Yeh 1 naya $m$ hai.

Yeh 1 naya $m$ hai.
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
  

May, 21 2010     171 chars (2 sms)     2691 views       Funny

more Funny SMS Messages

I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->
Aj agar apka sms ayega to hi ham ROTI khain gae!!!



Sachi



Warna.........




Ghusay main PANIR PARATHA AUR CHICKEN PALAO
k baad ICECREAM kha k PEPSI p k din guzaar len gae..
(''.'')>
<\\
_/ \_
NA EID MUBARAK
NA BIRTH DAY
NA NEW YEAR MUBARAK
Sirf or sirf
BUSH ko jota MUBARAK...
Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
''Samandar k Kinare Baitha Hon FARAZ!

Kabhi na Kabhi to Leher Aaye Gi

Qismat Badle ya Na Badle

Kam az Kam

Chappal to Dhul Jayegi. :-)''
If Any Fat Girl Cross U...

But Come Back 2 U At Listening Of Ur Whistle. . .


Th¡S Situation Iz Ca|LD. . . .

"GOLMAAL
RETURN"
BaAp BeTa Se : TuM KaB TaK

PaRtHe RaHe ThE?

BeTa: RaT 12 BaJe TaK,LeKn

11 BaJe ToU LiGhT GaYe ThI,

BeTa: MoSmYaT Se MaI PaRhNe

MaI ItNa MaGaN ThA

K LiGhT JaNe Ka

PaTa Hi NaHe ChAlA . . . ;->
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.


Mummy Ye School Kya Hota He

Beta Ye Wo Jagah He
Jaha Parent Ko Luta Aur Bacho Ko Pita Jata He
''You are equal to sixty james bond!


How??


007 * 60 = 420''