1 rich girl ko school mei

1 rich girl ko school mei
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
  

May, 20 2010     455 chars (3 sms)     3084 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1BOY APNI DOR KI ANTI K GHAR GYA.
USY KAFI DAIR HO GAI,ANTI NE KHA BETA AJ TM GUDDO K PAS SO JAO.



BOY;RHNY DAIN MAIN BAHIR SOFY
PR HI SO JATA HON.



NEXT MORNING AK KHUBSORST GIRL
CHAYE LAI,
BOY; TM KON HO,
GIRL;MAIN GUDDO
AP KON?
BOY;MAIN ULLU DA PTHA.
HA.......''
Contemporaray & Inauthentic Me Kya Diffrence Hai?

?

?

?

?


?


?


?


?


?


?


Haan To Phir Tum Ne Btaya Nahi Kya Farq Hai?
A young girl after her honeymoon
came fully exhausted and tired,

When her friends asked her what happened?

She replied :
When this 70 year old bastard told me
he has saved a lot from last 50 years,

“I thought It was MONEY”
(",)
XCÜS€ M€ !!!
_/|_

Kisi ko fikar hy meri..?

Ehsas hy mera..?

Bus me he SmS kroon..?

Mujhy SmS kaun kry ga..
Zinda raha to tumhara hi saath nibhaon ga
"doston"

Bhoolun To ye samajna k package khatam hogaya... :-)
Puppy
hi u all
i hv one puppy 4 u
1puppy 4 ur friend
1 puppy for ur fri ke fri
u know why??? becuz............
ajj hi meray dogi nay 10 puppies ko janam dia hai
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
If money doesn''t grow den why do banks have branches?
WhY does a round Pizza come in a square box?
WhY doesn''t glue,Stick to its bottle?
WhY do U still call it building when its already built?
If its true that we are here to help others,what are others here for?


We are a Funny Bunch of people...........
Living in a seriously Funny World............. ;->
Newtons First Law of Ishq: A boy in love with a girl, continue to be in love with her and a girl in love with a boy, continue to be in love with him, until on unless any external agent (brother or father of the gal) comes into play and break the legs of the boy........
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
"Golden Words"



Agar tum jisay pasnad kartay ho usse na pa sako tou



''LANAT HAI TUM PE''
Kaali ghata chayi hai,
aaj fir biwi se maar khayi hai.
Kehti hai sudhar jao.
Par meri galti nahi,
bajuwali aaj mini skirt mai aayi hai.. ;-)