Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15822 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Ae Meray Rabba
"Day çarry Dabba"

Ae Meray Moula
"Day 86 çorolla"

Ae Meray Moula
"Sutt Bumb Da Gola"
"Na Raway Board,"
Na Pavy Result Da Rola
A Man Has A Crow. . . Who Has Very Soft & Tender Feathers...



What Does He Call It..?







Any Gueses







Dont Knw






He Calls It




''''My-Crow-Soft..'''' ;->
aj tenu maithon door hoyan 4 maheeney 8 ghantey 41 minute tey 25 second ho ghaye nein





"aye naa samjhee k mein dooriyan da time ghinya wey mein tey oh time ghinwan deha waan jehrda "Rub da bohta karam hundiyan shuru hoya seee"
Having A Girl Friend Is Like "Playing Cards". . .

U Need HEART To LOVE Her

A CLUB To TAKE Her

A DIAMOND To GIFT Her

&

A SPADE To Burry Her . . . :-P
Dil Ka Dard Humain Batate Kion Nahi

Dosti Ka Haq Hum Pe Jatate Kion Nahi

Mar Jao Ge Aise Hi Har Roz Laga Laga K Zor

Qabz Hai Tou HASHMI Churan Khate Kion Nahi... ;->
Ghar Walon Ka Kehna Hai K . . .

" Beta Dil Laga K Parhana "

Par unhe kaise samjhayen k dil lagaane k baad parhai kahaan hoti hai . . . . ;->


Pres.Zardari Has Ordered That

All Future Press Conferencs Will B Held Inside The Masjid In Presidency,

Since
Shoes Cannot Be Worn Or Carried Inside Masjid!
''Dear Friends.
I''m switching Off My Number,
Due to My Exams Because I have to Work Hard to Get Good Grades
Plz contact Me after


.
.
.
.
.


15 Mins
Jab Mera Dimag Set Hojae. :-
''O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)''


Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)