled & said....

"Sab Pichle Janam K PaaP Hai !!" ;->
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....


Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
ik benam si mohabbat mere nam ker do,

ik subha ko milo aur shaam ker do,
Aur sham tak mere ghar ka sara kaam ker do:p
Reporter zardari se.!
Ap ke chehre par har waqt muskarahat hoti hai,
iss ka raaz? Zardari..!
Mai pakistani awam pe huns raha hon,
k muje sadar kaise banaya? ;->
Mere doston ki pehchan itni mushkil nahi hai
Fraz…

Wo sb se aagy hotay hain jahan chawal taqseem hotay hain.
(.”)/’
<¡:¡ oy ik plate
_/ /_ edhr v.
A Sardar & his wife were waiting for train
itne main KHYBER MAIL aa gaye
Sardar bhag k train mein charha
or
apni wife se bola
jab khyber female aye to tum bhi ajana
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->