Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18022 views       Funny

more Funny SMS Messages

"WAFA" Se PYAR Mat Karna,


Kion Nahi Karain.?

Kion K,

Bin MAUT Maare Jaogay!?

Kion.?










ARAY BHAi!

''WAFA''

OSAMA BiN LADEN Ki BETi Ka NAAM Hai..
Laws of sex: The more
beautiful the woman is who loves,the easier it is to leave her with no hadr feelings,
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
Zindagi Main Sab Kuch Mil Sakta Hai

Paisa

Property

Gaari

Izzat

Lekin






Tootay Huey Daant Dobara Nahi Miltay. . .





Samajhdar Ho, Umeed Hai Ab Sms Karoge. . . ;->
Aik hotel mein naye Shadi Shuda Jorey ke liye hidayat darj thi:


"Khirki par parde dal dijey...Aap ka piyar andha ho sakta hy...Magar Aap ka Parosi Nahi.."
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
Friends r like films, some r musical some r romantic,
some r adventurous,
some r tragedy,
some comedy but very few r OSCAR WINNERS LIKE U . . . ;->
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Ladkiyon ke college me strike thi, Ladke bhi unke saath the ..Ladkiyon ne naara lagaya. ..HUMARI MAANGE Pichhe se awaaz aayi SINDHUR SE BHARO?.
Cricket has reached exciting levels wid T20 & IPL.

To improve exam system, same should be infused in exams.

1- Reduce exam duration to 1:30 hr & marks to 50.

2- Introduce strategic break after 30 mints.

3- Give free hit,
that is a chance for students to write there own questions & answers.

4- 1st 20 mins power play, that is no examiner in the exam hall.

5- Introduce fair play awards.
6- Cheer girls to dance for correct answers..
WO BI KIA DIN HOA KARTAY THAY


JB

LOG HUMAY


KISSSSSSSSSSS


KIA KAR TAY THAY MAGAR KISMAT KHARAB THI US WAQT HUM SIRF DO SAAL KY HOA KARTY THAY
InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->