teacher ali k papa

teacher ali k papa

Teacher: "Ali K Papa Aaj Job Par Gaye Hain"

Es Ka Future Tense Banao

Student (Ali): Woh Kal Bhi Jaenge

Kisi K Baap Mein Himmat Hai Tou Ruk Le =D ;->
  

May, 06 2010     163 chars (2 sms)     3555 views       Funny

more Funny SMS Messages



Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
1 pathen n other pathan were watchin a cricket match. When Afridi hits a boundary.
1st pathan: Kya Goal mara.
2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.

Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Aik Admi Apnee Biwi K Hr Kam Me Nuks Nikalta Tha

Agar Wo Anda Boil Ker Dati Tu Kehta K Fry Kerna Tha

Agar Fry Krti To Kehta K Boil
Kerna Tha

Aik Din Biwi Ne Dono Bana Liye

Pehle Tu Wo Dono Andoon Ko Ghour Say Dekhta Raha
Phir Kehnay Laga ..

"Tumhay Akal Kaab Aiy Gee .. Jis Anday Ko Fry Kerna Tha Us Ko Boil Ker Dia Aur Jis Ko
Boil Kerna Tha Us Ko Fry.. " . . . . . . . ["!"]

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
(''.'')>
<\\
_/ \_
NA EID MUBARAK
NA BIRTH DAY
NA NEW YEAR MUBARAK
Sirf or sirf
BUSH ko jota MUBARAK...