daddy ye school kia hota hy?

daddy ye school kia hota hy?


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
  

May, 05 2010     123 chars (1 sms)     3253 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Purana Loha Becho




Teen Dabbay Becho



Sookhi Roti Becho



Plastic ki jootiyan beacho



Raddi Akhbar Becho



Aur
Un Paison Se Balance Dalva K SMS Tou Bhejo. . .
Why are wives more dangerous than the Mafia?


The mafia wants either ur money or life...

The wives want both!
Farishta Murday Say: Main Hisaab Lainay Aaya Hun
Murda: Ayay Ho Mere Zindagi Mein Tum Bahar Bun K
Farishta: Hisaab Shoru
Murda: Pocho Zara Pocho Mujhay Keya Huwa Hai
Farishta: Allah Ko Yaad Kiya
Murda: Kabhi Bhoola Kabhi Yaad Kiya
Farishta: Kiya Tum Allah Say Dartay Ho
Murda: Pyar Keya To Darna Kiya
Farishta: Main Ja Raha Hun
Murda: Akailay Na Jana Mujhay Chor K Tum...
Farishta: Tum Cheez Keya Ho?
Murda: Main Cheez Bari Hon Mast Mast... ;->
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...

Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
Pathan Bought A Car On Loan...

He Didn''t Pay The Dues,
The Bank Took Away His Car.
Pathan: If I Knew This,
I''d Have Taken A Loan For My Marriage Also! :-(
2day i have not sent Sms 2 anybody Except U.
2day i have not thought about anybody Except U.
Because my policy is?
one day one fool…..!
TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
aaj tum boht afsurda lag rahey ho, aisay lagta hai jaisay tumhein kissi ney mara hai, ghal sujhey huye, sir sey khoon beh raha hai, aur naak to kintni burri tarha zahmi huyee hai,


Iss ka matlab hai apun ka nishana sahee laga.