Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15866 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->
Pathan Se Us k Dost Ne Poocha : Tum Roz Mobile Ki Nayi Battery Kion
Khareed K Laate Ho . . . ? ? ?

Pathan: Kocha Roz Msg Aata Hai


Battery Low

Battery Low . . . ;->


I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.


A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->
WHEN


YOU


CANT


SEE


THE


BRIGHT


SIDE


OF


THINGS...


THAN





POLISH
THE DULL
SIDE
OF
IT
SO SIMPLE. . . ;->
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
sTuDeNt:MiSs aP nE kAL MuJhE caLL KyOn Ki tHi kYa KaM tHa MuJh Se?

TeAcHeR:Mai Ne To Koi CaLL NaHi Ki

StuDnT:tO pHir mErE mObiLe pE KyOn LiKhA ThA 1 MisS caLL
Arz kia hai


parh parh kar kya karna
hai,


akhir eik din to marna
hai,


marne k baad b aagr dubra janam howa to,


shuru to nursery se hi krna hai!


wah wah wah wah wah ...:->

Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->
Phoolo ko phool pasand he

Dilo ko Dil pasand he
Shayar ko Shaeery pasand he



kisi ki pasand se hame kya




hame to AAP KI GIRL FRIEND PASAND he

wah wah
A WOMEN 2 A DOCTOR: MERA BETA MOTORCYCLE SE GIR GAYA. DOCTOR: I DONT KNOW URDU. PLZ SPEAK IN ENGLISH. WOMEN: MY LONDA GIRONDA FROM HONDA.:)