Teacher:

Teacher:
Teacher:
Marne Se Pehle “Tarzan” K Aahri Alfaaz Kia Thay . . .? ? ?

Student:
Trazan Said: " Ye Kis Kuttay K Bachay Ne Darakht Pe Greace Lagai Thi " ;->
  

May, 20 2010     160 chars (1 sms)     3426 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
(/./)
/ " ) "? ----;";
/,,/"( , , )//
//// //
ye Ghada apka ha?
Agr nahe to isko aagay bhejte raho jiska hoga wo rakh lega
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
ALLAMA IQBAL ne Qayam-e-Pakistan k baray Mai 23 March Ko Minto park mai Quaid-e-Azam k Sath Kharay Ho Ker Fatima se Farmaya , AJ KALA JORA PAA SADI FARMAYSH TE
I am sorry yaar, aaj tak maine tujhe avoid kiya,kai bar tujhse bat nahi ki,tujhse hath nahi milaya, Sorry yaar mujhe pata nahi tha ki “AIDS” chhune se nahi failta.
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
Wat''s the similarity between

U & a bottle of pepsi....





Sweet,



cool,




good,



easily available



And



Biggest similarity...









Dhakkan. . .


V e r y
T r u e ...

Every Woman
Is Wrong
Until
She Cries,
And Then
She Is Right,
Instantly ... =P ;)
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)