Ek Boy Ro Raha Tha:

Ek Boy Ro Raha Tha:
Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
  

May, 13 2010     179 chars (2 sms)     3283 views       Funny

more Funny SMS Messages



A Beggar Came Up
To A Memon And Said :
" I Haven''t Tasted Food
All Week.."

Memon Replied :
"Don''t Worry, It Still Tastes
The Same..." ;->
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''
Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''
Lady On Fone
Hi Sir, I want To Meet & Talk To u.
U Are The father Of 1 Of My Kids.

Man Stunnd,Omg!
... R U Riya
No

Anu?
No

Pari?
No
Jasi?
No

Lady in confusion

No Sir I am The Class Teacher
Of Ur Son :P :D
1 Aadmi Baba g Se: Main America Jana Chahta Hoon Magar Kaam nahi Banta . . .

Baba Says: Subha Suraj Nikalne K Baad 3 Tasbeeh ''''AL-QAIDA'''' Parha Karo
America Wale Khud Le Jayenge . . . ;->
''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''
Yad-e-khuda dillo mein jagata hai WAPDA

Khalq-e-khuda ko shab-o-roz jgata hai WAPDA

Band kar ke bijli sulgti doophar mai

Dozakh ka aks youn dikhata hai WAPDA
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<