Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18068 views       Funny

more Funny SMS Messages

Reaction of Girl When She Lost Dere Purse!


POOR GIRL: Oh ! I''ve Lost Money . . .



RICH GIRL: Oh ! I''ve lost Credit Cards . . . .




BEAUTIFUL GIRL: Oh !! Us Me RoCk3r Ki Photo Thee. . . . ;->
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
Kii Kariyean Lokan da, Her gal nu log jhamela kehnde nay

jay sms na kariye ta kanjoos ,ta jay karaiye te vehla kahnday ne
U R the one who is CHARMING
U R the one who is INTELLIGENT
U R the one who is CUTE
and I am the One who is spreading these RUMOURS
Man , Mistri G , Bed Mazboot banana , Mere bete ko Bahu k sath Sona hai

Mistri : aisa mazboot banaun ga k Sara Muhalla bahu k sath Soye Bhi tu Nahi totay Ga!
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
Memons Background

Garments Market Ka Don Kaun?

Memon
Zubair Motiwala

Capital Market Ka Don Kaun?
Memon
Aqeel Karim Dedhi

Chamber Of Commerce Ka Don Kaun?
Memon
Siraj Kasim Teli

Karachi Ka Don Kaun?
Memon
Farooq Sattar

Underworld Ka Don Kaun?
Memon
Dawood Ibrahim

Jiye Mqm
Memon Qoumi Movement.;-)
How to grow up a baby 2 make it absoulte charming, smart, good looking, truthful n extremely intelligent kid ?
.
.
.
.
.
.

ASK MY PARENTS. :)
Wot u see as truth wot u see as lies remember that true friendship never dies.although we may change & drift apart,ill always value u deep within my heart!
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->