Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?

Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?
Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?





















Ans:

1 => No Mind



2 => No Business . . . . . ;->
  

May, 20 2010     177 chars (2 sms)     3083 views       Funny

more Funny SMS Messages

MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->


Utho sathio or mulk ka kuch bhala karo.

Jaggooo!
.
.
.
.
.
.
.
.

Acha tum ho..
sorry yaar tum to wapas so jao
isi mai hi mulk ka bhala hai
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
Ek msg roz, keep d frnds close, ek din me paanch, dosti pe na aye aanch. ek din me dus, mile dosti ka rus, ek din me bees, aap pehle ek to bhejo plz...

Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Sardar radio thek krwany gya
.
dukandar: Radio thik hy mosam ki khrabi ki wja se ni chal rha
,

,
Sardar: A le 100 Rupya Mosam Nava Pa dy.
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
If You Are Going To Do Something
Tonight .....




That




You Will Be Sorry For
Tommorow Morning .....





Sleep Late That Dun Have To
Get Up In The Morning ..... ;->

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->