Yeh 1 naya $m$ hai.

Yeh 1 naya $m$ hai.
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
  

May, 21 2010     171 chars (2 sms)     2684 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laado de lashkare jag mag kapre sare!

O laaD0 sabun...
O laaDo sabun...

Ye Comercial BREAK Tha


Now
Continue Ur Work :-
Ghalib ne moti larki ko dekh k farmaya


Un ka husn dekh k hum
beshak khushi se
phoolay hen


Lekin heran b hen dekh k



in k koolhy hen ya clifton
k jhoolay hen ...:->
Begum ney Chand raat ku ham sey kaha key lao
jesa hey ye dupatta os hi sath ka print
bazaar kiya gae key printon main khu gae
chehrey pe le ke aagae aik hath ka print :-D

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
Barsat ki raat
.
1 bhigi larki
.
bhige kapre

bhigi zulfen
.
bhige hont
.
us se nazren mili
.
dekh kar is dharakte dil ne kaha...




kal ye 100%

bemaar hogi... ;->
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''Bahi tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->
Things To Remember
In Life ...

"Love Your FRIENDS
Not Their SISTERS"

And

"Love Your SISTERS
Not Their FRIENDS" ;->
Why We Dont Study The Whole Semester
&
Spen Sleepless Nights During Exams . . . .?













coz










Sahil K Sukoon Se
Humain In Kaar Nahi
Magar Tuufano''n Se Kashti
Nikalne Ka Maza Aur Hy . . . ;->
"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Shah Jahan Ne Taj Mehal k
Her Khirki,
Her Deewar,
Her Meenar,
Her Cheez ko Dekha,

Aur Kaha



Maa Qasam,





Sab Filmi Hai. :-)


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->