1 rich girl ko school mei

1 rich girl ko school mei
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
  

May, 20 2010     455 chars (3 sms)     3089 views       Funny

more Funny SMS Messages

ALLAH Bachaye !

Pagal Biwi se Purane T.v Se

Dubai k shiekh Se Nai ki Shave se

Aurat ki Bewafai se Haram ki Kamayi se Orr apki Judai se
''You are cute like TOM
Sweet like JERRY
Naughty like BUGS BUNNY
Strong lke POPEYE
Innocent like TWEETY
In short
U are a full time cartoon''



Uthamam dadadath padham,
.
.
.
madiam padham thuchuk thuchuk,



kanishtam thur thuria padham,


sur suri paranag ghatgum... =P

In sh0rt,

Poooooon... ;->
Uthamam dadadath padham,
.
.
.
madiam padham thuchuk thuchuk,



kanishtam thur thuria padham,


sur suri paranag ghatgum... =P

In sh0rt,

Poooooon... ;->
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...


GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega

Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
Agar tum Pakistani Cricket team k coach ban jao to phir kya ho gha?


"Saarey player darakhton pe chard kar khelein ghey"

Bandar coach ho gha to yehi ho gha na.
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !



I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ...
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)