student''s problem

student''s problem
student''s problem
kuchh badli hui takdir nazar aati hai,
yaado ki ek zanzeer nazar aati hai,
padhe v to kya padhe,
har page pe ladkiyo ki tasveer nazar aati hai.
  

May, 18 2010     166 chars (2 sms)     2933 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain...
Faraz In Arabic;

Zardari Un Hukmaara Nun Azaabun Fee Insaana Fasa Dun Faraz,
Aata-Tunn Bijli-Sunn Petrol-Gumm Bhum Bhum Dhamakatun Al Kuuttun Kameenun.

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Jo Tumko ho PASAND wahi baat kahenge
Tum DIN ko agar RAAT kaho to RAAT kahenge, kyon
Socho




SOCHO naa










Kyonki PAGAL logo se BAHAS nahi karna chaiye!
Raat ko 2 pathan chat pe so rahay thay,

Pehla dusray se bola:

Yaar maachis
kahan hai?

.

2nd:

Teeli jala k dekh le yahin kahin
hogi...!
Lawyer 2 sardar: Gita pe hath rkh k kho k jo b khogay sch sch khogay..

Sardar ji: Sita pe hath rkha tha to court bulalia..ab Gita pe...;-)

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)
I Proud Being Ur Friend
Bcoz
U’re
L+A+N+T+I




L = Luvly

A = Attractive

N = Noble

T = Tangible

I = Intelligent

In Short You Are 100 %
LANTI Friend ;->
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->

=PUre NeWz =



1 Chohay Ne Aik Pora Suit Kutr K Kha Lia Magr Wo pHr bHi Bhok Se Mar gYa,



Q k





Wo sUit



MaLika Sharwat

Ka tha...>>!
Admi:Mujhe sardar bana do
Doc: uske liye tumhara 50% dimagh nikalna parega
Admi: OK
Doctor ne ghalti se 90% nikal dia.
Admi hosh mein aa k bola: Khocha ye tumne kia kar dia.
OncE jAmEs BonD mEt A dOg In JunglE
hE saId


"I Am BOND...!

JAMES BOND...!

thE dOg BitEs Him
nD rePilEd

"I Am KUTTA...!!

PAGAL KUTTA...!!