Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15871 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''n ko
kha jata hy ... ;->
Question : "Pizza Hut" ka opposite kya hota hai?
-
-
-
-
Answer : Pizza hatna mat...........
Heer to Raanjha: Mein tere Ishq mein barbaad hogayi hun,
Badnaam hogayi hun,
Ruswa hogayi hun.

Raanjha: To mein konsa DSP ban gaya hun?
mein khud bheek maangta phir raha hun.
''Sincere Apology:
If u dont like n e of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u
then plz dont hesitate feel free 2 Throw Ur Mobile!!''
A student was asked to write a signboard 4 da traffic rules near school

He wrote: drive carefully so not kill the students


wait for the teachers
Sincere Pray To Allah:

(O Allah ! I Do Not Ask A Thing For Me,

Just Send To My Parents A Personalated Beautiful And Good Looking Daughter_In_Law) ;->

Ameeen.
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Police Constable to his SOn: "Tumhara result acha Nahi aya, aj se Sara Khelna ,Baher jana Or T.v BAND"
Son: " Yeh 100 ruppee Pakro orr Mamla khatam karu "
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
Impact of Movies:

Teacher- who is mahatma Gandhi?

Student- He is d 1 who helped Munna Bhai

to impress his girlfriend!! !
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...