Lost my HB pencil with a

Lost my HB pencil with a
Lost my HB pencil with a rubber attached.

The pencil costs Rs.3/.

Warid has agreed to give me one paisa if you

forward this SMS(1 paisa per scrap).

If you have heart and want to help a poor child in

need, plz fwd it to atleast 10 friends.

Please don''t neglect.

Otherwise my dad will scold me. If you forward this

then your life will change for ever.

Your dream will come true tonight at 11.55.

If u dont forward, u''ll fail in ur exams

plz... hlp me
  

May, 20 2010     484 chars (4 sms)     3143 views       Funny

more Funny SMS Messages

BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
Wife: Darling ! When Was The Last Time Our Son Wrote To Us ... ?

Husband: Just A Minute Sweetheart ! I''ll See The Cheque-Book ... (-;
Teacher : Mein chahti hun ki tum jeewan me teji se aage badho..
Raaste ki rukavaton ko kuchal do...

Student : Toh saaf kahiye na ki aap humein blue line bus ka driver banana
chahti ho..

Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Maths Teacher Asks A Boy What Are 2,4,10,17?
The Boy Replies
They Are HBO, ZOOM, SONY And POGO... ;->


Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)
Quaidabad,
.
Malir,
.
Kalaboard,
.
Airport,
.
Colony gate,
.
Natha khan ,

aur

aur

aur
aghar time milay tou kal baqi ilaqoo k bhi gatter saff kar dena ... ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun