Lost my HB pencil with a

Lost my HB pencil with a
Lost my HB pencil with a rubber attached.

The pencil costs Rs.3/.

Warid has agreed to give me one paisa if you

forward this SMS(1 paisa per scrap).

If you have heart and want to help a poor child in

need, plz fwd it to atleast 10 friends.

Please don''t neglect.

Otherwise my dad will scold me. If you forward this

then your life will change for ever.

Your dream will come true tonight at 11.55.

If u dont forward, u''ll fail in ur exams

plz... hlp me
  

May, 20 2010     484 chars (4 sms)     3156 views       Funny

more Funny SMS Messages

''ALLAH AAP KI UMAR LAMBI KARE!
ALLAH AAP KO NAUKRI DE!
ALLAH AAP KO KHUSH RAKHE!
ALLAH AAP KI ROZI MAIN BARKAT DE!
YAAD HO GEYA?
CHAL PHIR KATORA UTHA OR SHOORU HO JA.''


Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)

(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
Ek Scientist ne Mera Brain Wash kia or phr Pocha:

Tmhe ab b koi Yad hy?

Me na Apka Nam lia to wo hans k Bola:

Kuch VIRUS kbi khatam nhi hote.

Miss u my frnd.
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
Professional Lover''s:

Hajjaam:
Chehry Pe Mery Zulf Ko Bikhrao Kisi Din

Doctor:
Akhir Is Dard Ki Dawa Kya Hy?

Sunyara:
Kash Main Tery Haseen Hath Ka Kangan Hota

Wakeel:
Wo Qadam Qadam Pe Jeety, Main Qadam Pe Haara

Choki Daar:
Tooti Hy Meri Nend Magar Tumko Is Sy Kya?

Maali:
Suna Hy Boly To Baton Sy Phool Jharty Hain

Police:
Main Qatal Hova Kesy Mery Yar Sy Pocho

Driver:
Barra Kathan Hy Raasta Jo Aa Sako To Sath Do :-)
BHIKARI : Saab Rs.6 dedo coffee pina hai

MAN : Kyoun bhai 1 coffee to Rs 3 ke hai

BHIKARI : Saab sath me girlfriend be hai

MAN : Bhikari hokar be girlfriend banali

BHIKARI : Nahi saab girlfriend ne bhikari bana diya
Naanch Meri Bulbul To PAISA Milega
.
.
.
.
.
Kyonki Mere Paas RUPYE Nai Hai:)
Smile is the sec0nd best thing U can d0 with yr lips...

Of c0urse U kn0w the first 0ne :)

?

?

Its keeping ur m0uth shut !! :D

1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka
Chan Chandni rat meharma,
tim timande taare..

*****
*******
***********

msg koi nai bhejda
LAGDA SO GAYE SAARE.....
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.