Sardar : What is the name of your car ?

Sardar : What is the name of your car ?
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai.
Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
  

May, 26 2010     189 chars (2 sms)     3338 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
''''HUSBAND: rat nu main ek movie vekhi ek churail kadi mery aggy kadi mery pechy. WIFE: keri movie vekhi?HUSBAND: appny viyah di ...
Teacher to student: "if your father earn $100,000 and give half of it to your mother,
what would she have?

.
.
.
.
.

STUDENT: A Heart Attack.... :-D
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
Q. WHAT IS THE HEIGHT OF LAZINESS?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans. A COUPLE ADOPTING A CHILD.

Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha


Larky ki Izzat Mitti Main Mil Jati Hai,
Jab Koi Larki Usey Sar-e-Aam Tamacha Maar dey.


Magar Ladki ki Izzat Aur Nazuk Hoti Hai.
Uske Liye Sar-e-Aam Chumna Kaafi Hai!

~William Innocent Nargis.
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya
A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
If You Find A Cute Friend ...

Hold Him With Both Hands

Bcoz

A Gud Friend Comes Once In A Lifetime ..



Ok




Ok






Ab Chorho B, Mjhe Der Ho Rahi Hy ;->
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D