Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18064 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hey friend remember dat. . .
Without Stupidity There Can Be No Wisdom
&
Without Ugliness There Can Be No Beauty. . .
So The World Needs YOU After All. . . ;-
What a Wondrful Drama..
Writen by Dr Farooq Sattar
Cast:
Hero:Altaf bhai
Heroen:Altaf
Vilan:Altaf
Drama Name
"Istifa,topi ya chalaki"
Altaf, Altaf.. Bajao tali.
How Paki''s professors speak English:
*don’t dare talk in front of my back!
*both of u three get out of the class!
*y r u so late……say yes or no!
*take 5cm wire of length!!
*all of u stand in a straight circle!
*quiet…..the principal jst passed away!
*I hav 2 daughters both of them are girls.........


IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate


Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
Shohar Biwi se
Tu Chandramukhi main surajmukhi
tu mujhse dukhi main tujhse dukhi
chatt se chhalang laga de, phir tu bhi sukhi,main bhi sukhi
Ajeb shakhs tha ajeb mizaj rakhta tha..
sawal karne se pehlay jawab rakhta tha..

Wesay to kehta tha ''i hate grlz''

magar khusron se hansi mzaq rakhta tha..
Considering his
achievments of
creating shortage of,


Wheat


gas


power


suger



water

Musharaf has been
give the title of


Quaid-e-Qillat...!!!!!!!
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
2008 Ka Faqeer :
Baji Bhooka Hoon ALLAH K Waste Khana De Do . . .

Baji: Baad Main Aana Abhi Khaana Bana Rahi Hoon . . .

Faqeer: Mera Mobile No. Likh Lo . . .
Jab Khana Ban Jaye Tou Sms Ker Dena ;->
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!
sajna honge ka kab uspar sawar
or kab wo sarmayegi,

chand ki trah hogi uski surat,
jab wo apna ghoonght uthwayegi.