He was a good man

He was a good man
He was a good man. He never smoked, drank & had no affair. When he died, the insurance company refused the claim. They said, he who never lived, cannot die!
  

May, 20 2010     156 chars (1 sms)     3414 views       Funny

more Funny SMS Messages

Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
Raat ko Pocha Mujhse cHanD sitaron Ne,

Tujhe BhuLa DiYa keYa Tere Jigri Yaron Ne,

Mene B Muskurate Howe Keh diYa,

Lage Honge Kamine BachiYan Phansane Main..
Ant: Whtz Ur Age
Elephant: 5 Yrs
Ant: But U r So Heavy
Elephant: Tan Ki Shakti , Mann Ki Shakti Bournvita. . .
Elephant: Whtz Ur Age
Ant: 18 Yrs
Elephant: But U r So Small
Ant: Fair n Lovly Lagao Aur Apni Umar Chupao. . . . ;->
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.


Khan : Yar Abi Tumhara Amma
Ka Khansi Kaisa Hy?

Friend : Band Ho Gai Hy
Magar Sans Rok Rok K A Rahi Hy

Khan : Koi Bat Nai,Allah Kary Ga,
Wo Bi Band Ho Jay Ga
A drunk was hauled into court. Mister,
the judge began, you’ve been
brought here for drinking.
Great, the drunk exclaimed. When do we get started. . . ? ;->
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon
Sacha waqiya....


ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...

.

.

.

kambakhto light chali gaee.

1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Sardar ji ko sarak k kinaray peeshab kartay dehk kar 1 larki rasra badalnay lagi.
Sardar ji bole ,
" DARYE MAT AP JIS SE DAR RAHI HAIN USEY MAIN NE PAKRA HUA HA
We had Submissions in college.

No one could complete on time,

The girl who submitted her submission first was given a " late" remark.

Next guy was given a " very late" remark.

And the next was a " very very late" remark.

And fortunately, For the guy who submitted the last, was given a "LATEST" remark :->