daddy ye school kia hota hy?

daddy ye school kia hota hy?


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
  

May, 05 2010     123 chars (1 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz Kia Hai..
Dil Ko Dil Se Rah Hoti Hai..


Wahh..


Uufff..
Ye Kiya Keh Dia Meine..


DilKo DilSe Rah Hoti Hei..


Gooli Maaro To Thaäa Hoti Hai....!!
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.
CIA "Officer 2 Bush: SIr Zameen K Kona Kona Chhan Mara
SAmandar Ki Teh Tk Gaey Pr Usama Nai Mila

Bush:Usama Gya Bhaar Ma,

SAlon Mujey Batao K Ye Faraz Kon Tha?
2 DANGEROUS WEAPONS IN THE

WORLD MORE POWERFUL THAN

NUCLEAR BOMBS...
.
.
.
.
.
(1) 2week used sockz


(2) molion waly parathy ki gase
1 Pakistani
dozakh se nikla
or chup ker
Janat mai
chala gia

Farishton ne
pakerna chaha to

Cheekh ker bola
Koi paas na aye
werna
Khudkush
dhmaka kr donga ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
''Police ki maar se koi mar to nahi jata

"Faraz"

Han mager uthne baithne k andaz badal jatay hain!''
Sardarji is filling up a job application...........................
He promptly fills in the lines on Name, Age, Addr,& etc.
Then came the column Salary Expected.....................
After much thought he writes: Yes.............................

Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Jab Tum Makeup Kerti Ho
Bilkul Reema Lagti Ho




Wah Wah




Jab Tum Makeup Kerti Ho
Bilkul Reema Lagti Ho





Jab Makeup Nahi Kerti Ho Tou
Sahfqat Cheema Lagti Ho ...