Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?

Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?
Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?





















Ans:

1 => No Mind



2 => No Business . . . . . ;->
  

May, 20 2010     177 chars (2 sms)     3104 views       Funny

more Funny SMS Messages

Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Q : If Parvati & Tulsi Are Running ….!

What Song Shud Be Played In D Back Ground …. ???












Think








Welll











It Willl











“Race Saaso’n Ki” ;->
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Why we don''t study whole year &

Spent sleepless nights during Exams?

Bcoz Sahil K Sukoon Se Humen InKaar Nai Magar,

Tufanon Se kashti Nikalne Ka Maza Or Hai!
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Lady:Doctor sahab mere kuttey ne petrol pe liya hai. Doctor:koi baat nahi jab petrol khatam ho jayega to vo aapne aap ruk jayega.
Hello G

G, G


Acha G

Han G


Acha



Acha



Really


Na Oye


Phir


Sachi


Phir


Haan


Kaise


Acha


G


Haan


Kia?





Oh Nahi G
Sorry Wrong Number!
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
Me teri Yaad me ban gaya baraf ka gola,

Me teri yaad me ban gaya baraf ka gola,

Aur tu bolti hai k Thanda Matlab "Coca Cola" ;->
The secret of a happy married life...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Oye,

hoye,

Sadqe jaun

shadi hui ni or secret janne ki itni bechaini??
I wish u lov,i wish u joy,May u hav a baby boy.Wen his hair begin to curl,May u hav a baby girl,Wen she begin to wear pins,May ALLAH giv u twins.Wen they reach d age of four,May u hav many more..U DONT WORK ON ANY SCHEME..May u hav a Cricket Team...AMEEN