U R the one who is CHARMING

U R the one who is CHARMING
U R the one who is CHARMING
U R the one who is INTELLIGENT
U R the one who is CUTE
and I am the One who is spreading these RUMOURS
  

May, 20 2010     134 chars (1 sms)     2818 views       Funny

more Funny SMS Messages


"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->
KeAhTy HaN kHuD kHuShI kRnY WaLa
AchA AdMi NaHe HotA

AgR YeAh bI MaaN LaIn kY wo bHoAt

bUrA AdMi hY tU pHiR bI uSs Ny

AcHa kAm kIa ky

Aik bUrY AdMi ko kHaTm kIa
Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
What''s Difference B/w The Memories Of A Woman & Man ..?


A Woman Will Always Cheerish The Memory Of The Man Who Wanted To Marry Her

&

A Man Cherishes The Memory Of The Woman Whom He Didn''t Marry.... ;->
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
train se yaad aya...










train se yaad aya...







[remembered from train...]









train se yaad aya...








o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam.....;->
''Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Bilkul jaise kal chamak rahe the...(wah wah)''

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai