Job Question

Job Question
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
  

Jun, 01 2015     262 chars (2 sms)     11958 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.



I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
It Is Very Easy
2 Eat Sweet Chocolates
Speak Sweet Words
Watch Sweet Dreams
But
Its Very Difficult
2 Find
A Sweet Person
But
I Salute U











Tusi Menu Lab e Lya ... ;->
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->
''OPEN WITH
LOVE
,,,,,/////////-\\\\\\\\,,,,,,,,,,


KUCH KEHNA HAI,,,,


TUM SE,,,,,,,,,,,


WOHI BAAT JO DIL KO CHOO JAYE......


BAS WOHI


3 LAFAZ!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
INSAN BAN JA !

What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
Ghar Se bahir Wo nakab
mai nakli,


Sari gali unke fikar
mai nikli,



Inkar Karte the Wo humari Mohabbat se,




Aur humari hi Tasvir unki
kitab se nikli.
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
Saw A Dream Last Nite
Only U & Me.
U Knw Wat Hapend?
U Were Lookin So Inocent
Bcoz
I Was Eatin Biryani & U Were Saying,
1 Chamach Khila Do Na


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)