student''s problem

student''s problem
student''s problem
kuchh badli hui takdir nazar aati hai,
yaado ki ek zanzeer nazar aati hai,
padhe v to kya padhe,
har page pe ladkiyo ki tasveer nazar aati hai.
  

May, 18 2010     166 chars (2 sms)     2944 views       Funny

more Funny SMS Messages


Zindagi bari
udaas hy

Mujhe lagi
piyas hy

Mujhe dunya
se na koi
aas hy

ALLAH kre uski LIGHT chali jay
Jo yeh soche k

meri poem
bakvas hy''
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Popular Dialogues After Daru session.....
1. Gaddi Mai chalaunga
2. Tu bura na manni bai
3. Mai teri dilon izzat karda veere
4. Tenu ki lagda a menu charh gay..???
5. Tu a na soch ke mai pee ke bol reha
6. Jo marzi keh la tu bhai a apna
7. Tu dass tenu ki chahida mai tenu hune leya ke dina
8. Yaar ajj fer ohdi badi yaad aayi a
9. Tu mera bhai mai tera bhai aapan dowen bhai-bhai
10. Bas ajj ton baad nahi peeni yaar......
;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Sardar:what is the name of yor car?

Lady:i forget the name,but it starts with T.

Sadar:oye kamaal ki gaadi hai,Tea se start hoti hai.Hamaari gaadi petrol se start hoti hai!

ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->

Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Bush ko agr joota nahi laga to kya defect hai?

Wah wah

Bush ko agr joota nahin laga to kya defect hai?

Aakhir jootay ki b koi self respect hai!

Taaliyan!:
Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe
chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai