Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15842 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mother 2 Docotr On Phone: Mari Beti Ko Current Laga Hai

Me Kia Karon??

Doctor: Pehle Ap 2 NAFAL Shukranay Ke Ada Karein Ke Apki Tarf Bajli Aarahi Hai..
Sardar got into a bus on 1st April
when conductor asked for ticket.
He gave Rs.10/-
and took the ticket and said april fool.
I have pass.
''To Garam Hoti Hai
Garam To Custrad Bhi Hota Hai
Custrad To Peela Hota Hai
Peela To Chooza Bhi Hota Hai
Chooza To Ande Se Nikalta Hai
Anda To Safed Hota ai
Lal To Gulab Bhi Hota Hai
Gulab Mein To Kante B Hote Hein
Kante To Machli Mein B Hote Hain
Machli To Darya Me Hoti Hai
Darya Men To Pani Hota Hai
Pani Me To Kashti B Hoti Hai
Kashti Me Admi B Hote Hain
Admi To Road Per B Chalte Hein
"Chalne Se Yaad Aaya K Kal Meri Chappal Toot Gayi Thi".''
Aik bhoot nay bhagwan ke Khidmat ke bhagwan nay khush hoo kar kaha Mang kya mangta hai.
Bhoot:Mughay khoobsorat larkion ka khoon chosna hai...
Bhagwan nay usay Always Ultra bana dya...
''How v analyse things 4m outside
depends on how d thoughts r inside us.
Like Rs.500 seems big when v go 2 a temple
& So small when v go 2 a hotel.
Think abt it!''
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
S U N D A Y means,
S= Soty raho!
U= Utho dair se!
N= Nahao mat!
D= Dekhtay raho TV!
A= Aaram hi Aaram!
Y= Yaad karo sirf hum ko!
So,
Enjoy Your sunday
A boy fell in love.

One day he saw her in a park.

He thought ''aaj dil ki bat bata hi donga''

Woh uske karib gia or pyar

se kaha "chanda" She gave him Rs.20 ;->

Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
Khusbu ne Phool ko khas banaya,

Phool ne Matti ko khas banaya,

Chahat ne Mohabat ko khas Banaya,

Kambakhat Mohabat ne Kitno ko "DEVDAS" Banaya... ;->


If
You
Even
Dream
Of
Defeating Or Beating
Me ...
You
Better
Wake Up
n
Apologize ..

I''ll Forgive ... Coz
M Humble Na ... ;)

Apne mulk ki hifazat karain




Kyun k






Ap ko dulhan yahan se hi milni hai... =P ;->