Lost my HB pencil with a

Lost my HB pencil with a
Lost my HB pencil with a rubber attached.

The pencil costs Rs.3/.

Warid has agreed to give me one paisa if you

forward this SMS(1 paisa per scrap).

If you have heart and want to help a poor child in

need, plz fwd it to atleast 10 friends.

Please don''t neglect.

Otherwise my dad will scold me. If you forward this

then your life will change for ever.

Your dream will come true tonight at 11.55.

If u dont forward, u''ll fail in ur exams

plz... hlp me
  

May, 20 2010     484 chars (4 sms)     3137 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Whats ur name?
Boy:Tata Indicom
Techer:What can you read?
Boy:Hutch ka chota recharge sirf 10 rs me
Teacher:apki life ka kya hoga?
Boy:Spice hai to life hai
Teacher:Tum apni life mai karna kya chahte ho?
Boy:Kar lo dunia muthi me
teacher:Class se bahar chlay jao
Boy:Aisi aazadi aur kahaan?
An old couple is on a walk, when a pigeon flies by and relieves himself on the woman''s head.
"Yech!" says the woman. "Get some toilet paper."

"What for? He must be half-a-mile away by now."



If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
Meine kaha pyar mein kuch bhi kar sakta hun Daaaaarling...
.
.
.
.
Usne muskra ke kaha:WATAN CARD to dilwa do Qk hamare shahar mein bhi selaab aaya tha.


Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
BREAKING NEWS: Terrorists have kidnapped MEERA and demanded 5000000 Rs otherwise they will burn her with Kerosene Oil.So plz donate.I ve also donated 15 liters.
It’s a test to check your capability of Mathematics

But you’ve to read this msgfor once only..
Ok!

R u ready??

Here we go


2+7


+9


-5


+4


+8


-2


+5


-4


+12


-8



The question is:how many times did u press the button?
hahaha
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.