Lost my HB pencil with a

Lost my HB pencil with a
Lost my HB pencil with a rubber attached.

The pencil costs Rs.3/.

Warid has agreed to give me one paisa if you

forward this SMS(1 paisa per scrap).

If you have heart and want to help a poor child in

need, plz fwd it to atleast 10 friends.

Please don''t neglect.

Otherwise my dad will scold me. If you forward this

then your life will change for ever.

Your dream will come true tonight at 11.55.

If u dont forward, u''ll fail in ur exams

plz... hlp me
  

May, 20 2010     484 chars (4 sms)     3153 views       Funny

more Funny SMS Messages

18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Before Marriage
Everyone Has A
Hundred Theories
About Raising Children
And No Children

But

After Marriage
They Only Have Children
And No Theories ... ;->
Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->
Teacher:
Translate in urdu
"Aslam Unitted his Mother and Sister..


Student:
Aslam ne us ki MAA BEHEN aik kar di...:-D
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Boy: Larkiyan Pepsi Ki Tara Hain Jitna Pio DIl Nahi Bharta

Girl: Larke Wisky Ki Tara Hain Jab Chahrnay Lagte hain tu khatam ho jate hain
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''
New style of proposing a girl.. "i hv spent many sleepless nights in ur Luv n i dont want my son 2 do d same 4 your daughter so lets make them brother n sister
Cheel Uri..

Kaw_wa Ura..

Maina Uri..
Cheeri Uri..
Tota Ura..

MENDAK Ura.

Ooopppps

Sorry Yar Jalde Mein Main Ne Aap Ko Bhi Ura Diya...
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?


Bcoz..


Baba Ramdev Said


"Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!"