student''s problem

student''s problem
student''s problem
kuchh badli hui takdir nazar aati hai,
yaado ki ek zanzeer nazar aati hai,
padhe v to kya padhe,
har page pe ladkiyo ki tasveer nazar aati hai.
  

May, 18 2010     166 chars (2 sms)     2941 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->
Press down
if u like me

So u like me


so sweet


Ok
u can stop


Enough plz
Stop it


this is 2 much



Oh my God


Ok Ok
i like u 2


Uff,Crazy fans..
Aj Agr Ap ko koi kahe k Aap

"Khubsoorat"
"SMART" or
"GENIOUS"

Ho

To rakh k moun pe thapr dena

Or kehna

Bad_Tameez!
"MUSLIMAAN"
APRIL FOOL nahe mnaty ;->
Customer Shouted:

"Waiter , Waiter !
There''s A Dead Fly In
My Soup ..."

waiter Replied:

"Oh No !
Who''s Going To Look
After His Family ..." ;->
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->


_=_ Deadly Attitude _=_

A n y b o d y
C a n
Q u i t
S m o k i n g

B u t

I t
T a k e s
A
R e a l
M a n
T o
F i g h t
L u n g
C a n c e r ...
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''


( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
Girl:Kon ho tum?

Boy:hasrat tumhari,

Girl:takte ho kia?

Boy:Surat tumhari,

Girl:karte ho kai?

Boy:poja tumhari,

Girl:kafir ho kia?

Boy:aisa hi sahi,

Girl:chahte ho kia?

Boy:muhabat yumhari,

Girl:pachtao gay?

Boy:kismat hamri,

Girl:Married hoon main.
Boy...
.
.
.
.
.

.
.
.
MA KI KUSS TUMHARI.;->