Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?

Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?
Q: What are two reasons why women don''t mind their own business?





















Ans:

1 => No Mind



2 => No Business . . . . . ;->
  

May, 20 2010     177 chars (2 sms)     3092 views       Funny

more Funny SMS Messages

What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->
''Kabhi Kabhi Yunhi Sochta Hon,

Usne Meri Muhabbat Ko Kyon Thukraya.

.
.
.

Jab K Har Dafa

Maine He Diya Tha Rakshay Ka Kiraya. :-)
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
Ek Darya k Kinare 2 Sardar Chamach Se Darya Mein Daahi Dal Rahay Thay

Pathan Ne Dekha Tou Poocha: Ye Kya Kr Rahay Ho ?
Sardar: Hum Lassi Bana Rahay Hyn

PaThan: Ha Ha Ha...
O Pagal Ka Bacha, Log Isi Liye Tum Par Lateefay Banaty Hyn..

Itna Lassi Tumhara Baap Piye Ga.? ;->
''Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"
Boy: Har Roz Subha 25 Larkiya''n Mera Intizaar Krti Hyn ! ! !

Girl; Aap Tou Bari Cheez Hyn Koi

Boy : Bas Yaar Girls College Ki Van Ka Driver Hoon . . . ;->


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…

Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat nikal jaye gi…!
Love in France IS A COMEDY

In England A TRAGEDY

In Italy A WONDER!

In Germany A DRAMA

But

In PAK LOve is a


"National Game"


HUM BOLAIN MOHABBAT KI ZABAN
MATHAMETICAL POEM.Hum to na 3 me hain na 13 me,Hum se Q 5,7 karte ho,9,2,11 kar k hum ko,Chup k oron se bat karte ho,302 lage gi tum ko,Qatl ki wardat karte ho,420 hai vo jis k liy,Zulf lehra k rat karte ho..!
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*