Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...
Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
yamraj took man to hell.....
there he saw gandhi jee dancing wid bipasha..
man asked yamraj:gandhi jee ki saza itni mazedaar ku?
yamraj:saza tu bipasha ko mili hai...
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name