1 rich girl ko school mei

1 rich girl ko school mei
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
  

May, 20 2010     455 chars (3 sms)     3088 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)

Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
Evolution Of Man

Shadi se pehle - Hero #1
Shadi k Baad? Qulie #1

Shadi se pehle - Mene Pyar Kia
Shadi k Baad - Ye Mene Kia Kia


Shaadi Se Pehle - Jaan Mat Jao
Shaadi K Baad - Jaan Mat Khao


Shaadi Se Pehle - Tum Bin Raha Na Jaye
Shaadi K Baad - Tum Ko Saha Na Jaye

Shaadi Se Pehle - Kuch Tou Bolo
Shaadi K Baad - Kabhi Chup Bhi Tou Ho Lo

Shaadi Se Pehle - I Love U
Shaadi K Baad - Aaj Phir Aalo

Shaadi Se Pehle - Milne Kab Aaogi
Shaadi K Baad - Maike Kab Jaogi . . . ;->
Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:

Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.


Aur Bola:


Mai Pehlay He Dara Huwa Hon

Aur

Tum Wheeling Kar Rahy Ho. :-)
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Man calls mental hospital & asks if there is anybody in Room 27.

Lady checks & tells him that the room is empty.

Man: Good,that means I have really escaped.
Oper se gussa aur DIL me pyar krte ho

Nazrain choraty ho DIL beqrar Kartay ho

Lakh Chupalo dunya se MUJHE sab pata hai

tum roz mere SMS ka intazaar krte ho . . . ;->
"Pyar kia nahee jata ho jata hai"


Log aisa kehtey hain,

Laikin mein kehta hoon k chalo aik dafa ghalti ho ghayee to log sudharney kee bajaye uss par datey kyun rehtey hein?
''Na yad tmhari bhulaenge

Na sath tmhara chorenge

Na krenge dil se door tmhe

Na dosti tmse tornge

Agr toot b jye ghalti se


to






ELFY laga k joren
Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)