Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15844 views       Funny

more Funny SMS Messages

Flowers die,
Stories end,
Songs fade,
Memories are forgotten,
All things come 2 end,
But people like u r remembered forever,
Bcoz GHOSTS NEVER DIE
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Wo kOn c Movie Hai jO AP Awaz Band Kr k Bhi Dekh Saktay, or Entertain Ho Jatay hO..

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?



"MR.BEAN" ;->
.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
Mobile Oscar Awards 2009:

_O_
\[ ]/
[ ]
[___]


"BEST SMS Sender" Award Goes To

(''HumAyuN'')

Ab Jealous Ho Kar Apna Naam na Likhna. :-)


How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
''Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.


Pata he kasay?

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.''
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.