Yeh 1 naya $m$ hai.

Yeh 1 naya $m$ hai.
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
  

May, 21 2010     171 chars (2 sms)     2678 views       Funny

more Funny SMS Messages

PtA dEcLaReD tHaT sEnDiNg MsJ Ab0uT"FaRaZ" Is uNeThIcAl & c0nSiDeReD cRiMe.YoUr sIm wiLL b bLokEd iN cAsE Of vIoLaTi0n.

GeO NeWz



LaMbI LaMbI cHoR k GeO..;->
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Ik adme chupkay say jahanum say nekla aur janat main chala gayafreshtay na pakar ker khub maraadmi utha or bolaTUWADI INA HARKTA TOO KOI JANAT WICH NAI ANDA.
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->
Sardar: i love u ka kya matlb ha?

Girl. Main tm se pyar krti hn.

Sardar:Aj kal ki lrkyan bari bsharam hn 1 baat ka mtlab poocha free he ho gayi..!
;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Some times small things in life..

Hurt a lot...

if you don''t agree ..

with me ....

then ...

>>>>


try to sit ...


On a

COMMON PIN :)
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!