Ek Boy Ro Raha Tha:

Ek Boy Ro Raha Tha:
Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
  

May, 13 2010     179 chars (2 sms)     3277 views       Funny

more Funny SMS Messages

Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->


Guiness Book Of World Record

Aik Pakistani Ne Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya

.

.

.

.

.

.

" Janaza Aaj 4 Bajay Hai "
Sardar 2 friend: Guess how many
coins I have in my pocket?
Friend:If I guess right, u give me 1?
Sardar:Oji, I will give both of them
Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon Gadhay Ka Bacha Hai?"


Bahar Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon. :-)


Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Pathan To Imran Hashmi
Tum Buht Jhota Hai

Imran Hashmi : Kiun ?

Pathan : Kitni Baar Bola Aik Baar Aja Aja Aja Aaja
Hum Teen Baar Aya Par Tum Hum Ko Milta Na
Shadi Main Larki Ko Itna Kyon Sajaya Jata Hai?


Any Guess?

.
.
.
.

OK

I''ll Tell You...

MAAL Jaisa Bhi Ho.
Packing Achi Honi Chahiye. :-)
Altaf bhai jab school gaye
Teacher ne pucha?
mere pas 4 apple hain,
5 bachon me kaise taqseem karein?

ALTAF BHAI:ek bache ko urado:-D
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...


Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel
081209

Guess What is This?

?
?
?
?
?
?
?
?

Abay Aaj Ki Date Hai.
AKHROT! :-)