Yeh 1 naya $m$ hai.

Yeh 1 naya $m$ hai.
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
  

May, 21 2010     171 chars (2 sms)     2682 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar train kee patree par aag lag jaye to tum kya karo ghey?




Budhu agar aag lagti to kya sirf patree ko lagnee theee!
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Farooq Sattar''s Wife To Farooq Sattar : Agar Aap Ko Kuch Ho Gaya Tou Mera Kia Ho Ga?

He Replied As Automatically:
"Hum Na Hoon Humare Baad ALTAF ALTAF"


The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->
Newton Ka gravity Ka Law Kiss Ki Waja se Bana ??

Chacha Gamay Ki waja se..

Pata Hai Kaise ??
??
??
??
??

Jiss Darakht se Apple(saib) Girra Tha woh Darrakht chacha Gamay Ka tha :) :)
Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.
Kya aap confidence se chalte hai...

kya aap penalty bharte hai...

kya aap mobile ke bill se darte hai...

To aap sms kyon nahi karte hai?


Larky ki Izzat Mitti Main Mil Jati Hai,
Jab Koi Larki Usey Sar-e-Aam Tamacha Maar dey.


Magar Ladki ki Izzat Aur Nazuk Hoti Hai.
Uske Liye Sar-e-Aam Chumna Kaafi Hai!

~William Innocent Nargis.
Log Kehte Hain Ki Achche Log Mar K Sitare Ban Jaate Hain,

Magar Hum Kehte Hain Ki Marne Ke Baad Bhi..

Aap Jaise Log

Ghost Ban Ke Hume Daraate Hai..
Pathan,sindhi, Balochi Farishtay sy bolay k ALLAH sy arz karo k Jahan dekho har Mehkmay mein Punjabi hi hoty hain
Q?

Farishta bola:
Mai hunay Gya ty Hunay aya . . . ;->


Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Thousands of yesterdays are gone........



millions of tomorrow will come........



but still a hope is alive........




kal se pakka parhai start karni hai!!!!!!!!